Skocz do zawartości

jaki gaźnik


.:James:.
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam! mam orginalny gaźnik i nie nadążam mu lać do baku. jaki wybrać gaźnik żeby dobrze chodzil a mniej palił(może są na allegro- proszę o linki). zastanawiam się nad pegazem tylko nie wiem jaki model. z góry wielkie dzięki

Edytowane przez .:James:.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam! może być gaźnik Pegaz GM26U1 do pannoni. będą jakieś rezultaty jeżeli go założe(podobno po założeniu gaźnika od junaka pannonia pali ok 5l, a nie 7l, tylko nie wiem czo to ten model pegaza do junaka). jeżeli nie ten gaźnik to który wybrać. Z góry wielkie dzięki :banghead:

Edytowane przez .:James:.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam! poskladałem gaźnik Pegaz GM26U1 z dyszą główną 100. Założyłem do motora i zapaliłem. bardzo często go zalewa i jest skłonny do gaśnięcia na wyższych obrotach(dusi go). ciężko na tym gaźniku odpalić motor, ponieważ nie ma takich obrotów. co mam zrobić? ustawić? DZIĘKI

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

JAb ym spróbował Ci poradzić w 2gą stronę: NApisz jaki model tego oryginalego gaźnika posiadasz i jeszce rocznik motorku. Ja w swojej Pannonii też walczyłem z pegazem i ... nie to nie to. Wziałem się za oryg gażnik TM-BK3-27 a motor mam z 1959r. Po wielu bojach stwierdzam że gaźnik ten posiada 2 pozycje regulacji - PAle 4-5 l przy jezdzei do 100 max i 2ga - pale ile wlezie. JA obecnie przy mojej kontemplującej otoczenie jeździe spalam średnio 4.4 l jezdząc do ok 80 km ze średnią w granicach 55-60. Mysle że warto zająć się oryginałem. I tu jedna zasada - jeżeli myślisz, że już wyczyściłeś gażnik o znaczy, że musisz to zrobić jeszce 2 razy - to wprost niesamowity magazyn syfu. Polecam jeszce dołożyć do org filtra powietrza tzw rajtuze filtrująca:D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam! mój motor Pannonia de luxe jest z 1956r. Zapłon ma iskrownikowy. proszę o rade

(zwlaszcza użytkownika - amigas) jak wyregulować orginalny gaźnik żeby mniej palił. wielkie dzięki

Edytowane przez .:James:.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Okej dobra jak poproszono do tablicy to już jestem bedzie to serial nieco odcinkowy ale myśle ze z w ciagu 2 dni go sakończymy 9w miare odszukiwania przeze mnei dokumentacji w tej chwili ino pare informacji ogólnych:))

 

Primo tow. james w roczniku 56 masz do czynienie jaeszcze z zsilnikiem 12 KM z niesekwencyjną skrzynią biegów (czyli normalny układ) i co ważne z gaźnikime o symbolu TM-BK1_25 czyli o węższej średnicy gardzieli:) Wszytsko fajnie węższa średnica to czemu Pali jak smok?

 

To conieco o różnicach (jutro dorzuce zdjęcia( miedzy moim a TWoim gaźnikiem - w ujeciu lamerskim i na 1szy rzut oka. Moj gaźnik posiada wspólną komorę pływakową i brak przycisku zatapiacza a także urządzenie rozruchowe - w instrukcji dość słusznie zwany ekonomizerem:) do gażników stosowano też inne filtry powietrza - filtr do gażnika 27 mm jest cienszy i posiada przesłone powietrza z plaskim a nie okrągłym w przekroju wichajstrem lub też dzwignią ww przeslony filtra pow:)

 

Dobrze by było gdybyś w tym momencie zidentyfikowal swój gażnik xebyśmuy mieli info z czym mamy do czynienia. na zachete dodam, że mój motr palił na poczatku przy ostrej jezdzie 9,2 l:/ A teraz przy max jezdzze nie wchodzi pow 5:) Aha i uczciwość każe powiedzieć, że w przypadku gdy masz gaźnik serii 25 mm to regulacja jest trudniejsza i zejscie poniżej 4,5 l jest przynajmniej dla mnie jeszce niemoxliwe, ale jeżeli nie jesteś megapurytą czystości linii powinieneś sobie poradzić z gaźnikiem 27mm

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:P

to pannonie mialy sekwencyjna skrzynie biegow.... :D

:D

bla bla bla dobra juz mi od tego latania na wsi we łbie sie chrzani:P ale tak to jest jak szukasz sprzętów przejmujesz lokalne słownictwo inaczej sie nie dogadasz, inaczej mowiac głupoty gadam jak za dzuo tylko na wsi krowe d..y oglądam:P Oczyiście mianem sekwencyjnej okreslany jest na wsi układ biegów gdzie luz jest na samym dole a nie między 1 a 2 czyli klasycznie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...