Skocz do zawartości

Sv to jest to!!!!


Rekomendowane odpowiedzi

Ej, nie zrozum mnie zle. Mowilem o max speedzie jaki zdarza mi sie rozwinac np na prymasa, siekierkach. Normalnie okolo 100 km/h, nie wiecej. Podanie tej liczby mialo zobrazowanie wymagan dotyczacych nowego moto...

Boje sie tylko jednego, iz nabede np sv, pojade w trasie po europie i uznam, ze mi brakuje mocy np przy wyprzedzaniu... narazie jestem na etapie w ktorym nie wyobrazam sobie jazdy przy stalej predkosci rzedu 180 km/h, ale nie wiem czy przyszlosc nie zweryfikuje tego (by nie bylo niedomowien, chodzi mi o turystyke za granica Polski).

 

ps: macie moze gdzies linczury do jakis plikow dzwiekowych, gdzie moglbym uslyszec jak moze chodzic sv'ka na sportowym tlumiku?

Ok, rozumiem.Jesli chodzi o wyprzedzanie, to po przesiadce z gpz na sv na pewno nie odczujesz braku mocy.Chyba, ze bedziesz chcial to robic przy duzych predkosciach-wtedy sv nie ma juz tak dobrego kopa.

Ps.A do turystyki, tak jak pisal arturo to sv nie za bardzo sie nadaje

Edytowane przez slayer
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ps: macie moze gdzies linczury do jakis plikow dzwiekowych, gdzie moglbym uslyszec jak moze chodzic sv'ka na sportowym tlumiku?

Cale stada masz tutaj: SVrider.de - test tlumikow

Naprawde wyrabista stronka :biggrin:

 

A tutaj mala probka - moj LeoVince + Bonusik - bez tlumika :wink:

Edytowane przez figer
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dlaczego do turystyki sie nie nadaje, co prawda to nie gold wing, ale za turystyka przemawia dobry momet przy niskich obrotach i oszczednosc w spalaniu, i nie jest tez taki maly jak suzuki GS, ktorym objechalem prawie cala polske i troche zagranicy, moim zdaniem sv+ zestawik stelacy i kuferków(toreb) np. z luisa i mozna smigac po europie :wink:

www.sokolriders.com

--- jezdze bo lubie ---

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dlaczego do turystyki sie nie nadaje, co prawda to nie gold wing, ale za turystyka przemawia dobry momet przy niskich obrotach i oszczednosc w spalaniu, i nie jest tez taki maly jak suzuki GS, ktorym objechalem prawie cala polske i troche zagranicy, moim zdaniem sv+ zestawik stelacy i kuferków(toreb) np. z luisa i mozna smigac po europie :wink:

 

No silnik jak najbardziej się nadaje do turystyki, ale w ramie DL 650. W ramie SV'ki nie bardzo, chodzi tu o pozycję mocno pochyloną w wersji S (nie wiem jak jest w golasie, ale pewnie bardziej prosto), twarde siodło kierowcy i właściwie brak komfortu dla pasażera. Po za tym objuczony sakwami czy też kuframi wygląda dość pokracznie. Właśnie dlatego już od pewnego czasu chodzi mi po glowie DL 650. Ten sam genialny silnik, a przy tym mogę załadować pasażerkę, bagaż i nie martwić się o dziury w jezdni

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niedawno pokonałem z żonką trase Ustroń - Warszawa z 1 przerwą w Czestochowie tylko na tankowanie.

Mam wersję N ale z owiewką Puig, która moim skromnym zdaniem niewiele daje. Średnia przelotowa wyszła koło 110, czyli poza ograniczeniami i miastami jechałem 150-160.

Ja po trasie byłem w niezłym stanie, jednak moja żona była tak sztywna, że musiałem Ją nieść kawałek do domu (sama nie zeszła z motocykla).

