mario33 Opublikowano 20 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2006 Mam pytanko do użytkowników customowanych wydechów Cobra. Czy ktoś próbował użyć tego w połączeniu z Jet kitem ? Szczególnie interesuje mnie kwestia legalności i 'głośności' tego rozwiązania - bo mnie straszą że to nielegalne i zbyt głośne na polskie prawo. Jakie przepisy dokładnie regulują wymogi co do 'głośności' wydechów w ruchu ulicznym ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vpower Opublikowano 22 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2006 Witam - praktycznie każdy rozwiercony wydech czy tunningowy jest za głośny i niezgodny z przepisami. Ale jazda z oryginalnymi wydechami wydajacymi odglos jak by sie miało silniczek elektryczny zamiast V-ki to nie jazda.:wink: Sam zamówilem Dynojety do mojego sprzęta - nie sądze zeby miało to wpływ na głośność - jednynie na osiągi i spalanie - od głośności sa właśnie wydechy - a Cobry nie należa do cichych. Zresztą wejdź sobie na stronę www.cobrausa.com i posłuchaj. Pozdrawiam. Cytuj AWO Sport -> AWO Sport -> Kawasaki Vulcan 800 -> Honda VT1100 Shadow C3 -> Yamaha Road Star Silverado 1,7 -> HD Road King Custom Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pompka Opublikowano 22 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2006 Cobra jest tak smo cicha jak kazdy inny wydech aftermarket. Inaczej nie była by dopuszczona do sprzedaży (np. w Niemczech gdzie policja i przeglądy są dosyć rygorystyczne). Trick polega na tym, ze z wydechu można wyjąć oryginalne tłumiki , wywalić watę wyciszającą albo włożyć jakies akcesoryjne "tłumiki". Po rejettingu głośnośc sprzeta sie nie zmieni ale może ulec zmianie dźwięk. Jesli zmienisz filtr powietrza to mga sie pojawić głośne szumy zasysanego powietrza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Worriot Opublikowano 23 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2006 Mam Cobry w Intruzie i shadowce i wg mnie nie sa wcale bardzo glosne, ale moze wynika to z tego, ze te motocykle maja niskoobrotowe silniki. Cobry rycza jedynie przy przyspieszaniu. Z kolei w Drag Starze mam nowiuskie Vance& Hines i te sa naprawde glosne- nie ma osoby, ktora nie ogladnelaby sie na ulicy :) Ale Drag Star kreci sie na wyzszych obrotach i moze dlatego jest donosniejszy. Zgadzam sie z Pompka, ze sportowy filtr moze zwiekrzyc szmery zasysania, ale same dysze juz nie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_siwy_ Opublikowano 6 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2006 Toi ja dorzuce swoje 5 groszy... Cobra wręcz zaleca stosowanie jetkitów w przypadku pustych wydechów. Prawo zostaw innym :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomek szabla Opublikowano 7 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2006 COBRA jest super. Świetny głos i wygląd sanguszówki. A najlepsze jest to, że przy zamykaniu gazu ładuje ogniem. POLECAM Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
senio Opublikowano 7 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2006 Ma w swoim V-Starze Cobry drag pipes. Pięknie chodzi moto na tym wydechu i jednocześnie nie męczy hałas podczas dłuższej jazdy. Ryczą głośno tylko przy gwałtownym odkręcaniu a jeśli się delikatnie odkręca pewnie niewiele ponad limit wychodzą. Po wyjęciu wkładek tłumiących już nie jest tak cicho i chodzi jak kuter wychodzący w morze :icon_biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pompka Opublikowano 7 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2006 A najlepsze jest to, że przy zamykaniu gazu ładuje ogniem. Tak to jest najlepsze, zwłaszcza dla żywotności silnika :icon_biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomek szabla Opublikowano 7 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2006 zwłaszcza dla żywotności silnika :icon_biggrin: raz sie żyje :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_siwy_ Opublikowano 8 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2006 I niech się martwi ten co kupi po tobie co? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomek szabla Opublikowano 8 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2006 Nie pisałem że sprzedaje lub mam zamiar, no nie? Podziwiam Waszą troskę o mój motocykl i chcę uściślić, że detonacje te są zdaniem dystrybutora COBRY naturalne i nie należy się nimi martwić.Na początku też mnie to martwiło i myślalem że mam coś pokrecone z zapłonem, ale firma od której kupiłem motor udziela mi na niego gwarancje i twierdzi że to jest norma, ale jak chce cichy i nie " wybuchowy" motocykl to założą mi oryginały. Zresztą to co piszę potwierdził również znajomy kolega - użytkownik Hondy Shadow z identycznymi tłumikami. On aby wyeliminować strzały założył dodatkowe strumiennice. Więcej grzechów nie pamiętam AMEN Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
harnas Opublikowano 10 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2006 :banghead: kruciutko tocobra jest bdb firmą, ja mam yamachę royal stara 1300, mam 4 tłumiki cobra i nie przerobione. podczas normalnej jazdy czy to wolno czy szybko dają piękny pomruk. ale jak sie chce zwrócić na siebie uwagę to wystraczy podkcic manetkę a wzrok ludzi w średnicy 0,5km masz na sobie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.