enduromaster Opublikowano 30 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2006 nom i zmiane faz rozrzadu, i tak w ogole po co ta cała zabawa w "tunnig" jak mamy obnizac ciśnienie :| :icon_mrgreen: 1mm w tą czy w tą nie zrobi różnicy dla faz, projektant już na wstępie dał tolerancje na takie zabawy Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DiboS60 Opublikowano 30 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2006 najpierw zacznijcie rozruzniac alternator od pradnicy :icon_mrgreen: w rozruchaczu wymieniasz szczotki czyscisz wszystko i dalej powinien smigac elegancko;] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
polo5555 Opublikowano 30 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2006 Czy go juz dobrze dotarł bo mój cylek 70cm dopiero pod koniec dotarcia krecił normalnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fv Opublikowano 1 Lipca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2006 Czy go juz dobrze dotarł bo mój cylek 70cm dopiero pod koniec dotarcia krecił normalnieJest 3tys km pod wymianach w silniku, więc chyba dotarte. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuba_195 Opublikowano 1 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2006 wsadź nowe szczotki, i podepnij od kogoś aku, jak nie pomoże to dowiedz się o możliwość przezwojenia rozrusznika kablem o ok 0.25mm grubszym, może kosztować ok 150zł,.nie dawaj sie nabierać na takie historie, że za mocny tuning, i coś jest za słabe, koleś sciemnia.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.