Witas Opublikowano 28 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2006 caly czas cieknie mi troche prawa laga w bandicie, dwa razy wymienialem juz uszczelniacze i nic to nie dalo :icon_mrgreen:laga wyglada na prosta i wszystkie dostepne mi metody wskazuja na to ze jest prosta i nie ma sladow po wypadku ani nic. Macie jakis pomysl co to moze byc i jak to naprawic? aha luzow tez nie ma miedzy laga a goleniem, wszystko sprawdzalem jak mialem zdjete przednie zawieszenie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebeq Opublikowano 28 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2006 (edytowane) Może zalewasz za dużo oleju ?? u mnie pomimo krzywej lagi nie ciekło ...... A tak poza tym widzę ze pozbyłeś sie magny ...... ????????? Edytowane 28 Czerwca 2006 przez seba_VF750FR Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aker Opublikowano 28 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2006 Spróbuj jeszcze sprawdzić, czy lagi są równolegle ustawione - czy obie półki nie są troszeczkę skręcone względem siebie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Witas Opublikowano 28 Czerwca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2006 (edytowane) na oko wyglada ze sa rownolegle, ale jeszcze pozniej sprawdze lepszym sprzetem, byc moze faktycznie za duzo oleju, sprobuje troche odlac i zobaczymy :icon_mrgreen: a czy moze sie cos uszkodzic, gdy nadmiar oleju jest wypychany przez uszczelniacze? Ps. pozbylem sie magny i nawet szybko poszla, w tydzien po ogloszeniu jez jej nie byla, a w dwa tyg pozniej mialem juz Bandita :icon_mrgreen: Edytowane 28 Czerwca 2006 przez Witas Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrusgsx Opublikowano 28 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2006 A sprawdzałeś czy powierzchnia lagi w miejscu pracy uszczelniacza jest równa, nie ma żadnych zadziorów czy innych uszkodzeń ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek1 Opublikowano 28 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2006 Czasami są minimalne wżery, ledwo widoczne lub laga była niefachowo prostowana ( jakieś małe wgniecenia ) i przez to może cieknąć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ario Opublikowano 29 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2006 ja też bym obstawiał drobne rysy/zadry na powierzchni lagi. kiedyś w XJ dwa razy wymieniałem uszczelniacz przez coś takiego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kesey Opublikowano 29 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2006 Miałem podobny problem ostatnio, tzn. uszczelniacz z lewej strony zaczął puszczać, wymieniłem uszczelniacze i olej, wsiadłem na moto i zaczął ciec prawy :icon_mrgreen: Jak napisali przedmówcy - powodem były ryski/wżerki.. na lagu, tzn. po pewnym czasie nie jest on już idealnie gładki - nawet jeśli tego gołym okiem nie widać.Rozwiązanie: kup uszczelniacze które mają 2 sprężynki (te takie zaciskowe), standardowe mają 1 a są również takie z dwoma - specjalnie właśnie do lekko wyeksploatowanych teleskopów, po prostu lepiej trzymają u mnie pomogło Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gumis Opublikowano 29 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2006 Miałem podobny problem ostatnio, tzn. uszczelniacz z lewej strony zaczął puszczać, wymieniłem uszczelniacze i olej, wsiadłem na moto i zaczął ciec prawy :biggrin: Jak napisali przedmówcy - powodem były ryski/wżerki.. na lagu, tzn. po pewnym czasie nie jest on już idealnie gładki - nawet jeśli tego gołym okiem nie widać.Rozwiązanie: kup uszczelniacze które mają 2 sprężynki (te takie zaciskowe), standardowe mają 1 a są również takie z dwoma - specjalnie właśnie do lekko wyeksploatowanych teleskopów, po prostu lepiej trzymają u mnie pomogło Pewnie dobry pomysł, trzeba tylko uważać.Na wiosnę sam miałem problem i wstyd się przyznać - założyłem odwrotnie uszczelniacz- błeeeeeee :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Witas Opublikowano 30 Czerwca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2006 no laga faktycznie ma jakby lekkie wzery tak jakyb jakies kamyczki w nia udezyly, to + za duzo oleju i moze dlatego Cieknie, slyszalem jeszcze ze mozna wsadzic sprezynke od mniejszego rozmiarem uszczelniacza.... zobaczymy jak sie uda naprawic to napisze :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gumis Opublikowano 30 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2006 Ja swój problem załatwiłem papierem ściernym, polerskim, o gradacji 2000, wodnym.Spoleruj ostre krawędzie wżerów. Co do sprężynki to są rozbieralne, wystarczy rozkręcić, kawałek odciąć i skręcić ponownie. Oczywiście polecam usczelniacze na 2 sprężynki, tylko nie wiem, czy nie będą za wysokie(no i trzeba uważać by nie założyć odwrotnie :icon_mrgreen: .Co do skrócenia to ostrożnie i minimalnie.Powodzenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.