Carlos Opublikowano 13 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2006 Cześć, Kończę poler silnika na lustro i... siłą rozpędu chciałem chwycić się za gaźniki, ale z powodu dużej ilości przeróżnych zakamarków byłoby to strasznie pracochłonne, więc pomyślałem o pochromowaniu moich dwóch gaźników od XVS 1100 i mam pytanie:Czy można chromować gaźniki, które oryginalnie nie były chromowane? Oczywiście przy założeniu, że mam zaufanego człowieka, który potrafi dobrze położyć chrom na aluminium.Wiem, że takie chromowane gaźniki istnieją, bo widziałem na "American chopper" czy czymś takim :clap: Czyli podchodząc logicznie do sprawy:1. Istnienie pochromowanych gaźników jest rzeczą potwierdzoną ;)2. Istnienie człowieka potrafiącego chromować alumium potwierdzam osobiście :icon_twisted:3. Istnieje człowiek, który podjąłby się rozebrania i ponownego złożenia tych gaźników (Paweł Boruta) :icon_twisted: To czy przy spełnieniu założeń 1-3 prawdziwa jest teza, że po pochromowaniu i złożeniu moich gaźników będą one normalnie działać? Na gaźnikach chyba nie ma wysokiej temperatury (pewnie nie więcej niż jakieś 40 parę stopni), więc różnice we własnościach cieplnych alu i chromu nie powinny mieć znaczenia? Chyba? Boję się tylko jednego, a dokładnie to dwóch rzeczy, a mianowicie, że w gaźnikach są jakieś powierzchnie pokryte specjalnym :buttrock: stopem, które mogą ulec zniszczeniu przy chromowaniu, bądź też te wszytkie nazwijmy je roboczo "małe otworki" :biggrin: (bez podtekstów oczywiście) zmienią swoje średnice, co spowoduje niewłaściwą pracę gaźników. Prosiłbym Was o pomoc w tej kwestii, bo jak widać pomysłów mi nie brakuje, tylko kiedy przechodzę do fazy realizacji, to pojawiają się schody...Ale chromowane gaźniki...Hmm...powinny się nieźle prezentować... ;) Cholera, jak to wszystko uda mi się poskładać do kupy i co najważniejsze, jak to zadziała :cool: , to będzie chyba jedyny taki silnik od XVS 1100 w Polsce, a może i we wszechświecie :wink: Pozdrawiam, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pit_1 Opublikowano 13 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2006 najlepiej zabezpieczyc czymś wnętrze gaźnka coby tam sie nie chromowało....a na zewnątrz będzie sie normalnie blyszczeć:biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jantarski Opublikowano 13 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2006 Ja swój pochromowałem chociaż do innego motoru, wnetrze gaźnika jak i otwory w które wkręca sie dysze były zabezpieczone. Po złożeniu wszystko działa w jak najlepszym porządku. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Carlos Opublikowano 13 Czerwca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2006 (edytowane) A to tak można? :biggrin: Cholera nie zauważyłem ostatniego posta...To tylko pytanie - czym i co trzeba zabezpieczyć? Edytowane 13 Czerwca 2006 przez Carlos Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SEBOOL Opublikowano 13 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2006 Może innymi dyszami?pozdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.