Stan Opublikowano 7 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2006 a wiec panowie w instrukcji do mojej kawy napisali zeby wylanczyc motor kluczykiem a w sytuacji awaryjnej przyciskiemtroche mnie to wcielo bo poprzednie dwa sezony inne moto wprawdzie ale regularnie gasilem przyciskiem z wyrzutami sumienia zeby nie pozostac zapytalem mechanika a on powiedzial zeby gasic przyciskiemi kto ma racje :banghead: czy moze to zalezy od motocykla , chociaz w to nie wierze raczej bo konstrukcja zaplonu itd jest standardowa raczejma ktos jakies doswiadczenia i wiedze w tym zakresie ? :banghead: Ps. postepuje zgodnie z instrukcja i tak pozostanie ale aby zaspokoic ciekawosc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Leon84 Opublikowano 7 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2006 Ciekawe pytanie ! ja w swojej Virówce gaszę silnik jak mi się akurat uwidzi.Albo przełącznikiem na kierownicy albo stacyjka. W instrukcji nie ma ani słowa jak gasić moto.W przełączniku mam 3 pozycje w kolejności : off run off . Jeśli wyłącze stacyjką to mi światła nie będa świecić a czasami sa po wyłączeniu moto potrzebne.Więc chyba lepiej wyłączać przełącznikiem na kierownicy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hikor Opublikowano 7 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2006 Temat już kiedyś był. W moim koniku zachodzi ciekawa zależność. Jak wyłączam kluczykiem, to wyraźnie słychać metaliczne stuknięcie a jak wyłącznikiem - jest cicho. Być może wyłącznik u mnie powoduje uruchomienie odprężnika... :banghead: Muszę sprawdzić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zbyszekpa Opublikowano 7 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2006 ja również dopiero po 2 latach przeczytałem że należy gasić kluczykiem i teraz jak nie zapominam to wyłanczam kluczykiem, chociaż w serwisie widziałem kilka razy jak gasili przyciskiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ozzy369 Opublikowano 7 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2006 Ja w 90 % przypadków gaszę swojego Drag Stara przyciskiem. Zawsze mi sie wydawało ze to bez różnicy. Nie sądzę żeby to miało jakiś wpływ na silnik, choć moge sie mylić :banghead: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maxv Opublikowano 7 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2006 U mnie przyciskiem tylko i wyłącznie w końcu po to jest :banghead: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam Opublikowano 7 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2006 Tutaj macie bardzo obszerny temat o tym... http://forum.motocyklistow.pl/index.php?showtopic=14819&hl= Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luca Opublikowano 8 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2006 Trochę tu szukacie dziury w całym. Nie ma znaczenia, czy kluczykiem, czy przyciskiem. To i to odcina poprostu prąd do cewki zapłonowej i tyle. Na świecy przestaje przeskakiwać iskra i silnik gaśnie.Jedyna różnica polega na tym, że jak zapomnimy wyłączyć kluczyk to w przypadku gdy przycisk odcina impuls na cewkę a nie zasilanie to cewka się przegrzeje. Przy normalnym wyłączaniu przyciskiem i za chwile kluczykiem nic się nie dzieje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ozzy369 Opublikowano 8 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2006 Tutaj macie bardzo obszerny temat o tym... http://forum.motocyklistow.pl/index.php?showtopic=14819&hl= Przeczytałem. Temat chyba rzeczywiście nierozwiązywalny. Jak "O wyższości świąt Bożego Narodzenia nad Wielkanocą" :banghead: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ever Opublikowano 8 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2006 A to ja dorzuce 3cia opcje - poprzez rozstawienie nozki bocznej gdy motocykl jest na pierwszym biegu:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stan Opublikowano 8 Czerwca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2006 dzieki za link sorry za powtorzenie tematumi sie tez wydawalo ale w intrukcji pisze wylacznie kluczykiem tylko w awaryjnych sytuacjach przyciskiem wiec sie dziwilem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luca Opublikowano 8 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2006 Rób jak Ci wygodniej i nie powinno być problemu. Ja osobiście wyłączam przyciskiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stan Opublikowano 8 Czerwca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2006 ja nie robie jak mi wygodniej bo w sumie przycisk jest blizej ale w instrukcji napisano ze to wylacznik awaryjny i zeby uzywac go tylko w razie potrzeby wiec jezeli cos takiego napisali to nie chyba po to by zrobic mi na zlosc i zebym sobie musial reke odrywac od kierownicy i przekrecac kluczyk tylko chyba jednak jest w tym cos Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luca Opublikowano 8 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2006 Skoro tak napisali to chyba wiedzą co piszą.Pozdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RAFAL Opublikowano 8 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2006 Osobiscie wyłączam silnik kluczykiem ,przycisk jest rozwiązaniem awaryjnym gdy na przykład motocykl upadnie a kluczyk ulegnie zniszczeniu(zlamaniu) lub w innym przypadku gdy motocykl upadnie na strone po ktorej jest stacyjka a jak sami wiecie podniesienie motocykla nie jest prosta sprawą i wtedy pozostaje nam przycisk awaryjny.Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.