BANANvanDYK Opublikowano 27 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2010 jeszcze wchodzi w grę jedna rzecz - pompa paliwa. Ogólnie poziom paliwa jest powyżej gaźników i paliwo swobodnie spływa nawet przez niedziałającą pompę. Jak poziom paliwa w baku spadnie poniżej poziomu gaźników, paliwo bez pomocy pompy przestaje płynąć. Zależy jeszcze od modelu. Natomiast czy pompa może się zaciąć, a potem "naprawić" sama to niewiem. Z pompą paliwa (tą elektromechaniczno-przeponową) jest gorzej. Paliwo nie przepłynie swobodnie ponieważ blokują dwa zaworki w pompie. Ponadto uruchomienie silnika z pustymi gaźnikami jest niezwykle kłopotliwe ponieważ pompa oryginalnie pracuje "taktowana" impulsami z zapłonu, prędzej rozrusznik się spali a akumulator rozładuje niż zdąży napompować paliwa. Z tego powodu dorobiłem mały switch chwilowy w celu awaryjnego napełniania gaźników (czas napełniania max 8 sekund). Niektórzy mają pompę paliwa połączoną bezpośrednio, z ominięciem modułu odcinającego zasilanie pompy. Cytuj 7,352 osób lubi to. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ElwisDB Opublikowano 27 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2010 No więc po godzinie walki, wiem już co i jak. Faktycznie bardzo łatwo sprawdzić kranik paliwa, wystarczy podłączyć sporą strzykawkę pod ten wąż sterujący i już wszytko wiadomo - kranik działa idealnie. Pościągałem i pozakładałem wszystkie węże i opaski na nich i prawdopodobnie chodziło o to, że główny wąż do gaźnika leciał nad wiązką elektryczną, a nie pod, zrobiło się kolanko i drań pewnie się zapowietrzał. Dodatkowo wymieniłem wąż odpowietrzający bak na samochodowy - jest tak sztywny, że nie sposób go zacisnąć. Pozostaje tylko kwestia tego, że bak wciąż piszczy przy wlewie paliwa, i syczy przy otwieraniu go. Dość nielogiczne, bo dmuchając (na pustym baku) w wąż odpowietrzający powietrze szło bez żadnego oporu przez korek wlewu. Może tu też robi się ciśnienie wewnątrz w jakiś sposób? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
janusz72 Opublikowano 28 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2010 Jeden z odpowietrzników to jest jak paliwo wyleje ci się zaraz przy wlewie to wlaśnie tam ścieka, Ja przerabialem już drugą kawasaki z przypchanym odpowietrznikiem korka, i wlaśnie takie świstanie bylo tego przyczyną. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.