dulek Opublikowano 9 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2006 witam mam problem bo moja mztka 251 pali od jakiegos czasu ponad 5l/100km a wczesniej 4-4,5czy ktos sie moze orientuje co zrobic zeby zmniejszyc spalanie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Domel Opublikowano 9 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2006 Może zmieniłeś sposób jazdy?? :) Jak jeżdzisz szybko(powyżej 100km/h) to spalanie powyżej 5litrów to normalka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodek_o Opublikowano 9 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2006 (edytowane) witam mam problem bo moja mztka 251 pali od jakiegos czasu ponad 5l/100km a wczesniej 4-4,5czy ktos sie moze orientuje co zrobic zeby zmniejszyc spalanie? Ostanio wpadł mi ręce opis użwanego motocykla MZ 250. Wydany przez Świat Motocykli.Tam opisano, że jeśli moto pali powyżej 5l, to zachodzi konieczność regulacji punktu zapłonu.No chyba, że masz zapłon elektroniczny ? Pozdr. Edytowane 9 Czerwca 2006 przez bodek_o Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Domel Opublikowano 9 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2006 (edytowane) Ale jak jeżdzi powyżej 100km/h na gażniku tym orginalnym to będzie palić powyżej 5l/100km.W ksiazce "Jeżdze motocyklem MZ"był wykres spalania od prędkosci to przy stałej 100km/h spalanie powinno wynosić ok 5,5l/100kmps.Jak nie masz elektronika to zapłon możesz sprawdzić,świece zmienić jak nie była dawno zmieniana.No chyba że coś w miedzyczasie w gażniku grzebałeś... Edytowane 9 Czerwca 2006 przez Domel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
viperPL Opublikowano 10 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2006 - lejesz gorsze paliwo- przybrałeś na wadze- jezdzisz w innej pozycji- zaworek iglicowy w gazniku "nie trzyma"- przestawiony punkt zapłonu- pierscionki i cylinder jest bardziej zużyty nież kiedyś :) 4 litry na gazniku BVF - to chyba podczas ciągłej jazdy na trasie z predkością 85-90 km/h Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dulek Opublikowano 10 Czerwca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2006 wlasnie ze szybko nie jezdze ok 70-80km/h, a zaplon mam elektroniczny i sprawdzalem go...nic sie nie przestawilo.paliwo leje ciagle z tej samej stacji i nie przybralem na wadze a chcialbym:) tak sie zastanawiam czy to nie czas na generalny remont chociaz jak ją kupowalem to koles powiedzial ze jest po remoncie...dzieki za pomoc.... moze cos pokombinuje z gaznikiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 10 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2006 1. brudny filtr powietrza2. stary olej w skrzyni3. padnięta świeca w nissanie almera 1.8 po wymienieniu powyższych elementów spalanie spadło z 14-15 na 7-8 L/100km Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zysio Opublikowano 14 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2006 zuzyte pierscienie inna technika jazdy źle wyregolowany zaplon lub gaźnik filtr powietrza zabity :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.