GaCek Opublikowano 4 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2006 Mam takie pytanie również związane z instalacją do Junaka tylko że w oryginale.Nie wiem jak wy ale ja jak kładłem, no raczej poprawiałem i kończyłem instalacie w swoim Junaku to mimo że miałem chyba z 5 schematów (w różnym wydaniu) to na żadnym z nich po podłączeniu nic się nie zgadzało. Konkretnie to chodziło o światła. W momencie przekręcenia kluczyka światło główne i pozycyjne paliło się czyli tak jak być powinni. Ale jak przekece na światła pozycyjne to tylko świeciła sie tylna żarówka a przednie (mała, pozycyjna) w ogóle. Mimi że wyszystko było podłączone toak jak w oryginalnej instrukcji było. Dopiero sam podochodziłem (jeszcze nie dokońca jeszcze jutro trzeba posiedzieć) i dopiero działe tak jak być powinno.Czemu tak jest?? Czy to tylko umnie tak jest czy może ktoś miła podobny problem. Dodoam jeszcze, może i istotną rzecz, to to, że nie mam oryginalnej stacyjki Junakoskiej tylko od WSKi czy też -W-F-M-ki. Czyżby stacyjkia od Junaka tak mocno się różniła od innych montowanych w polskich 2-suwach?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojt@s Opublikowano 5 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2006 Nie wiem jak jest w junaku ale w ruskach pozycja jest jak przekrecisz kluczyk w prawo. I wtedy on zwiera prawe stoki i wlasnie tam powinna byc podlaczona pozycja przednia. Ja tak robilem w izu na czuja i działa bez zarzutu. Hehe znam ten ból różnych schematów, ale przewaznia starałem sie dopasowac oznaczenie pradnicy i regulatora do schematu. Ciezko czasami bylo bo niektore schematy sa jak dla debili bez numerow pradnicy i regulatorow .przyjrzyj sie mechanizmowi zalaczanych stykow kiedy wlaczysz na pozycje, wtedy musi tam wpiac kabel od zarowki przedniej. Powodzenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 5 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2006 Nie rozumiem, po co szukac jakichs lewych schematow, siegnac do manula i podlaczyc wg. oryginalu, musi dzialac.... :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GaCek Opublikowano 5 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2006 Łatwo powiedzeć weź to i zrób tamto. :biggrin: Tych instalacji jest od groma, a każda gówno warta. Mam instalacje z czasopisma Tomasz Sałka o naprawach klasycznych motocykli. Ona również jest pomotana i mimo że się dojdzie co i jak to i tak nic niedziała tak jak byc powinno. Dalej mam oryginalną instalacje z książki Junaka, która również jak się podaczy wszystko niec nie daje. Jedynie nawlasny rozum zrobiona instalacja działa tak jak być powinno. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 6 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2006 Siegnij do zrodel a nie polsrodkow.... :icon_mrgreen: http://www.junak.riders.pl/schem.htm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GaCek Opublikowano 6 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2006 (edytowane) No zobaczymy jak ten schemacik się sprawdzi. Chociaż powiem szczerze że i ten niezbyt bo mam taki sam. Ale instalacja to narazie nie problem, mam powazniejsze sprawy a mianowicie zmieliło mi zeby na zebatce prądnicy. W znalezieniu przyczyny rozebrałem połowe silnika. Edytowane 6 Lipca 2006 przez GaCek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 7 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2006 :D To nie wystarczylo zdjac pokrywe od strony rozrzadu...?? :icon_mrgreen: P.S.Podaj co to byla za przyczyna ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GaCek Opublikowano 7 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2006 W trakcie jazdy w pewnym momencie silnik zaczął głośno szeleścić. Oczwiście zgasiłem go szybko aby nic poważniejszego się nie stało. Myślełm że to lekkie przegrzanie bo raz już tak miałem. Ale mimo, że ostygł nadala słychac było głośne szumy z silnika obracjac wałem. Poprostu nie dało się ich jednoznacznie zlokalizować przysłuchując się jedynie czy to w cylindrze czy gdzieć ze śrobka.No więc kilku km spacerek z Junakiem. :icon_biggrin: