djrysio Opublikowano 13 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2006 92r.,26tys. Witam, zamierzam kupic ten motocykl i mam pytanie .Sprzedawca pisze ze slychac lancuszek rozrzadu i to normalne we wszytkich diversiach... Tez pisze ze bierze olej w niewilkich ilosciach jak kazda.Na co najbardziej zwracac uwage przy ogledzinach motoru ? Czy jest duza roznica w mocy pomiedzy wersja silnika 50 a 60km ? Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BELIAR Opublikowano 13 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2006 Bardziej powinien hałasować łańcuszek sprzęgłowy, rozrządu może hałasować w przypadku jak jest już za długi i napinacz już nie daje rady lub napinacz się zaciął ( może być tak za parę kilometrów napnie łańcuszek), zwróć uwagę na zawory, porządnie ja rozgrzej bo może być tak ze krudćce ( nie wiem jak to się pisze :biggrin: ) sa popękane i będzie trzymała za wysokie obroty na mocno rozgrzanym silniku, sporawdz takie pierdoły jak klocki hamulcowe, łańcuch, podczas jazdy probnej puść kierownice przy mniej więcej 60 km/h bo w Xjotach często zaczyna drgać. Jak znajdziesz dużo wyeksploatowanych części to masz podstawę do targowania :clap: o i lagi mogą być bardzo miękkie …. Pomiędzy 50 – 60HP trudno wyczuć różnice nie którzy mówią ze jak bez problemów złapiesz 160 km./ h i więcej to masz te mocniejsze wersje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaszpir Opublikowano 13 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2006 92r.,26tys. Witam, zamierzam kupic ten motocykl i mam pytanie .Sprzedawca pisze ze slychac lancuszek rozrzadu i to normalne we wszytkich diversiach... Tez pisze ze bierze olej w niewilkich ilosciach jak kazda.Na co najbardziej zwracac uwage przy ogledzinach motoru ? Czy jest duza roznica w mocy pomiedzy wersja silnika 50 a 60km ? PozdrawiamHej, mam od 2 lat xjotkę i:1. Ta, o której piszesz - sprawadź przebieg bo coś mikroskopijny :biggrin: U mnie rocznik 98 i ok. 60 kkm2. U mnie łańcuszka rozrządu nie słychać, natomiast głośno pracują zawory i sprzęgło3. Zużycia oleju przy mojej, spokojniej jeździe nie stwierdzono4. Test na prędkość chyba nie jest za bardzo wiarygodny bo mam wersję 50 KM i z 160 km/h nie ma większych problemów5. W starszych XJ powszechnie znana przypadłość to pękające mocowanie tylnego amortyzatora, warto sprawdzić6. Polecam opcję "Szukaj" na tym forum. O XJ było chyba wszystko...Pozdrawiam i udanego zakupu Bardziej powinien hałasować łańcuszek sprzęgłowy, W XJ o ile mi wiadomo nie ma łańcucha sprzęgłowego. Przełożenie wstępne na zembatkach. Jest natomiast łańcuszek napędu alternatora. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
djrysio Opublikowano 13 Czerwca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2006 Dzieki za informacje. pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bronx Opublikowano 13 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2006 no kliknij szukaj , osobiscie rozpisywalem sie o Div 6 z jakies 2 lata temu (04r)wrecz bym powiedzial ze kosz sprzeglowy ma walic - wciskasz klamke jest cisza :biggrin:zawory beda klepac , inaczej badzie chrabaszczyk :cool:jak kierownica ponizej 60 drga przemysl zakup , cholernie duzo D6 ma drgania miedzy 60-70(80) km/h olej moze byc widoczny na jednej szpilce ( na skraju nie pamietam juz ktorej) ale widoczny a nie zalany , taki mankament (szczegolnie lata 92-93)powodzenia w omijaniu min :clap: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BELIAR Opublikowano 13 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2006 W XJ o ile mi wiadomo nie ma łańcucha sprzęgłowego. Przełożenie wstępne na zembatkach. Jest natomiast łańcuszek napędu alternatora.hmmmm az musze to sprawdzic :wink: ... myślałem ze łańcuszek bo po wciśnięciu sprzęgła przestaje hałasować djrysiowiesz co jeszce sprawdz ... cieżarki w lusterkach jak sa luzne to na 80 % miala szlifa ale to tez nic pewnego bo podobno te ciezarki lubia sie luzowac i halasowac ... ja tak mam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ario Opublikowano 13 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2006 srawdź jeszcze korozję na wydechach na wysokości mocowania wahacza, oczywiście od dołu. przy mocniejszej glebie uszkadzają się ograniczniki skrętu na półce (sprawdź stan), rozrząd jak hałasuje to zdecydowanie nie normalna rzecz dla XJ (miałem z dwoma do czynienia i żadna nie hałasowała rozrządem tylko sprzęgłem). acha, przebieg na 100% nie jest oryginalny więc się nie sugeruj nim !! :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafał22 Opublikowano 14 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2006 Hej, mam od 2 lat xjotkę i:1. Ta, o której piszesz - sprawadź przebieg bo coś mikroskopijny :wink: U mnie rocznik 98 i ok. 60 kkm2. U mnie łańcuszka rozrządu nie słychać, natomiast głośno pracują zawory i sprzęgło3. Zużycia oleju przy mojej, spokojniej jeździe nie stwierdzono4. Test na prędkość chyba nie jest za bardzo wiarygodny bo mam wersję 50 KM i z 160 km/h nie ma większych problemów5. W starszych XJ powszechnie znana przypadłość to pękające mocowanie tylnego amortyzatora, warto sprawdzić6. Polecam opcję "Szukaj" na tym forum. O XJ było chyba wszystko...Pozdrawiam i udanego zakupuW XJ o ile mi wiadomo nie ma łańcucha sprzęgłowego. Przełożenie wstępne na zembatkach. Jest natomiast łańcuszek napędu alternatora. Co do łańcucha alternatora to nie tak, alternator jest podpięty pod główny łańcuch zdawczy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rzoov Opublikowano 15 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2006 podczas jazdy probnej puść kierownice przy mniej więcej 60 km/h bo w Xjotach często zaczyna drgać Dzis sprawdzalem w mojej maszynce i faktycznie wpada w drgania.Czy powinienem w takim razie sie tym przejmowac? Jaka jest tego przyczyna? Dodam, ze nie narzekam na wlasciwosci jezdne mojej xj-otki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
milosz-RR Opublikowano 17 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2006 To nie slychac lancucha rozrzadu tylko Kosz sprzeglowy to na 100% we wszysttkich dywersjach, bierze olej w niewielkich ilsciach o tez normalne. Pzeieg troszku malo wiarygondy chyba ze moto z niemiec. Nie wiem jaka jest roznica tzn, czy duza miedzy wersja 50 a 60 KM j mialem ta 60 i jezdzilo mi sie super, co prawda po roku braklo mi mocy ale mysle ze to sprawa indywidualna. Zwroc uwge na rame i wahach czy nie byly malowane itp. Poza tym na kolanka wydechow czy nie sa fioletowe takie blyszczace bo to znaczy ze moto bylo troszku katowane. poza tym zapytaj o czynnosci serwisowe itp. Pozdro udanych zakupow. Cytuj SUPPORT 18 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ario Opublikowano 17 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2006 Pzeieg troszku malo wiarygondy chyba ze moto z niemiec. jeżeli moto z Niemiec to ja bym powiedział nawet, że hiperniewiarygodny :banghead: :banghead: :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.