kolo14 Opublikowano 21 Czerwca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2006 bo jest taka strona co mi jakis koles ją wczoraj podałhttp://www.motocykle.domeczek.pl/prezentac...xt600/xt600.htm i tam jest napisane o tym wężykowaniu przy dużych prędkościach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sidewinder Opublikowano 21 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2006 Trudno mi sie wypowiadać w tej sprawie bo daje ognia głównie w terenie i tam ciągle rzuca :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
YARECK Opublikowano 21 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2006 Nie wiem czy moje zdanie okarze się pomocne ale:miałem XT600E r.2002 przez trzy sezony i był to mój pierwszy motocykl. W terenie nim nie jeździłem więc tu Ci nie pomogę.Moto waży jakieś 160 kilo więc trzeba uważac by przy manewrach parkingowych nie złożyć go za bardzo bo przeważy i gleba. Mnie się niestety parę rezy to zdażyło choć tu muszę zaznaczyć że oprócz mojej dumy nic nie uległo uszkodzeniu - moto opiera się na końcówce kierownicy i podnózku.Byłem tamaszynką trzy razy na morzem i powiem szczerze że nie wymięka. Tyłek wprawdzie wystawiany jest na próbę ale co nas nie zabije to nas wzmocni.Jechałem z pełnym obciązeniem w granicach 100-110 km/h i spalanie wyszło za każdym razem dokładnie 4,2 l/100 km.Raz właśnie w drodze nad morze pociągnąłem go do 150 km/h i oprócz tego że łapska mi się rozciągały to nie było zastrzezeń.Do miasta super moto - łyka dziury i nierówności, a w korkach śmigasz między autami bez obaw o cudze i swoje lusterka - kira jest na tyle wysoko, że jest nad lusterkami aut. Trzeba tylko uważać jak się jedzie między dostawczakami-one lusterka maja dość wysoko.Przy hamowaniu trzeba się przyzwyczaić do bardzo miekkiego przodu - nurkuje jak diabli a co za tym idzie bardzo odciąża tylne koło które natychmiast się blokuje.To chyba tyle. Jak masz jakieś pytania to pisz, postaram się odpowiedzieć na tyle wyczerpująco na ile wiem o tej maszynce.Ogólnie polecam jako pierwsze moto. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kolo14 Opublikowano 21 Czerwca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2006 hejbo ja mam kase ograniczona na to moto.moge wydać 6 tysiaków i może kilka stówek wiecej ale tylko kilkai jak zabiore takie rocznik 92' 94' to obawiam sie o tłok, wał, cylinder, panewki żeby nie trzeba było wymieniać.i na jakie koszty trzeba sie przygotować w tylu letnim motorze co sezon?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sidewinder Opublikowano 21 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2006 ok 1000 zł na przygotowanie, wiec motocykl kupuj do 5000. Nawet sam właściciel może nie wiedzieć co siedzi w środku. W końcu motocykl jest po to żeby na nim jeździć a nie ciągle rozkręcać i oglądać cześci w środku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kolo14 Opublikowano 21 Czerwca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2006 a to przygotywanie co bedzie obejmowało?? i tyle co sezon trzeba wkładać?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kwas Opublikowano 21 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2006 XT to dobre i wytrzymałe motocykle, więc jak ktoś dbał o niego przez te wszystkie lata to wał i inne elementy o których wspowniałes nie powinny wykazywać dużego zużycia. Moj znajomy miał XT600 z roku chyba 94 i sprzedał go za 6tys., ale motocykl wyglądał jak z fabryki, miał przebieg 12tys chyba i nie znalazłbyś na nim ani jednej ryski, kiedyś jakieś dziecko chciało obejrzeć motor i dotkneło palcem baku to koles tak opierdzielił za to matke ze hoho :buttrock: jak znajdziesz takiego xt jak ten to bedziesz dłuuugo jeździł :] pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maxt Opublikowano 21 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2006 Jezdze pierwszy sezon xt. W terenie to raczej ciezki sprzet - 160 kg jak ci sie zwali w bloto to musisz sie niezle nadzwigac. Zatem jesli myslisz o jazdach torowych to szukaj czegos lzejszego. Chociaz na sciezkach lesnych i nadwislanskich blotach nie mialem zastrzezen. Ale skoki to juz padaka :) , po prostu moto nie jest do tego. W miescie xt jest bardzo poreczny. Rozpedza sie calkiem zwawo. Jesli chodzi o naprawy to zadnych problemow, smarowanie lancucha, naciaganie i jedziesz dalej... Pali mi troche sporo ok. 7 litrow ale musze chyba wyregulowac gaznik? Ogolnie z czystym sumieniem moge polecic :buttrock: :banghead: i sprawdz stronke: http://www.yamaha.xt.hei.pl/tu jest duzo o wszystkim zwiazanym z interesujacym cie tematem :banghead:pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kolo14 Opublikowano 21 Czerwca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2006 spoko dziekiale ja zawsze mysle o najgorszym wiec jeśli kupil bym kupe gówna na 2 kołach to ile kosztuje wal, tłok, cylinder i panewka??i ile se za robocizne mogą naliczyć?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
August~VF1000 Opublikowano 21 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2006 kolo 145 słuchaj... jak pojedziesz po moto weź kogo kto sie zna, takie zeczy jak wał, pierscienie poprotu słychac po pracy silnika. XT to miłe oto, nienarwwanee i wytrzymałe. Polecam Ci go i nie jedż po moto sam bo siee jeszcze czasem wkopiesz :wink: Aha, i pamietaj jak enduro jet wylizane za BARDZO a koles to jakis cwaniaczek to czasem natkniesz sie na mine i nie beedzie milo... pozdro :icon_mrgreen: :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Doozer Opublikowano 21 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2006 Racja.I nie słuchaj gdy koleś ci mowi że jego 15 letnie enduro za 5 tys zł jest w bdb stanie,no chyba że miało remont kapitalny silnika i wszystkie części są nowe,ale raczej tak sie nie zdarza. Cytuj nowadeba.com.pl- tor motocross/ATV-zapraszamy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kolo14 Opublikowano 21 Czerwca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2006 (edytowane) postaram sie kogoś zabrać ale nie mam zabardzo kogo :wink: a w tych cenach części w/w nie znacie?? PS. kto mieszka w okolicach Bielska Białej lub Oświecimia i zna sie na tym?? Edytowane 21 Czerwca 2006 przez kolo14 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
August~VF1000 Opublikowano 21 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2006 olej te czesci!! Jak kupisz ładne moto z dobrym silnikiem to remont Ciebie nie spotka!! Jesli kupisz szrot to na bank troche siana pójdzie!! Sprawdz też zawieche jaka jest!! Na alleegro widzialem dzis pare ciekawych xt w cenie do 5-6koła! Sprawdz to :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Baron Opublikowano 22 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2006 XT jest dobra w terenie dopóki się na niej porządnie nie wyłożysz. :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kolo14 Opublikowano 22 Czerwca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2006 hehesłyszałem że 160kg waży :)ale jakoś sie ją podniesie :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.