54adams Opublikowano 18 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2006 witam mam duży problem ponieważ posiadam komara full tuning rama:komarsilnik:komarprzód:żakwydech:nówka simson:owiewka:jakaś hondaamortyzatory: WSK-a 125 i inne pierdoły neonki itp.itd. MAM włąśnie problem z silnikiem ponieważ chciałbym wrzucić od simsona S51ale niewiem czy da rade takie coś zarejstorwać i jak by to było zarejstrowane jako simson czy komarek??i gdzie trzeba to zrobić ? ile to kosztuje? rejstracja ? jeśli ktos wie to mam jeszcze taki problem z innym motorowerem HONDA CHALLY 50cmotóż niemam do niej papierów była sprowadzona z angli gdzie uległa kraksie małej ale jest już sprawna czy da rade jakoś zrobić papiery do niej ?żeby dostać blachy ? .....................P....................O......................M.................O..................C...........................Y............... !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MYCIOR Opublikowano 18 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2006 odp1. Teraz silnik ajuz sie ni episze w papierach bo to jest częśc zamienna, ale musisz chyba miec jakeś dok na pewno ze silnik nie kradziony. odp2. Zależy jakiej kraksie, kiedy i gdzie uległa ta honda i jaką otrzymała kategorię powypadkową.Oraz czy kupiłeś ją z placu czy od osoby fizycznej. Jedno co ci moge powiedziec ze jest mozliwość odzyskania dok. jak wszystko gra i kosztuje to 20 funtów i płacisz to w UK odpowiednim organom. pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kedzior Opublikowano 18 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2006 No z tym silniczkiem od simka bedziesz miał problem, a pozatym nie wiem czy by Ci sie bardziej nie opłącało simka kupić zamiast takie kombinacje robić, bo moim zdaniem rama komarca jest za słaba do silnika simaka, a jeszcze weź pod uwagę to jakie masz zawieszenie, to od zaka nie jest za bezpieczne... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thefex Opublikowano 19 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2006 komar full tuning? neony? :icon_razz:owiewki hondy?amory wsk?i jeszcze silnik chcesz zmieniac.....jezuuuuu..... czlowieku, zrozum ze to nie bedzie formula1.. odpusc sobie, nie kalecz sprzeta, bo najbardziej cieszy oko zrobiony na 100% oryginal.przez takich jak ty (wiejskich tjunerow) popadalo mase sprzetow... teraz tak koncza rozne WSKi i komarki... kiedys tak konczyly rozne NSU, DKW, BSA i inne, piekne i porzadane przez kolekcjonerow zabytki ....... ludzie zawsze chcieli poprawic fabryke, jednak bardzo, bardzo rzadko komus sie to udwawalo.......... Cytuj KTM LC4 400 SC '95Honda CB 1100 Bol D'or '83DKW KM 200 '35www.bikepics,com/members/thefex/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mwichan Opublikowano 19 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2006 z tuningu motorowerow to chyba narazie wyszedl tylko MAGNUMOWI jego ogar 200 . Nie rob !! Nic nie RÓB!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
54adams Opublikowano 19 Czerwca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2006 napisałeś że musze mieć papiery papiery na silnik mam ale w związku z tym moge go zarejstrować z nowym silnikiem???motorower jest zarejstrowany i silnik od simsona ma papiery chce tylko to połączyć zęby móc legalinie jeździć czyli zarejstorwać komarka z silnikiem simsona!!! Śmiejecie sie że komar i że tuning zobaczcie jaki !!! i czy to neijest stabilne silnik od simsona jest mniejszy niż ten od komara !!! o troche ale mniejszy!!! ZOBACZCIE !! http://images3.fotosik.pl/87/bd7ee15ed0900d5bmed.jpghttp://images4.fotosik.pl/51/42380fda523e985fmed.jpghttp://images1.fotosik.pl/88/d600e100ee9aea6cmed.jpghttp://images4.fotosik.pl/51/946ae763e84943b3med.jpghttp://images2.fotosik.pl/88/435556ab931d4ca7med.jpghttp://images4.fotosik.pl/51/b075be52313353f8med.jpghttp://images2.fotosik.pl/88/15adf5f810559245med.jpg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thefex Opublikowano 19 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2006 oryginalny komar jest o niebo ladniejszy i zdania nie zmienie, nie wazne jakbys go odpicowaltuning to tylko silnika - czyli przerobki oryginalnego, zeby