Bubaziom Opublikowano 16 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2006 jaki łańcuch wybrać??IRIS za 51,10 zł czy RK za 35,60 zł ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rozek Opublikowano 16 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2006 W sprzetach naszej klasy nie bedzie roznicy. Mialem IRISa, jak zmienialem kupilem RK i narazie jezdze :banghead: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trajka66 Opublikowano 16 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2006 Kup RK mialem w Cagivi, mam w nsr wszystko super polecam. Mialem tez kiedys irisa i mi oringi popuchły w nim, nie wiem od czego bo go nie myłem w zadnym nitro. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boniek Opublikowano 16 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2006 Miałem nowego RK w GS500E. Przez cały sezon jazdy nie miałem z nim żadnych problemów. W Fazerze mam aktualnie Irisa i po 2000 km widzę, że równie dobrze mógłbym mieć założoną gumę od majtek :banghead: Cytuj Boniekgg 644826Yamaha TDM900Bikepics // Nefre FCI // lotnictwo.net.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bubaziom Opublikowano 16 Czerwca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2006 myślałem ze mi napiszecie coś w stylu " kup droższy, na tym sie nie oszczędza" a tu prosze, tańszy a lepszy od droższego?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 16 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2006 moze Irys byl na o - ringach a RK jest bez Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roger Opublikowano 17 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2006 Irysa bym nie polecał. Spotkałem się już z kilkoma negatywnymi opiniami na temat łańcuchów tej firmy.Ostatnio kolega założył do Bandita 600 i podobnie jak u Bońka: w krótkim czasie wyciągnął się jak lejc, w dodatku nierówno. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
magneto Opublikowano 17 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2006 takze slyuszalem wylacznie negatywne opinie o irisie. jakbys poszukal na forum w archiwum to kiedys zalozylem identyczny temat. kupilem RK i bylem bardzo zadowolony. pzdr:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Iwansky Opublikowano 17 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2006 Z tych dwóch wybrał bym.....D.I.D-a :icon_mrgreen: D.i.D to D.i.D i bastaPzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fredi Opublikowano 17 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2006 Ja mam irisa w GS500E i się nierówno wyciąga. Nigdy więcej nie kupie łańcuch tej firmy. RK, DID albo DC to jedynie słuszne firmy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gregmoto Opublikowano 17 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2006 zgadzam się!D.I.D to słuszna koncepcja!!!!!!!!!! :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek Kulik Opublikowano 18 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2006 (edytowane) W szkółkowej XT225Serrow mam zakuty łańcuch D.I.D O-ring 428 na zębatkach Sunstar. Zestaw pracuje od nowości na sucho, z uwagi na użytkowanie w piaszczystym terenie. Naciąganie przeprowadza się obracając mimośrodową podkładkę z ząbkami, o jeden ząbek, nie częściej niż co 500 godzin pracy. Co prawda maszyna ma tylko 20 KM, lecz jeździ w terenie po piachu, a łańcuch do najgrubszych nie należy.Uważam że per saldo droższy D.I.D na dobrych zębatkach, wyjdzie taniej niż tańszy gówniany łańcuch pod którym nawet dobre zębatki robią mniejszy przebieg. Edytowane 18 Czerwca 2006 przez Tomek Kulik Cytuj kulikowisko.pl www.facebook.com/KULIKOWISKOUwaga!!! Nowa lokalizacja kursów prawa jazdy: teoria: Mokotów-Służewpraktyka: Ursus Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bandzior Opublikowano 18 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2006 Iris w GSF600 wytrzymał 8000km, bez gumowania, toru, etc. Wyjątkowa porażka :icon_mrgreen: W tych o których piszesz różnica ceny jest na tyle niewielka, że dla czystego sumienia wybrałbym RK. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
viperPL Opublikowano 18 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2006 Z Irisem nie miałem styczności. Jeśli chodzi o RK to wymagał w CBR 600 delikatnej korekty naciągu po przejechaniu 4 tyś km, więc chyba nie jest zły :icon_mrgreen: Ps. Mam RK o-ring`owy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.