 

Natomiast ostatnio wiozłem kolege na plecaka i stwierdził, że jest superwygodnie, bo mu się tyłek idealnie mieści w tylny uchwyt dla pasażera i ma odczucie, jakby miał podpórkę - ale myślę, że tylko dla tego, że jechał jakieś 10 minut :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

w wersji N siedzi sie praktycznie wyprostowanym wiec 150 km/h to max

 

 

Ponizej tej predkosci tez mozna uprawiac turystyke motocyklową :wink:

Wprawdzie w 2 osoby + bagaż niejest juz tak zwawa, ale niejest z nią zle. Dla mnie jest to bardzo dobry uniwersalny sprzet do wszystkiego ( poza crossem) :biggrin:

 

Pozdrawiam wszystkich SV-kowiczow!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jako ze nosze sie z zamiarem moto (albo sv albo fazer) to bede wdzieczny za kilka informacji.

 

I. jak jest ze spalaniem w SV650s... katalogi co innego, rzeczywistosc co innego.

 

II. gdzie i za ile mozna dostac takie bajery jak plugi (łyżwy) i dodatkowe owiewki. poki co znalazlem takie cos na moto-akcesroia ale tam zycza sobie kosmicznych cen za "kawalek plastiku"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jako ze nosze sie z zamiarem moto (albo sv albo fazer) to bede wdzieczny za kilka informacji.

I. jak jest ze spalaniem w SV650s... katalogi co innego, rzeczywistosc co innego.

u mnie ok. 7-7.5l. To oczywiście zależy od stylu jazdy, ja generalnie zjeżdzam na stację po ok. 160-180 km'ach
II. gdzie i za ile mozna dostac takie bajery jak plugi (łyżwy) i dodatkowe owiewki. poki co znalazlem takie cos na moto-akcesroia ale tam zycza sobie kosmicznych cen za "kawalek plastiku"
http://www.ermax.com.pl/suzuki/sv650-1000s%2003-05.html
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u mnie ok. 7-7.5l. To oczywiście zależy od stylu jazdy, ja generalnie zjeżdzam na stację po ok. 160-180 km'ach

to strasznie duzo Ci pali ja jak odkrecam na maksa to pali mi 7,5l a przy spokojniej jezdzie ok 6l

nigdy nie udalo mi sie zejsc nizej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to strasznie duzo Ci pali ja jak odkrecam na maksa to pali mi 7,5l a przy spokojniej jezdzie ok 6l

nigdy nie udalo mi sie zejsc nizej

 

Sprzet jak kazdy - zje ile mu dasz ;) jak kiedys jechalem ostro zaladowany (kufer + rolka zamiast pasazera) to na autobahnie po 130km zaczela mi migac rezerwa...wsysla 8,5l ale jechal nawiniety do konca.

 

Z drugiej strony spokojna plynna jazda po trasie (110-120) bez wiekszego obciazenia (solo + kufer) w moim przypadku oznacza zejscie ponizej 5 litrow, wiec twardodupni zrobia nawet 300km miedzy tankowaniami.

Nie mam doswiadczenia w jezdzie tylko po miescie, ale mam wrazenie, ze SV osiagnalby wlasnie zuzycie na poziomie podanym przez Sligiera.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tymi wydechami w V twinach, to troszke inaczej niz w rzedowkach...Jesli do rzedowki wstawisz sportowa koncowke, to troszke pracuje glosniej od oryginalnego wydechu i nikomu to nie przeszkada, ale jesli do twina wstawisz dwie sportowe puchy to robi to tyle halasu, juz na niskich obrotach, ze we lbie dudni...w sumie dla nas to miodek...ale sprubujcie to wytlumaczyc policjantowi...zwlaszcza w Nieczech, lub innych krajach zachodnich... no moze poza Anglia....tu wszyscy jezdza na sportowych puchach...ja teraz wybieram sie na wycieczke do POlski przez Francje , Niemcy, moze Szwajcarie i raczej nie chce miec problemow z oficjerami policjantami...wiec wsadzilem bufflery do moich tytanowych Blue Flamow...i gada to nieznacznie glosniej niz oryginalne wydechy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...