jan rutkowski Opublikowano 19 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2006 dawno dawno temu pewien czrownik ( firma suzuki) zamieniła żabe (suzuki bandit 600) w królewne ( bandit 650) a tak naprawde to moze uda mi sie wygospodarowac 15-20 tys na motor i sie zastanawiam nad banditem. jakie sa różnice miedzy 600 a 650 ?? macie jakies inne motorki do polezenia w tej cenie ?? bede go głuwnie użytkował w mieście ale i trasa nie bedzie mu obca. szczegulnie mi chodzi o nieskie kosztu eksplatacji i niska awaryjność Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CosmoSquig Opublikowano 19 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2006 dawno dawno temu pewien czrownik ( firma suzuki) zamieniła żabe (suzuki bandit 600) w królewne ( bandit 650) a tak naprawde to moze uda mi sie wygospodarowac 15-20 tys na motor i sie zastanawiam nad banditem. jakie sa różnice miedzy 600 a 650 ?? macie jakies inne motorki do polezenia w tej cenie ?? bede go głuwnie użytkował w mieście ale i trasa nie bedzie mu obca. szczegulnie mi chodzi o nieskie kosztu eksplatacji i niska awaryjnośćPodobno dużo bardziej elastyczny silnik, wygodniejsza kanapa, lepsze światła... To się użytkownicy B6 wypowiedzą. Natomiast propozycja taniego w eksploatacji i bezawaryjnego motocykla do miasta i do turystyki - BMW F650GS/CS. 3-4 letnie są do kupienia za niecałe 20 tysi, zwykle mają przy tym ABS i inne przydatne gadżety (kufry, grzane manetki itp). Są bardzo wygodne i poręczne. Zużycie paliwa na poziomie 3,5 litra na setkę. 1 cylinder, więc tani serwis (oczywiście nie ma sensu serwisować w BMW), bardzo wysoka niezawodność. Wersja CS ma do tego zaletę w postaci paska napędowego - nie trzeba smarować (smar też kosztuje - u mnie ze 100pln na sezon wychodzi), a wymiana paska jest znacznie tańsza niż łańcucha i zębatek. CSy są trochę mniej popularne i mają nieco babski wygląd, ale to już co kto lubi.GS'a za to łatwo kupić z kuframi bocznymi, no i ta wersja jest wprost stworzona do jazdy po polskich drogach (zawiechy enduro). Łatwiej też poradzić sobie z wysokimi krawężnikami itp. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jan rutkowski Opublikowano 19 Czerwca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2006 moj szfagir kupił sobie gs 1150 wiec moze kolejne BMW w rodzinie ;] jakies jeszcze propozycje ?? ktos ma BMW 650 ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Olsen Opublikowano 19 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2006 http://forum.motocyklistow.pl/index.php?sh...3&hl=Bandit+650 ;) Cytuj Romet Pony > Romet Ogar 205 > MZ ETZ 251 > Suzuki GSF 600 S Bandit i Peugeot SV 50 > Yamaha YP 250 R X-Max > Merida Freeway 9300 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jan rutkowski Opublikowano 19 Czerwca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2006 jest tak dobry czy ci płacili ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Olsen Opublikowano 19 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2006 jest tak dobry czy ci płacili ;)Owszem, zapłacili za paliwo, żebym mógł sobie pośmigać do woli (dostałem motocykl z prawie pełnym bakiem). :lapad: Cytuj Romet Pony > Romet Ogar 205 > MZ ETZ 251 > Suzuki GSF 600 S Bandit i Peugeot SV 50 > Yamaha YP 250 R X-Max > Merida Freeway 9300 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jan rutkowski Opublikowano 19 Czerwca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2006 to sie nazywa korupcja ;) wstydz sie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CosmoSquig Opublikowano 19 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2006 moj szfagir kupił sobie gs 1150 wiec moze kolejne BMW w rodzinie ;] jakies jeszcze propozycje ?? ktos ma BMW 650 ??Ja kiedyś miałem, nawinąłem kilka tys km, stąd to moje info o spalaniu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jan rutkowski Opublikowano 19 Czerwca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2006 to dlaczego na suzi zmieniłeś ?? cena podobna pojemnosc tez . . . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CosmoSquig Opublikowano 19 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2006 To było kilka lat temu. Zmieniłem F650 na Suzi DRZ400, bo chciałem w terenie ostrzej polatać (i to mi się udało :P ). DL650 kupiłem w kwietniu tego roku. Rozważałem bardzo poważnie powrót do BMW F650, ale chciałem mieć nowy motocykl, a nowa beemka jest droga... Poza tym dużo podróżuję w 2 osoby, stąd moja decyzja o wyborze najmocniejszego motocykla w tej klasie. Gdybym latał sam, to na 100% dosiadałbym F650GS Dakar :lapad:Niemniej Suzi DL650 to też świetny motocykl, tylko brzydki ;) No i pali bliżej 6 litrów na setkę, czyli znacznie więcej od BMW. W każdym razie jeśli nie martwi Cię stosunkowo mała moc beemki, to polecam gorąco. To fenomenalny motocykl. A moment obrotowy ma konkretny, więc muł to nie jest :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.