Snajper Opublikowano 1 Lipca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2006 zapłon pasuje od malucha.... ten się założy... tłoki jednocześnie???!!!!! jak ty to sobie wyobrażasz????? :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emzet Opublikowano 1 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2006 zapłon od malucha? może być choć wtedy zostają przerywacze, wyobrażam sobie jak to zrobić by tłoki chodziły jednocześnie - nic trudnego :] może ktoś ma ten artykuł Sałka o przeróbce silnika jawy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jantarski Opublikowano 1 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2006 A nie pomyslałeś żeby wstawić silnik od jakiejś japoni. Ja bym bardziej w tym kierunku zmierzał, tylko najpierw hamulce - bo to podstawa.pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Snajper Opublikowano 1 Lipca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2006 wczoraj jeżdziłem tą jawą... tam wszystko chodzi super, chamulce lekko i gardzo dobrze, zawieszenie tez, tylko chodzi o to żeby coś w silniku zmienic... zwiększyc moc... i tez predkość... moment obrotowy żeby wchodziła gładko na jedno koło... a tak to kopa ma eleganckiego.... na okolice tylko jedna jest porównywalna taki artykuł o przeróbce jawy bardzo by się przydał.... ma ktos ten artykuł??????? chłopaki pomocy.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysiek__ Opublikowano 1 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2006 emzet - twoj tekst byl naprawde super :lapad: snajper - ja ci radze zostac na peugeociku i zrobic pierw prawo jazdy a dopiero potem zabierac sie za motocykle. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Snajper Opublikowano 1 Lipca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2006 stary.... peugocik to jest sprzet tylko po to żeby jeżdzic na legalu, a motocyklami to jeżdze od dawna.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysiek__ Opublikowano 2 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2006 i wlasnie to jest w tym wszystkim najgorsze... czujesz sie cool ze jezdzisz na moto od dawna bez prawa jazdy ??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Snajper Opublikowano 2 Lipca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2006 nikt sie dobrze nie czuje jak tak jeżdzi.... to nie jest żaden powód do dumy i dobrze o tym wiem. ale wiesz, mi skuter nie wystarcza, wyrosłem z niego.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
b.w Opublikowano 2 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2006 Po piewsze to macie rację Jawa TS to maszyna która idealnie się nadaje do tuningu. Wał jak z plasteliny, części wątpliwej jakości. Pojeździ z 1000 km i wał się przekręci o 90*. Jak się coś wcześniej nie urwie oczywiście. Co do jazdy bez prawka to nie ma co gadać że coś jest cool czy nie. Sam z 2 lata śmigałem po szutrowych drogach bez prawka i dzięki temu po zdaniu prawka mogłem w miarę pewnie jeździć w ruchu miejskim. Nic tak nie uczy jak praktyka. A co do wyrośnięcia Snajpera z peugota to ty koleś nad sobą pomyśl poważnie. Chcesz się przesiąść z motoroweru na jawę którą chcesz rasnąć coby 160 poleciała. Naucz się jeździć a później takie rzeczy pisz. Seryjna jawa ma 27 KM, moim zdaniem na Twój wiek i doświadczenie z motocyklami to i tak dużo. Jak byś się jednak tego podjął to życze ci gumowych drzew. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emzet Opublikowano 2 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2006 zgadzam sie z przedmówcami dziś wystraszyłem się jawy - tak odkręciłem manetke na szykanie, że... no, wiem jedno - 26KM w jawie dla mnie narazie wystarczy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Snajper Opublikowano 3 Lipca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2006 panowie to nie moja jawa.... tylko starszego kolegi... a pozatym nie powiem że umiem jeżdzic doskonale nawet po czterdziestce.... bo człowiek cały czas się uczy.... tą jawą ostatni często jeżdze, ale wczesniej były doświadczenia z motocyklami... więc wiesz jakaś praktyka jest... a co do tuningu to plan jest już opracowany!!!!!! :icon_biggrin: kumpel znalazł kilka pomysłów a nawet juz zrobił jeden zakup... wstępna cena tych przeróbek, przekracza cene tej jawy... a jak wyjdzie w praniu to zobaczymy.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartek20 BSA A65 Opublikowano 3 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2006 człowieku ty chcesz jawą paczke sześc jechac, wiesz jaka to prędkośc jest w ogóle?? ja swoją hondziną która ma 60 koni ledwo 190 mogę wyciągną a ty chcesz jawą która ma skłonności autodestrukcyjne i ledwo 27 koni osiągnąc prędkoś 160?? daj na luz. jak chcesz na kole smigac to sie na wsk najpierw naucz... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kobuz1 Opublikowano 4 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2006 Bueheh, MZ dajesz rade, TExt wymiata!bueheh Snajper, słyszałem kiedys że ktos przerobił wał korbowy w jawie tzn obrócił jedna polówke w stosunku do drugiej tak że oba tłoki pracowały jednoczesnie. Podobno uzyskał z tego iles tam wiecej mocy.. Jak dla mnie to dziwnie troche bo przecież jak by oba tłoki pracowały jednoczesnie jak w maluchu i oba miały zapłon w jednym momencie to mogłyby byc cholerne wiobracje.. Ale moze mi sie tylko wydaje, przecież w sumie w maluchu tłoki pracuja jednoczesnie, ale zapłon maja naprzemian, a w jawie by zapłon byll jednoczesnie na oba gary.. nie wiem jak by to wyszło w praktyce:) Trzeba by sie dowiedziec kogos kto takiej przeróbki dokonał.PozdroPS. Widze że Cie już zbesztali na forum, jak jeden zaczoł besztac to reszta z przyjemnoscia dokonczyła.. ehh.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GamońAMAtoR Opublikowano 4 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2006 taa.taki tjuning też muszę zastosowac MZ :icon_mrgreen:ehhh...kobuz1...nie porównuj silnika PF126 do jawy...silnik PF to 4T i do wykonania pracy (czy ja to tam nazwać) potrzebbuje 2 obrotów wału, a silnik jawy (2T) jednego..Faktycznie jak by w jawie 2 tłoki chodziły razem to tylko nabić blache na popny i dorabiać jako ubijarka do kostki brukowej...:icon_mrgreen:...tylko co 15 min. przerwa na dokręcanie...Jeżeli chodzi o 160km/h na jawie przy tym zawieseniu i hamulcach to bym się raczej nie pisał...snajper, piszesz (...)hamulce lekko, gaz dobrze(...) i co z tego?? życie ci się już znudziło?? To naprawde nie jest stworzone do takich prędkości, a juz napewno nie hamulec bębnowy z przodu... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kobuz1 Opublikowano 4 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2006 zbesztajcie mnie, ale jak dla mnie to da sie tym leciec 160km/h na tym zawieszeniu i na tych bebnowych hamucach, oczwyiscie droga hamowania wydłużona.. ale co szkodzi z prozdu tarczówe zamontowac. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.