Stanisław Opublikowano 3 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2006 Miesiąc temu zamontowałem nowy akumulator, dzisiaj mi klinknął motocykl. Byłem na zlocie (Junanka w Szczecinie) i był przejazd z 10 km w deszczu, prędkość paradna (na światłach, klakson często). Po przejechaniu paru km motór zdechł. Nie chciał kręcić, dioda świeciła się słabiutko, czyli akumulator. Jednak po próbie odpalenia na pych, zaczął chodzić, ale nierówno i nie wchodził na obroty nie mógł utrzymać obrotów i gasł. Po pierwszym uruchomieniu poszedł z kominów czarny dym. Nic się nie dało i musiałem holować ze Szczecinna do Stargardu :) (w deszczu, masakra). Czy może mi ktoś coś poradzić, jakieś podobne przypadki, dziękuję bardzo i przepraszam za kłopot.Pozdrowionka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 4 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2006 Wyglada na to ze nie masz ladowania.Sprawdz sobie u elektryka samochodowego jak nie masz voltomierza.Zapalone swiatla, silnik na wolnych i potem na 5 tys obrotow, odczyt z klem aku. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MarianKa Opublikowano 4 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2006 W TDMach - ogólnie bardzo dobrych maszynach - regulator napięcia lubi padać. to mi tak właśnie wygląda. Cytuj Nie ma co płakać nad rozlanym szambem. Wsiąknie i smród minie [michoa] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hub Opublikowano 15 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2006 witam, mam pytanie-w tdm-ce 850 z 95r. do modułu zapłonowego idą dwie wiązki-jedna ma 3 przewody a druga ile? 3 czy 4. pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.