SzymonKa Opublikowano 4 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2006 Witam,Kilka dni temu zaliczyłem szlifa przy prędkości coś miedzy 60-80 km/h i zastanawia mnie jeden problem z motocyklem. Otóż przy blokowaniu kierownicy okazało się że teraz kierownica obraca się w jedną strone dalej niż przed szlifem. W drugą strone jest normalnie a w lewo ograniczeniem stała się owiewka. Wiem że wizyty u mechanika i tak nie omine ale może ktoś mi powie co może być nie tak i co własciwie ogranicza kąt obrotu kierownicy bo za cholere nie moge do tego dojść. Z góry dziekuje i pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
na koło Opublikowano 4 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2006 Jest ogranicznik który zapewne sie zgiął przy szlifie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MarianKa Opublikowano 4 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2006 W GSie o ile pamietam - sa takie nadlewy na dolnej półce po lewej i prawej stronie. A na srodku do główki ramy jest dospawany taki stalowy "jezyk". Nadlewy blokuja się o ten jezyk przy maksymalnym skręcie kierownicy. Jesli możesz skręcic dalej w lewo - poszedł nadlew z prawej strony. Cytuj Nie ma co płakać nad rozlanym szambem. Wsiąknie i smród minie [michoa] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Storm007 Opublikowano 4 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2006 W GSie o ile pamietam - sa takie nadlewy na dolnej półce po lewej i prawej stronie. A na srodku do główki ramy jest dospawany taki stalowy "jezyk". Nadlewy blokuja się o ten jezyk przy maksymalnym skręcie kierownicy. Jesli możesz skręcic dalej w lewo - poszedł nadlew z prawej strony. Albo nadlew albo wyrwalo ten "jezyk", mialem tez tak kiedys w GS. "Jezuk" - ogranicznik jest przyspawany do glowki ramy i pod wpywe uderzenia wyciaglo go mi ze spawu... wystarczylo go dobic i spawnac... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Agghia Opublikowano 4 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2006 Z tego co widzę w avatarze masz GSa w owiewkach Five Satrs. Jednym z elementów tego zestawu jest nakładka (wykonana z jakiegoś plastikopodobnego tworzywa) na ogranicznik skrętu dospawany do główki ramy (ten "wachlarzyk"). Nakładka służy chyba właśnie temu, żeby kierownica nie kręciła się tak mocno, żeby uderzać w owiewki. Myślę, że jest spore prawdopodobieństwo, że jedno skrzydełko tej nakładki połamało się przy szlifie i teraz w jedną stronę kierownica kręci się na maxa - tak jak w GSie bez owiewek i stąd to uderzanie w plastiki!Pozdrowionka Aguś :flesje: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SzymonKa Opublikowano 5 Czerwca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2006 Dziekuje wszystkim za pomoc. Z tego co czytam, problem to chyba nie jest wielki. Wiec bedzie oki. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.