Skocz do zawartości

Pompy paliwowe w skuterach dwusuwowych


Olsen
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Czy te pompy podciśnieniowe we współczesnych skuterach 2T to rzeczywiście jakieś ustrojstwo wyjątkowo podatne na awarie? Bo już drugi raz musiałem wymieniać w przeciągu ostatnich pięciu lat. :) A może ja mam po prostu pecha? :)

Romet Pony > Romet Ogar 205 > MZ ETZ 251 > Suzuki GSF 600 S Bandit i Peugeot SV 50 > Yamaha YP 250 R X-Max > Merida Freeway 9300

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

rozumiem że chodzi wam o kranik podciśnieniowy, u mnie po 4 latach zawiesił się i podaje cały czas benzyne, pewnie czeka wymiana bo tego shitu nieda się rozebrać

transport bus + 4os

stała trasa Łódź-Paryż-Łódź
PW, GG lub 663 231 860

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z tym nie ma problemow jak sie o to umi zadbac ja czyscilem co 3 miesiace i bylo spoko

Czyli pompa paliwowa podlega konserwacji? ;) Warto wiedzieć.

Romet Pony > Romet Ogar 205 > MZ ETZ 251 > Suzuki GSF 600 S Bandit i Peugeot SV 50 > Yamaha YP 250 R X-Max > Merida Freeway 9300

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...