Skocz do zawartości

Załamka blokada.:((


Rekomendowane odpowiedzi

No to jest jednak spowodowane w bardzo dużym stopniu od zawiechy!

pozdr.

 

 

to to wiem, mam ustawione tak średnio pod moją wagę, da się i poskakać i po szutrach zap.... szybko jechać

Edytowane przez enduromaster

transport bus + 4os

stała trasa Łódź-Paryż-Łódź
PW, GG lub 663 231 860

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to to wiem, mam ustawione tak średnio pod moją wagę, da się i poskakać i po szutrach zap.... szybko jechać

A właśnie jak sie reguluje przdnią zawieche, bo tylna wiem jak a przedną nie zabardzo , chyba ze mam cos skopcone z tymi plastikowymi pokrętłami, bo nic nie daja one.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A właśnie jak sie reguluje przdnią zawieche, bo tylna wiem jak a przedną nie zabardzo , chyba ze mam cos skopcone z tymi plastikowymi pokrętłami, bo nic nie daja one.

 

oprócz pokręteł na górze masz jeszcze pokrętła na dole lagi. a co do górnych to wykręć korki i sprawdz czy się plastikowy kołeczek co na nim jest aluminiowa rureczka wysuwa.

BTW. na postoju nie odczujesz różnicy, musisz testować zawieche na wybranym odcinku toru

transport bus + 4os

stała trasa Łódź-Paryż-Łódź
PW, GG lub 663 231 860

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a te na dole to ja myślalem ze to są sruby do spuszczania oleju, bo do regulacji to raczej nie bo wogole ich nie moge odkrecić a do regulacji powinno byc lekko chyba.

 

kręcisz śrubkami na płaski śrubokręt nie tymi sześciokątnymi, powinny być wyczuwalne i słyszalne kliki

transport bus + 4os

stała trasa Łódź-Paryż-Łódź
PW, GG lub 663 231 860

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No mam w tym plastikowych pokrętłach takie malutkie srubeczki na imbisiki małe, tylko zeby dość do nic to chyba kiere musze zdjąć, bo przeszkadza. Ja mam 96r. i mam marzchochi magnum 50.

no i niestety jak sie nie da podejsc kluczykiem to musisz zrobic dokładnie tak jak napisałes :icon_mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

i jak już zdejme ta kiere to krecic tymi śrubeczkami w obojetnie jaką strone i czy bedzie slychac jakies klik klik?? I czy najpierw wykrecic na maxa te plastikowe i dopiero potem tymi małymi??

Edytowane przez endurowiec
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

najpierw to sie zorientuj które "krecideło" do czego słuzy. generalnie do jazdy amatorskiej sie podobno ustawia wszystko na połowe. Jak przestawisz to poszujesz róznice dopiero jak pojezdzisz tak na stojaco w garazu to nie bedzie nic czuc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzis sciskałem bak kolanami... Wiec sprawa wdług mnie wydlada tak ze trzymanie kolanami pomogło i to naprawde na muldach tak jak wczesniej napisłem wysokich, odstepy pomiedzy nimi na długosc motoru i przez 30m (SUPERCROSS) :biggrin: natomiast na kazdym innym odcinku toru przeszkadało mi to tylko. Zatem steirdzam ze musze czymac moto nogami (kolanami) tylko jak jade szybko na upsach (muldach) i spotych dziurach :D dzieki za rade przydała sie w 100%

 

http://rapidshare.de/files/25052299/Upsy_.wmv.html Muldy video. Free na dole po prawej a potem po skonczonym odliczaniu download.

Edytowane przez Gawron
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...