miec wieksza moc.. owiewki, kierunkowskazy, inne amortyzatory itp to shit Cytuj KTM LC4 400 SC '95Honda CB 1100 Bol D'or '83DKW KM 200 '35www.bikepics,com/members/thefex/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JaWaK Opublikowano 19 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2006 Rób przerabiaj jak tylko chcesz i nie słuchaj ich :bigrazz: ;) , jeżeli ten komar jest zarejestrowany to ja bym na twoim miejscu nic nie robił tylko wkładał ten silnik i jeździł , to jet 50'ka czyli żadnej mocy ponad prawo nie będzie , a jescze masz opcje hardkor :icon_razz: ;) załatw se numerator :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Magik Opublikowano 19 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2006 Witam.. No komarr full tJuninGJa mam w papierach wpisane nr. silnika starego (w częściach go mam)a założony jest inny, a w papierach mam napisane "silnik wymieniony i jego nr."Silnik jest traktowany jako część wymienna czy nie ? Pozdr. Cytuj Pozdrowienia z Kołobrzegu, europejskie miasto, ceny niemieckie pogoda angielska :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemeks_xl Opublikowano 19 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2006 .....................P....................O......................L.................S..................K...........................A............... :buttrock: W dowodzie rejestracyjnym masz napisane "dane silnika" i "stosunek mocy do ciezaru". Z tego wnioskuje, ze silnik mozna wymienic, ale chyba tylko na taki sam jaki byl, no bo przy wymianie, na silnik od czegos innego, te dane sie zmienia. Proste :icon_razz: pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_krisss Opublikowano 20 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2006 .....................P....................O......................L.................S..................K...........................A............... :banghead: W dowodzie rejestracyjnym masz napisane "dane silnika" i "stosunek mocy do ciezaru". Z tego wnioskuje, ze silnik mozna wymienic, ale chyba tylko na taki sam jaki byl, no bo przy wymianie, na silnik od czegos innego, te dane sie zmienia. Proste :buttrock: pzdr A ja wiem że kumpel wstawił do audicy mocniejszy silnik więc można zmienić silnik i nie trzeba takiego samego wstwiać (ale jak on to zrobił to nie wiem:P) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pimpek Opublikowano 24 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2006 Śmiejecie sie że komar i że tuning zobaczcie jaki !!! i czy to neijest stabilne silnik od simsona jest mniejszy niż ten od komara !!! o troche ale mniejszy!!! A masz sztroboszkopy?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebastian2411 Opublikowano 9 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2006 myslę że wspokojnie morzesz wrzucać silonik od simaka tylko zmien zawieszenie amory simaka najlepiej je tez tak mam w motorynce wygłada super radziłbym ci wrzycic teleskopy od rometa lub najlepiej od simaka. Zrób wzmocnie nie ramy i smigaj a nie bedziesz sie bawił z rometowskim silnikiem to przynajmiej troche smiga a nie tam rometowskie silniki. Ten cały silnik rometa jest zrobiony jak z masła co miesiąc najlepiej go rozpoławiac i topic w niego pieniądze. Z rejestracją myślę że problemik będzie mysla ze musi byc zaswiadczenie kupna tego silnika i musi byc w papierach 50cc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gutek_rapier Opublikowano 9 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2006 Co wy wkółko pier%@ przeciez silnik od marca 2005 roku w motocyklach i motorwerach jest traktowany jako czesc wymienna i niepotrzeba rejestrowac zadnych zmian w dowodzie ani nic wystarczy tylko wstawic i jeździć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pimpek Opublikowano 9 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2006 Co wy wkółko pier%@ przeciez silnik od marca 2005 roku w motocyklach i motorwerach jest traktowany jako czesc wymienna i niepotrzeba rejestrowac zadnych zmian w dowodzie ani nic wystarczy tylko wstawic i jeździć No dokladnie wiec niech wklada silnik z simacza i w droge Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.