poonani Opublikowano 27 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2006 a co powiecie o tym http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=111274276. Wole dołożyć ten 1000zł , bo byłem dzisiaj oglądać aprilie rs 50 i pod górke to z miejsca ciężko jej było ruszyć, więc myśle, że ta nsr będzie dobrym wyborem i nie jest tak daleko od Białegostoku warto jechać obejżeć :D. to znaczy ze byla dojebanana bo nie wierze zeby rs nie moglo pod gorke podjechac PozdroPrzem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gandziorz Opublikowano 27 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2006 Ja powiem tyle z włoskich żaden a otóż są częste narzekanie na nie (nie miałem ale pooglądałem się za forami). Jak coś brać to z suzuki (mało awaryjne, spalanie dobre itp.). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RaY Opublikowano 27 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2006 bo ja wiem czy warto taka kosiarke kupowac za tyle kasy.... :D Cytuj Motocykle to nie wszystko, ale bez nich wszystko jest niczym... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qóba Opublikowano 27 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2006 Poszukaj taniej, ostatnio Nerka 125/50 była za 5900zł, szukajcie a znajdziecie :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gudaj Opublikowano 27 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2006 (edytowane) A mnie się podoba ta NSR bardzo fajna. Ja bym wybierał między NSR a RS, a jeżeli chodzi o Suzuki to proponuje RG 125 bardzo fajne moto, czasami na allegro trafiają sie na motorower. Ciekwym pomysłem było by też kupienie jakiegoś enduraka i przerobienie go na SuperMoto, wclale nie jest to takie trudne i kosztowne. Pozdro Ten też fajny, ale czy CBR to 4T pierwsze słysze, ale jeżeli osiąga te 140km/h to ja bym brał bo nie będzie tak pierdzieć jak 2T. http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=112644299 Edytowane 27 Czerwca 2006 przez Gudaj Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qóba Opublikowano 27 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2006 Ale jest taka malutka i chudziutka :buttrock:Zrób A1 i kup MITO EVO :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gudaj Opublikowano 27 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2006 No w sumie w porównaniu do NSR jest troche mniejsza i słabsza, no ale tu cytat z ŚM CBR 125R jest lżejsza o 17kg od NSR 125R, co w jakimś stopniu rekompensuje mniejszą moc silnika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GumiS15 Opublikowano 27 Czerwca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2006 (edytowane) znalazłem jeszcze takie coś , dobre to jest?:D http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=112104189 , tylko troche daleko :buttrock: Edytowane 27 Czerwca 2006 przez GumiS15 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gudaj Opublikowano 27 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2006 Ja bym wolał tą co ja pokazałem dlatego, że jest w ładnym stanie i zostanie ci jeszcze kasa na prawo jazdy A1, kask, kurtke, itp. tylko troche daleko Czy ja wiem, ja po moto jechałem 350 km w jedną strone, co w obie daje 700 i jakoś poszło, jak warto jechać to się pojedzie. Pozdro :D :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
