SEBOOL Opublikowano 3 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2006 No to jest jednak spowodowane w bardzo dużym stopniu od zawiechy!pozdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 3 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2006 (edytowane) No to jest jednak spowodowane w bardzo dużym stopniu od zawiechy!pozdr. to to wiem, mam ustawione tak średnio pod moją wagę, da się i poskakać i po szutrach zap.... szybko jechać Edytowane 3 Lipca 2006 przez enduromaster Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
endurowiec Opublikowano 3 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2006 to to wiem, mam ustawione tak średnio pod moją wagę, da się i poskakać i po szutrach zap.... szybko jechaćA właśnie jak sie reguluje przdnią zawieche, bo tylna wiem jak a przedną nie zabardzo , chyba ze mam cos skopcone z tymi plastikowymi pokrętłami, bo nic nie daja one. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 3 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2006 A właśnie jak sie reguluje przdnią zawieche, bo tylna wiem jak a przedną nie zabardzo , chyba ze mam cos skopcone z tymi plastikowymi pokrętłami, bo nic nie daja one. oprócz pokręteł na górze masz jeszcze pokrętła na dole lagi. a co do górnych to wykręć korki i sprawdz czy się plastikowy kołeczek co na nim jest aluminiowa rureczka wysuwa. BTW. na postoju nie odczujesz różnicy, musisz testować zawieche na wybranym odcinku toru Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
endurowiec Opublikowano 3 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2006 a te na dole to ja myślalem ze to są sruby do spuszczania oleju, bo do regulacji to raczej nie bo wogole ich nie moge odkrecić a do regulacji powinno byc lekko chyba. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 3 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2006 a te na dole to ja myślalem ze to są sruby do spuszczania oleju, bo do regulacji to raczej nie bo wogole ich nie moge odkrecić a do regulacji powinno byc lekko chyba. kręcisz śrubkami na płaski śrubokręt nie tymi sześciokątnymi, powinny być wyczuwalne i słyszalne kliki Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
endurowiec Opublikowano 3 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2006 To ja tam nie mam na łaski sriubokret, tylko imbusowe, ja nie mam ups tylko normalne amory i moze nie maja regulacji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gawron Opublikowano 3 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2006 jak masz normale to powinno byc tak jak u mnie czyli w dekielkach u góry mam oprócz pokreteł w srodku pokretełka małe na srubokret. musisz miec!! :icon_mrgreen: ja mam 98r i mam "WP EXTREME 50". Cytuj http://www.DywanSzop.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
endurowiec Opublikowano 4 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2006 No mam w tym plastikowych pokrętłach takie malutkie srubeczki na imbisiki małe, tylko zeby dość do nic to chyba kiere musze zdjąć, bo przeszkadza. Ja mam 96r. i mam marzchochi magnum 50. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gawron Opublikowano 4 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2006 No mam w tym plastikowych pokrętłach takie malutkie srubeczki na imbisiki małe, tylko zeby dość do nic to chyba kiere musze zdjąć, bo przeszkadza. Ja mam 96r. i mam marzchochi magnum 50.no i niestety jak sie nie da podejsc kluczykiem to musisz zrobic dokładnie tak jak napisałes :icon_mrgreen: Cytuj http://www.DywanSzop.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
endurowiec Opublikowano 4 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2006 (edytowane) i jak już zdejme ta kiere to krecic tymi śrubeczkami w obojetnie jaką strone i czy bedzie slychac jakies klik klik?? I czy najpierw wykrecic na maxa te plastikowe i dopiero potem tymi małymi?? Edytowane 4 Lipca 2006 przez endurowiec Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gawron Opublikowano 4 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2006 najpierw to sie zorientuj które "krecideło" do czego słuzy. generalnie do jazdy amatorskiej sie podobno ustawia wszystko na połowe. Jak przestawisz to poszujesz róznice dopiero jak pojezdzisz tak na stojaco w garazu to nie bedzie nic czuc. Cytuj http://www.DywanSzop.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
endurowiec Opublikowano 4 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2006 Ok, to jak moto złoże po remoncie to sprawdze te zawiechy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gawron Opublikowano 5 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2006 (edytowane) dzis sciskałem bak kolanami... Wiec sprawa wdług mnie wydlada tak ze trzymanie kolanami pomogło i to naprawde na muldach tak jak wczesniej napisłem wysokich, odstepy pomiedzy nimi na długosc motoru i przez 30m (SUPERCROSS) :biggrin: natomiast na kazdym innym odcinku toru przeszkadało mi to tylko. Zatem steirdzam ze musze czymac moto nogami (kolanami) tylko jak jade szybko na upsach (muldach) i spotych dziurach :D dzieki za rade przydała sie w 100% http://rapidshare.de/files/25052299/Upsy_.wmv.html Muldy video. Free na dole po prawej a potem po skonczonym odliczaniu download. Edytowane 5 Lipca 2006 przez Gawron Cytuj http://www.DywanSzop.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.