W garażu pierwsza sprawa zdejmuje głowice. Zaglądam a tam nic, tak jak było tak i jest. uff naszcześnie to nie to. Kopie, słuchać dalej szelest tylko tym razem gdześ z rozrządu. Ale bardzie to mi dochodzi z pradnicy. Odkrecam dekielek a jak. Pradnica prawie co sie nie rozpadła na części w studni. Wyjmuje całą a tam wszystkie zęby na trybie poprostu zmieliło totalnie. Resztkami zębów szorowało o tryb współpracujący powodując taki chałas z silnika. Zdjełem dekiej od rozrządu aby zebrać troche opiłków ze zmielonego tryba a tam praktycznie nic niema. Zastanawiam się czy może odkrecić jeszcze pokrywe misy olejowej. Może tam są resztki?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 18 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2006 Zastanawiales sie co bylo przyczyna :icon_razz: MOze zle ustawiles pradnice :) Zdejmij zarowno mise jak i filtr oleju, przeplucz silnik i zalej swiezym olejem... :icon_razz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GaCek Opublikowano 19 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2006 Poprostu nie kontorolowałem pradnicy pod pokrywką. Pare razy zaglądałem ale nic takiego widocznego niebyło żeby dzieło się z nią coś nie tak. Od drgań poprostu odkręciła się śruba dociskowa i pradnica dostała lekkego przekosu no i po trybie. Już Junak jest zrobiony. Obecnie likwiduje jeszcze wycieki oleju bo troche ich jest po tym jak ściągałem dekiel oraz iskrownika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stasiu Opublikowano 25 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2006 Mam takie pytanie również związane z instalacją do Junaka tylko że w oryginale.Nie wiem jak wy ale ja jak kładłem, no raczej poprawiałem i kończyłem instalacie w swoim Junaku to mimo że miałem chyba z 5 schematów (w różnym wydaniu) to na żadnym z nich po podłączeniu nic się nie zgadzało. Konkretnie to chodziło o światła. W momencie przekręcenia kluczyka światło główne i pozycyjne paliło się czyli tak jak być powinni. Ale jak przekece na światła pozycyjne to tylko świeciła sie tylna żarówka a przednie (mała, pozycyjna) w ogóle. Mimi że wyszystko było podłączone toak jak w oryginalnej instrukcji było. Dopiero sam podochodziłem (jeszcze nie dokońca jeszcze jutro trzeba posiedzieć) i dopiero działe tak jak być powinno.Czemu tak jest?? Czy to tylko umnie tak jest czy może ktoś miła podobny problem. Dodoam jeszcze, może i istotną rzecz, to to, że nie mam oryginalnej stacyjki Junakoskiej tylko od WSKi czy też -W-F-M-ki. Czyżby stacyjkia od Junaka tak mocno się różniła od innych montowanych w polskich 2-suwach?? WitamU mnie jest dokładnie to samo.Jak to rozwiazałeś?Jedyne rozwiazanie na jakie wpadłem polega na tym, że teraz pozycja przód pali mi sie cały czas ( kiedy mam właczone swiatła drogowe ). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GaCek Opublikowano 25 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2006 Teraz instalacje mam zrobiona tak ja trzeba. Poprostu stworzyłem swój własny schemat i teraz po podłaczeniu do prostownika bez problemu wszystko gra. Na dzień dzisiejszy nie pamiątam co gdzie podłączałem musiałbym zerknąć. Ale prawde mówiąc to podłaczenia schematowe nic niedały dopiero metodą prób i bładów wyszło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stasiu Opublikowano 26 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2006 WitamJeśli mógłbyś sprawdzić jak podłączone jest u ciebie to światł postojowe, to byłbym niezmiernie wdzieczny.Wszystko działa jak trzeba, tylko ten cholerny szczegół jest mi solą w oku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GaCek Opublikowano 29 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2006 (edytowane) Więc ja mam tak podłączone tak jak na rysunku. resztu podłaczen nie rysowałem tylko postojówke. Jeszcze jedno przy właczeniu świateł drogowych prawidłowo powinna palić się równiez postojówka. http://img63.imageshack.us/my.php?image=e11ot8.jpg Przy takim podłączenie wszysto gra. Edytowane 29 Lipca 2006 przez GaCek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.