na koło Opublikowano 27 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2006 cbr 125=dupapozdro :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Płaski Opublikowano 28 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2006 cbr 125 jest poprostu do kitu lepiej wziąć NSR. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GumiS15 Opublikowano 28 Czerwca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2006 (edytowane) dlaczego cbr to zły motorek?, nie zależy mi na wielkiem prędkości, 125 km/h opisane w aukcji wystarczy. Czy jest on awaryjny? Słyszałem, że cbr to czterosów to prawda? Jeżeli tak to jest cichszy. Edytowane 28 Czerwca 2006 przez GumiS15 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arcer Opublikowano 28 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2006 a co powiecie o tym http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=111274276. Wole dołożyć ten 1000zł , bo byłem dzisiaj oglądać aprilie rs 50 i pod górke to z miejsca ciężko jej było ruszyć, więc myśle, że ta nsr będzie dobrym wyborem i nie jest tak daleko od Białegostoku warto jechać obejżeć :icon_mrgreen:.Widziałem go z bliska, ale tylko przez chwilę - faktycznie, to piękny motocykl, bo jest w końcu dość młody. Zdziwiło mnie tylko to, że człowiek przed światłami robił jakąś dziwną przegazówkę... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GumiS15 Opublikowano 28 Czerwca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2006 napiszcie coś jeszcze o tej cbr... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gudaj Opublikowano 28 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2006 CBR125R Typ silnika: Chłodzony cieczą, 1-cylindrowy, 4-suwowy, 2-zaworowy, SOHCPojemność: 124,7 cm³Średnica x skok tłoka: 58 x 47,2 mmStopień sprężania: 11:1Układ zasilania: 28 mm gaźnik typu VKMax. moc: 9,7 kW/10000 min-1 (95/1/EC)Max. moment obrotowy: 10,1 Nm/8000 min-1 (95/1/EC)Układ zapłonowy: Kondensatorowy (typ CDI)Rozrusznik: ElektrycznySkrzynia biegów: 6-biegowaPrzeniesienie napędu: Łańcuch typu O-ringWymiary (dł. x szer. x wys.): 1920 x 675 x 1070 mmRozstaw osi: 1294 mmWysokość siedzenia: 776 mmPrześwit: 172 mmPojemność zbiornika paliwa: 10 litrówMasa pojazdu w stanie suchym: 115 kgKoło przednie: 6-szprychowy odlew aluminiowy o przekroju w kształcie UKoło tylne: 6-szprychowy odlew aluminiowy o przekroju w kształcie UOpony przednie: 80/90-17M/C 44POpony tylne: 100/80-17M/C 52PZawieszenie przednie: 31-milimetrowy widelec teleskopowy, skok 109 mmZawieszenie tylne: Amortyzator typu Monoshock, skok 120 mmHamulce przednie: Hydrauliczne, tarczowe 276 x 4 mm, z zaciskami dwutłoczkowymi i klockami ze spieków metalicznychHamulce tylne: Hydrauliczne, tarczowe 220 x 4 mm, z zaciskami jednotłoczkowymi i klockami ze spieków metalicznychRama: Typu Diamond, podwójna, stalowaKąt wyprzedzenia: 25Wyprzedzenie: 88 mm Charakterystyka * Agresywna stylistyka. * Smukły, 10 litrowy zbiornik. * Kompaktowy, chłodzony cieczą czterosuwowy silnik jednocylindrowy. * Elektryczny rozrusznik. * Sztywna, dwubelkowa rama stalowa. * Przedni widelec z goleniami o średnicy 31mm. * Długi, stalowy wahacz współpracujący z pojedynczym amortyzatorem Monoshock. * Godny zaufania przedni i tylny hamulec tarczowy. * Tłumik ze stali nierdzewnej. * Nisko położone siedzenie (776mm) i mała masa (115kg na sucho). * Oszałamiająco lekkie prowadzenie. * Miejsce dla pasażera. Cytat z ŚM Honda CBR 125R ma za zadanie wypełnić lukę, jaka powstała po zaprzestaniu produkcji dwusuwowej NSR 125R. Efektownie stylizowana na wieksze motocykle Hondy, CBR 125R stanowi ciekawą alternatywę dla najmłodszych motocyklistów. Dla nich to elektroniczny szybkościomierz wyskalowano do 200km/h, choc to i tak daleko poza możliwościami tego motocykla. Całkowicie nowy silnik wygląda agresywnie, ale wystarcza mu jeden wałek rozrządu i dwa zawory w głowicy. Co ciekawe, mimo zastosowania bardziej złożonego napędu CBR 125R jest lżejsza o 17kg od NSR 125R, co w jakimś stopniu rekompensuje mniejszą moc silnika. Pozdro!!! Jeżeli jeszcze moge w czymś pomóc to pytaj. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.