MaxDamage Opublikowano 14 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2006 WitamMam pewien problem...Kilka dni temu odpaliłem sprzęta i gdy silnik pracował dodałem gazu (był wrzucony luz i stałem w miejscu) motocyklem szarpneło i zgasł. Zaobserwowałem iż pali się lampka neutralu ale bieg jest wrzucony. Wcisnołem sprzęgło i odpaliłem motocykl. Wrzuciłem pierwszy bieg i chciałem ruszyc lecz motocykl zaczoł przygasać gdy puszczałem sprzęgło. Próbowałem go pchnąć lecz coś blokowało. Wrzuciłem drugi bieg i był ten sam problem motocykl zaczoł przygasać gdy puszczałem sprzęgło (nie ruszył się nawet o centymetr). Wrzuciłem neutral (zapaliła się lampka neutralu) lecz gdzy zaczołem puszczać sprzęgło motocykl zaczoł jechać ??Wyjąłem i rozebrałem cały silnik ale w środku oprócz rozpadniętego łożyska wszystko było wporządku (myślałem iż igła z łożyska blokowała zębatki). Złożyłem silnik i sprawdziłem czy działa. Nie działa nadal jest ten sam problem. Zauważyłem iż wchodzą dwa biegi na raz. Co mam zrobić ?? Co mam wymienić ??Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jantarski Opublikowano 15 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2006 Witam, sprawdź czy nie są powyginane wodziki i prowadnice, no i czy aby wszystko dobrze złożyłeś?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MaxDamage Opublikowano 15 Czerwca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2006 Wszystko dobrze złożyłem.Według mnie to również są te wodziki, lub (niezwróciłem uwagi) wodzi wyskoczył z prowadnicy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kobuz1 Opublikowano 15 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2006 Kumpel ma problemu z biegami w jawie i u niego to jest też chyba wina wodzików.. slyszalem że w jawie 350 gna sie wodziki. nie wiem czy to prawda.Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MaxDamage Opublikowano 15 Czerwca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2006 Tylko jak sprawdzić czy wodzik jest taki jaki powinienen być ?? Niemam zapasowych :banghead: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mzpower Opublikowano 16 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2006 Jeżeli masz blasznane wodziki to od razu wymień na kute. Nie ma co ryzykować pęknięcia lub skrzywienia wodzików w trasie. A co do tego problemu to ciężko coś na odległość poradzić pewnie bez wymiany części się nie obędzie. W moim sprzęcie były wymieniane wodziki i do tego automat. W twoim też mogą być te dwie części bo zapinają się dwa biegi na raz do tego jeszcze prowadnica. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kobuz1 Opublikowano 16 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2006 Siema, mzpower dobrze napisał:banghead: wymien wodziki na "kute", bo takowe sie nie gna, a te z blachy tak. A jak masz zgiety wodzik to taki wodzik zupelnie inaczej ustawia polozenie kół zebatych niż powinien. Jesli masz zgiete wodziki to bedziesz to widzial po zdemontowaniu. Normalnie jak wodzik jest prosty to bedziesz widzial że blacha z której wykonany jest wodzik jest ukształtowana tak że wszystkie jej scianki sa pod katem prostym w stosunku do siebie. A jak wodzik jest zgiety to ta blacha bedzie powyginana..Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MaxDamage Opublikowano 16 Czerwca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2006 eee mam pytanie odnośnie wodzików.Czy seryjnie były montowane blaszane czy kute??i jeszcze jedno.Nim mi się to stało to zauważyłem iż często niewchodził mi wyższy bieg (podnosiła się nóżka kopniaka/skrzyni biegów). czy to też była wina tych wodzików?? Według mnie to sprężyna która znajduje się na wałku zmieniacza biegów (trój zwojowa). Wielkie dzięki za pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jantarski Opublikowano 16 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2006 Jeżeli masz na myśli sprężynę kopniaka to niema ona wpływu na zapinanie biegów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MaxDamage Opublikowano 22 Czerwca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2006 Odkryłem co jest nie takZatarła się zębatka oznaczona w serwisówce numerem 11 (wałek zdawczy). Niewiem jak to możliwe iż się ona zatarła jeśli oleju było więcej niż powinno być. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.