enduromaster Opublikowano 10 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2006 Planuje zacząć robić tunnig mojego skuta Derbi Atlnatis O2. i mam takie pytanie : Najpierw jest lepiej wymienić wariator czy wydech ? Który podzespół da większą różnicę na seryjnym silniku ? Cylinder i gaźnik zostawiam na przyszłość. Trzeba coś z tym badziewiem wkońcu zrobić, licznik do 140 nie jest chyba zamontowany dla bajeru Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qóba Opublikowano 10 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2006 O to samo pytałem na skutery-tuning, powiedziano mi, żebym zaczął od wydechu, potem wario i na końcu cylinder, gaźnik ... Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stormraider Opublikowano 10 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2006 z obserwacji skuterow znajomych moge stwierdzic,ze na poczatek jest najlepszy tlumik :) pozniej w takiej kolejnosci jak kolega QóBa napisal. pozdro Cytuj Bikepics Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemas22 Opublikowano 11 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2006 Zgadzam sie z przedmówcami tłumik potem wario . Najoptymalniej tłumik + wario . Nieraz po tłumiku pojiawia ja sie dziury w obrotach które wario niweluje Cytuj http://sklep.gps.wroclaw.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sikor_ Opublikowano 18 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2006 zaraz 20 stron bedzie zgadzam sie z kolega wyzej itp.... spamerzy ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jantarski Opublikowano 18 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2006 zaraz 20 stron bedzie zgadzam sie z kolega wyzej itp....spamerzy ! apropos spamerzy zobacz z kiedy jest ostatni post pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemeks_xl Opublikowano 19 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2006 Tu jest wszystko opisane: http://www.skutery.net/artykuly.asp?id=59 pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 2 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2006 odświeżam temat obecnie skut posiada : tjuningowy wariator, cylek 70cc malossi sport teraz pytanie jaki tłumik do tego kupic ? Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawik Opublikowano 2 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2006 LeoVince TT jest je latwo odblokowac . A pozatym fajnie brzmi i moto lepiej chodzi... kolega ma w TGB Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 2 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2006 powiem krótko : ma być dobry , gdybym znał wymiary tuningowego to bym sam pospawał Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 9 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2006 miałem zamówić leo rr ale okazało się że już tego nie produkują :crossy: , zamówiłem wydech yasuni r i gasbox , zobaczymy co z tego wyjdzie :P Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.