Skocz do zawartości

GS500E po szlifie - problem z kierownicą


SzymonKa
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Kilka dni temu zaliczyłem szlifa przy prędkości coś miedzy 60-80 km/h i zastanawia mnie jeden problem z motocyklem. Otóż przy blokowaniu kierownicy okazało się że teraz kierownica obraca się w jedną strone dalej niż przed szlifem. W drugą strone jest normalnie a w lewo ograniczeniem stała się owiewka. Wiem że wizyty u mechanika i tak nie omine ale może ktoś mi powie co może być nie tak i co własciwie ogranicza kąt obrotu kierownicy bo za cholere nie moge do tego dojść.

 

Z góry dziekuje i pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W GSie o ile pamietam - sa takie nadlewy na dolnej półce po lewej i prawej stronie. A na srodku do główki ramy jest dospawany taki stalowy "jezyk". Nadlewy blokuja się o ten jezyk przy maksymalnym skręcie kierownicy.

 

Jesli możesz skręcic dalej w lewo - poszedł nadlew z prawej strony.

Nie ma co płakać nad rozlanym szambem. Wsiąknie i smród minie [michoa]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W GSie o ile pamietam - sa takie nadlewy na dolnej półce po lewej i prawej stronie. A na srodku do główki ramy jest dospawany taki stalowy "jezyk". Nadlewy blokuja się o ten jezyk przy maksymalnym skręcie kierownicy.

 

Jesli możesz skręcic dalej w lewo - poszedł nadlew z prawej strony.

 

Albo nadlew albo wyrwalo ten "jezyk", mialem tez tak kiedys w GS. "Jezuk" - ogranicznik jest przyspawany do glowki ramy i pod wpywe uderzenia wyciaglo go mi ze spawu... wystarczylo go dobic i spawnac...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego co widzę w avatarze masz GSa w owiewkach Five Satrs. Jednym z elementów tego zestawu jest nakładka (wykonana z jakiegoś plastikopodobnego tworzywa) na ogranicznik skrętu dospawany do główki ramy (ten "wachlarzyk"). Nakładka służy chyba właśnie temu, żeby kierownica nie kręciła się tak mocno, żeby uderzać w owiewki. Myślę, że jest spore prawdopodobieństwo, że jedno skrzydełko tej nakładki połamało się przy szlifie i teraz w jedną stronę kierownica kręci się na maxa - tak jak w GSie bez owiewek i stąd to uderzanie w plastiki!

Pozdrowionka

Aguś :flesje:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...