Skocz do zawartości

Co kupić?


GumiS15
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

a co powiecie o tym http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=111274276. Wole dołożyć ten 1000zł , bo byłem dzisiaj oglądać aprilie rs 50 i pod górke to z miejsca ciężko jej było ruszyć, więc myśle, że ta nsr będzie dobrym wyborem i nie jest tak daleko od Białegostoku warto jechać obejżeć :D.

 

to znaczy ze byla dojebanana bo nie wierze zeby rs nie moglo pod gorke podjechac

 

Pozdro

Przem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A mnie się podoba ta NSR bardzo fajna. Ja bym wybierał między NSR a RS, a jeżeli chodzi o Suzuki to proponuje RG 125 bardzo fajne moto, czasami na allegro trafiają sie na motorower.

 

Ciekwym pomysłem było by też kupienie jakiegoś enduraka i przerobienie go na SuperMoto, wclale nie jest to takie trudne i kosztowne.

 

Pozdro

 

Ten też fajny, ale czy CBR to 4T pierwsze słysze, ale jeżeli osiąga te 140km/h to ja bym brał bo nie będzie tak pierdzieć jak 2T.

 

http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=112644299

Edytowane przez Gudaj
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bym wolał tą co ja pokazałem dlatego, że jest w ładnym stanie i zostanie ci jeszcze kasa na prawo jazdy A1, kask, kurtke, itp.

 

tylko troche daleko

 

Czy ja wiem, ja po moto jechałem 350 km w jedną strone, co w obie daje 700 i jakoś poszło, jak warto jechać to się pojedzie.

 

Pozdro :D :buttrock:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dlaczego cbr to zły motorek?, nie zależy mi na wielkiem prędkości, 125 km/h opisane w aukcji wystarczy. Czy jest on awaryjny? Słyszałem, że cbr to czterosów to prawda? Jeżeli tak to jest cichszy.

Edytowane przez GumiS15
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a co powiecie o tym http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=111274276. Wole dołożyć ten 1000zł , bo byłem dzisiaj oglądać aprilie rs 50 i pod górke to z miejsca ciężko jej było ruszyć, więc myśle, że ta nsr będzie dobrym wyborem i nie jest tak daleko od Białegostoku warto jechać obejżeć :icon_mrgreen:.

Widziałem go z bliska, ale tylko przez chwilę - faktycznie, to piękny motocykl, bo jest w końcu dość młody. Zdziwiło mnie tylko to, że człowiek przed światłami robił jakąś dziwną przegazówkę...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

CBR125R

 

Typ silnika: Chłodzony cieczą, 1-cylindrowy, 4-suwowy, 2-zaworowy, SOHC

Pojemność: 124,7 cm³

Średnica x skok tłoka: 58 x 47,2 mm

Stopień sprężania: 11:1

Układ zasilania: 28 mm gaźnik typu VK

Max. moc: 9,7 kW/10000 min-1 (95/1/EC)

Max. moment obrotowy: 10,1 Nm/8000 min-1 (95/1/EC)

Układ zapłonowy: Kondensatorowy (typ CDI)

Rozrusznik: Elektryczny

Skrzynia biegów: 6-biegowa

Przeniesienie napędu: Łańcuch typu O-ring

Wymiary (dł. x szer. x wys.): 1920 x 675 x 1070 mm

Rozstaw osi: 1294 mm

Wysokość siedzenia: 776 mm

Prześwit: 172 mm

Pojemność zbiornika paliwa: 10 litrów

Masa pojazdu w stanie suchym: 115 kg

Koło przednie: 6-szprychowy odlew aluminiowy o przekroju w kształcie U

Koło tylne: 6-szprychowy odlew aluminiowy o przekroju w kształcie U

Opony przednie: 80/90-17M/C 44P

Opony tylne: 100/80-17M/C 52P

Zawieszenie przednie: 31-milimetrowy widelec teleskopowy, skok 109 mm

Zawieszenie tylne: Amortyzator typu Monoshock, skok 120 mm

Hamulce przednie: Hydrauliczne, tarczowe 276 x 4 mm, z zaciskami dwutłoczkowymi i klockami ze spieków metalicznych

Hamulce tylne: Hydrauliczne, tarczowe 220 x 4 mm, z zaciskami jednotłoczkowymi i klockami ze spieków metalicznych

Rama: Typu Diamond, podwójna, stalowa

Kąt wyprzedzenia: 25

Wyprzedzenie: 88 mm

 

Charakterystyka

 

* Agresywna stylistyka.

* Smukły, 10 litrowy zbiornik.

* Kompaktowy, chłodzony cieczą czterosuwowy silnik jednocylindrowy.

* Elektryczny rozrusznik.

* Sztywna, dwubelkowa rama stalowa.

* Przedni widelec z goleniami o średnicy 31mm.

* Długi, stalowy wahacz współpracujący z pojedynczym amortyzatorem Monoshock.

* Godny zaufania przedni i tylny hamulec tarczowy.

* Tłumik ze stali nierdzewnej.

* Nisko położone siedzenie (776mm) i mała masa (115kg na sucho).

* Oszałamiająco lekkie prowadzenie.

* Miejsce dla pasażera.

 

 

Cytat z ŚM

 

Honda CBR 125R ma za zadanie wypełnić lukę, jaka powstała po zaprzestaniu produkcji dwusuwowej NSR 125R. Efektownie stylizowana na wieksze motocykle Hondy, CBR 125R stanowi ciekawą alternatywę dla najmłodszych motocyklistów. Dla nich to elektroniczny szybkościomierz wyskalowano do 200km/h, choc to i tak daleko poza możliwościami tego motocykla. Całkowicie nowy silnik wygląda agresywnie, ale wystarcza mu jeden wałek rozrządu i dwa zawory w głowicy. Co ciekawe, mimo zastosowania bardziej złożonego napędu CBR 125R jest lżejsza o 17kg od NSR 125R, co w jakimś stopniu rekompensuje mniejszą moc silnika.

 

Pozdro!!! Jeżeli jeszcze moge w czymś pomóc to pytaj.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...