Skocz do zawartości

problem z kranikiem


endurowiec
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, więc w tej hondzie cb500 żeby przekrecic kranik na otwarty trzeba dużej sily użyc i tak samo z otwartego na zamkniety , a na rezerwe jak sie wrzuca to też cięzko ale nie tak i dopiero z rezerwy na w doł chodzi lekutko tak jak powinno być. Wiecie co jest grane?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Mam nadal problem z tym kranikiem . Niedość że ciężko chodzi to jeszcze taki psikus że on w każdej pozycji ciagnie paliwo, na zamknietym kraniku normalnie mozna jeżdzić. A on nie jest na śrubkach takich tylko na nitach i niewiem jak go rozkręcic. Wiecie co jest grane??

Edytowane przez endurowiec
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...