Maar79 Opublikowano 7 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2006 Witam Pytanie jest następujące czy ktoś z Was instalował w maszynie jednocześnie hypercharger i głośne wydechy? Mam dylemat ponieważ w zestawie z chyperchargerem są odpowiednie dynojety ale czy te same powinny być zainstalowane jeżeli dołozymy jeszcze wydechy ? Przy okazji zapraszam na moją aukcje gdzie wystawiłem właśnie hypercharger do VTX'a 1300http://www.allegro.pl/item108825530_kuryak...y_vtx_1300.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szafir Opublikowano 7 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2006 jeżeli zakładasz hyper+K&N to oczywiście odpowiedni stage kit do gaźnika. Inaczej układ nie będzie zapewniał tego co powinien, a nawet moto może mieć objawy 'dziury w obrotach' itp. powikłania. Jak masz komplet /hyper+k&n+carb.kit/ to nie ma się co zastanawiać :banghead: . też się czaję na 'jet kit' do VN. zobacz w papierach dot. wydechu czy musisz ingerować w układ dolotowy /są głośne wydechy, ale zapewniające takie samo ciś co wydech oryg. i nie konieczna jest regulacja/. ale przy całym zestawie pojechałbym na hamownie do regulacji - wtedy efekty będą odczuwalne. Cytuj http://www.hdceleven.pl/index.php/pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maar79 Opublikowano 7 Czerwca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2006 Szafir a znasz miejsce we Wro gdzie mogę sia podjąc regulacji? I powiedz mi jeszcze czy carb kit to to samo co dynojety ? dopiero się wgryzam w temat i powoli sie wszystko rozjaśnia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zenobing Opublikowano 7 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2006 no jestem bardzo ciekaw wyniku zmian w Twoim sprzęcie wraz z hypercharger-em ;-) bo generlanie wymiana wydechów na wolne, motaż zestawu Dynojet oraz filtra K&N w VTX 1300 nie daje odczuwalnych zmian oprócz znaczącej zmiany dźwięku... ;-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maar79 Opublikowano 7 Czerwca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2006 Naprawdę nie wiem co to da jeżeli mowa o parametrach, napewno najbardziej zmieni się dźwięk i wygląd a Ty Zenobing wiesz to z doświadczenia? też robiłeś takie manewry ? I jeszcze jedno mam do Ciebie pytanie jaki sakwy masz do swojego VTX'a i jaką masz wersję R czy C ?? Mam duży dylemat co kupić bo oferta do wersji R wcale nie jest bogata. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pompka Opublikowano 7 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2006 Dyno Jet to nazwa jednez z firm które robią kity do karburatorów :banghead: W zestawie z hyperchargerem powinienłeś dostać kilka rodzajów dysz , którezakładasz w zależności od stopnia modyfikacji silnika. Zenobing-> Zdecydowana większośc silników V2 zyskuje całkiem sporo mocy (nawet do 25% w przypadku mocno zduszonych silników) przy Stage 1. Dlaczego VTX 1300 miałby być wyjątkiem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maar79 Opublikowano 7 Czerwca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2006 Tak w moim zestawie jest hypercharger-obudowa filtr K&N i zestaw dysz: jedna co wygląda jak wentyl i ma oznaczenie 65K i mniejsza wyglądająca jak śrubka z otworem 185K, także wyboru nie dali. Pompka wiesz gdzie mozna zamówić inne dysze w razie gdyby jakimś sposobem te nie były właściwe ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szafir Opublikowano 7 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2006 jeżeli dysze masz w zestawie - to będą pasować -nie pękaj :banghead: carb.kit= modyfikacja gaźnika=dynojet /Pompka już wspomniał/hamownia jest w Apaloosie, na ul. Partnickiej /20 m od mojego biura :banghead: /.regulują H-D to i twoje V2 mogą /tak myślę/. później masz nawet certyfikat... Cytuj http://www.hdceleven.pl/index.php/pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stan Opublikowano 7 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2006 hyper jest tylko do motocykli gaznikowych ? czy do wtrysku tez i nie ma to zadnego znaczenia czy gaznik czy wtrysk tak pytam z ciekawosci :banghead::banghead: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zenobing Opublikowano 8 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2006 moj VTX to wersja S, założyłem do niego wydechy V&H Big Shots oraz tak jak pisałem filtr K&N. Zakupiłem równiez zestaw Dynojet potrzebny przy ustawieniach składu mieszanki (lecz nie zawsze). Sakiew nie kupiłem i nie będę kupował gdyż pod koniec roku lub na wiosnę będę chciał sprzęt sprzedać... zachorowałem na coś innego ;-))). VTX chyba jest tym wyjątkiem Pompka... a przynajmniej tak mówią wykresy z hamowni... a więc mocy max. zyskałem całe 0,7kM...., momentu max. 3,8Nm... więc to nie są porażające wartości.... w stosunku do oryginału... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maar79 Opublikowano 8 Czerwca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2006 Faktycznie wynik nie powalający, co jest lepsze od VTX'a na co zachorowałeś jeśli to nie tajemnica?Możesz mi wyjaśnić jaka jest różnica między wersją S a wersją C bo R to wiadomo i nie trudno rozpoznać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zenobing Opublikowano 8 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2006 hmm podejrzewam, że różnią się jakimiś drobiazgami, ale nie mam pojecia czym niestety.... a moja choroba to MT-01.... ale czekam na lekki spadek ich szalejących cen zakupu... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.