.:James:. Opublikowano 15 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2006 (edytowane) Witam! mam orginalny gaźnik i nie nadążam mu lać do baku. jaki wybrać gaźnik żeby dobrze chodzil a mniej palił(może są na allegro- proszę o linki). zastanawiam się nad pegazem tylko nie wiem jaki model. z góry wielkie dzięki Edytowane 15 Czerwca 2006 przez .:James:. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saska251 Opublikowano 15 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2006 wsadź mu binga od MZty, będzie grało Cytuj Tchórze zostali w domu, słabi zginęli po drodze, przetrwali emzeciarze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
.:James:. Opublikowano 16 Czerwca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2006 (edytowane) Witam! może być gaźnik Pegaz GM26U1 do pannoni. będą jakieś rezultaty jeżeli go założe(podobno po założeniu gaźnika od junaka pannonia pali ok 5l, a nie 7l, tylko nie wiem czo to ten model pegaza do junaka). jeżeli nie ten gaźnik to który wybrać. Z góry wielkie dzięki :banghead: Edytowane 16 Czerwca 2006 przez .:James:. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kobuz1 Opublikowano 17 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2006 Siema, James, juz Ci powiedzialem na temat gaznika na Privie.. wiec zakładaj i mów jakie rezultaty:)Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
.:James:. Opublikowano 23 Czerwca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2006 Witam! poskladałem gaźnik Pegaz GM26U1 z dyszą główną 100. Założyłem do motora i zapaliłem. bardzo często go zalewa i jest skłonny do gaśnięcia na wyższych obrotach(dusi go). ciężko na tym gaźniku odpalić motor, ponieważ nie ma takich obrotów. co mam zrobić? ustawić? DZIĘKI Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
amigas Opublikowano 24 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2006 JAb ym spróbował Ci poradzić w 2gą stronę: NApisz jaki model tego oryginalego gaźnika posiadasz i jeszce rocznik motorku. Ja w swojej Pannonii też walczyłem z pegazem i ... nie to nie to. Wziałem się za oryg gażnik TM-BK3-27 a motor mam z 1959r. Po wielu bojach stwierdzam że gaźnik ten posiada 2 pozycje regulacji - PAle 4-5 l przy jezdzei do 100 max i 2ga - pale ile wlezie. JA obecnie przy mojej kontemplującej otoczenie jeździe spalam średnio 4.4 l jezdząc do ok 80 km ze średnią w granicach 55-60. Mysle że warto zająć się oryginałem. I tu jedna zasada - jeżeli myślisz, że już wyczyściłeś gażnik o znaczy, że musisz to zrobić jeszce 2 razy - to wprost niesamowity magazyn syfu. Polecam jeszce dołożyć do org filtra powietrza tzw rajtuze filtrująca:D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
.:James:. Opublikowano 24 Czerwca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2006 (edytowane) Witam! mój motor Pannonia de luxe jest z 1956r. Zapłon ma iskrownikowy. proszę o rade(zwlaszcza użytkownika - amigas) jak wyregulować orginalny gaźnik żeby mniej palił. wielkie dzięki Edytowane 24 Czerwca 2006 przez .:James:. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
amigas Opublikowano 24 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2006 Okej dobra jak poproszono do tablicy to już jestem bedzie to serial nieco odcinkowy ale myśle ze z w ciagu 2 dni go sakończymy 9w miare odszukiwania przeze mnei dokumentacji w tej chwili ino pare informacji ogólnych:)) Primo tow. james w roczniku 56 masz do czynienie jaeszcze z zsilnikiem 12 KM z niesekwencyjną skrzynią biegów (czyli normalny układ) i co ważne z gaźnikime o symbolu TM-BK1_25 czyli o węższej średnicy gardzieli:) Wszytsko fajnie węższa średnica to czemu Pali jak smok? To conieco o różnicach (jutro dorzuce zdjęcia( miedzy moim a TWoim gaźnikiem - w ujeciu lamerskim i na 1szy rzut oka. Moj gaźnik posiada wspólną komorę pływakową i brak przycisku zatapiacza a także urządzenie rozruchowe - w instrukcji dość słusznie zwany ekonomizerem:) do gażników stosowano też inne filtry powietrza - filtr do gażnika 27 mm jest cienszy i posiada przesłone powietrza z plaskim a nie okrągłym w przekroju wichajstrem lub też dzwignią ww przeslony filtra pow:) Dobrze by było gdybyś w tym momencie zidentyfikowal swój gażnik xebyśmuy mieli info z czym mamy do czynienia. na zachete dodam, że mój motr palił na poczatku przy ostrej jezdzie 9,2 l:/ A teraz przy max jezdzze nie wchodzi pow 5:) Aha i uczciwość każe powiedzieć, że w przypadku gdy masz gaźnik serii 25 mm to regulacja jest trudniejsza i zejscie poniżej 4,5 l jest przynajmniej dla mnie jeszce niemoxliwe, ale jeżeli nie jesteś megapurytą czystości linii powinieneś sobie poradzić z gaźnikiem 27mm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 26 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2006 ... z zsilnikiem 12 KM z niesekwencyjną skrzynią biegów (czyli normalny układ)... :icon_mrgreen: to pannonie mialy sekwencyjna skrzynie biegow.... :D :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
amigas Opublikowano 26 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2006 :P to pannonie mialy sekwencyjna skrzynie biegow.... :D :D bla bla bla dobra juz mi od tego latania na wsi we łbie sie chrzani:P ale tak to jest jak szukasz sprzętów przejmujesz lokalne słownictwo inaczej sie nie dogadasz, inaczej mowiac głupoty gadam jak za dzuo tylko na wsi krowe d..y oglądam:P Oczyiście mianem sekwencyjnej okreslany jest na wsi układ biegów gdzie luz jest na samym dole a nie między 1 a 2 czyli klasycznie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 27 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2006 rozumiem.... :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
.:James:. Opublikowano 27 Czerwca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2006 Witam! @amigas kontynuuj swój serial odcinkowy. napisz co i jak z motorem aby mniej palil. dzieki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.