PAWEL----B Opublikowano 4 Czerwca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2006 Motorek mi bardzo odpowiada. Jezdzi sie duzo przyjemniej niz setka. Jedynie musz popracowac nad zawiecha bo jest chyba jak od supermoto :) byl gesty olej zmienilem i chyba dalej zagesty (10W). Co do oleju to prawda co 5 bakow, poniewaz jest jeden obieg na skrzynie i silnik przez co opilki ze skrzyni/sprzegla dostaja sie do reszty silnika. Mysle,ze ten czas mozna troche przeholowac, ale jest to moj pierwszy 4T i nie kombinuje. Nie wiem jak jezdzisz ale 5 bakow to jest 10 treningow (przynajmnije 10 chyba ze jestes naprawde wymiataczem). Filtr oleju co 2 wymiany oleju. Po kupnie zdejmij pokrywe glowicy i zobacz jak wyglada lancuszek. Jesli jest luz to wiadomo do wymiany. Minusem rozwiazania z 2 walkami jest to, ze jak bedzie luz miedzy nimi to beda minimalne przestawienia otwierania i zamykania zaworow przez co moto przestanie dzialac poprawnie. Oleju wchodzi 1,4l wedlug serwisowki. W razie jakis innych pytan wal na gg. p.s. Jak kupisz i bedziesz cos robil to informuje, ze mam ksiazke serwisowa ze wszystkimi mozliwymi luzami wymiarami i innymi bajerami. Pozdro BARDZO ALE TO BARDZO DZIEKUJE W RAZIE PYTAN BEDE PISAL POZDRAWIAM Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moto_boY Opublikowano 5 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2006 Jak tak przeczytalem, to utrzymanie takiej 426 nie jest wcale tansze niz np. 2t CR,YZ,RM,KX ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eloelo Opublikowano 5 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2006 nikt nie mowil ze jest tansze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moto_boY Opublikowano 5 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2006 nikt nie mowil ze jest tanszeno tak, bo jakos zawsze wydawalo mi sie ze utrzymanie 4t jest duzo tansze od 2t,a tu jednak wychodzi mniej wiecej na to samo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kali00 Opublikowano 5 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2006 no tak, bo jakos zawsze wydawalo mi sie ze utrzymanie 4t jest duzo tansze od 2t,a tu jednak wychodzi mniej wiecej na to samo. Takiego wyczyna jak 426 nie różni się zbytnio od 2T . Tez myślałem podobnie kiedyś, ale wcale nie jest to prawdą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zielorz Opublikowano 5 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2006 W tym wypadku bym dyskutowal. Jesli kupisz zadbany egzemplarzy podejrzewam, ze wyjdzie taniej. Olej i filtry robia swoje to prawda, ale benzyny pali znacznie mniej. Tloków wymieniać nie trzeba(co 20 h oczywiscie), jestes w stanie przesmigac przynajmniej jeden sezon na tloku. To samo z zaworami, w yz 426 jest metoda plytkowa, ktora powinna starczyc na sezon (tak pisal mechanik, ktory taka jezdzil), ale ta sama metoda w CRFie calkowicie sie nie sprawdza (jest to prawdopodobnie wina zaworow). Jedynym mankamentem takiej pojemnosci jest tylna opona :flesje: bo jak tu nie odkrecic, jak ona tak chetnie na kolo wchodzi i lancuch (to natomiast mozna wyeliminowac przy plynnej jezdzie, co znaczy przy dobrym lancuchu zejsc do jednego naciagania na miesiac !! ) Łancuszek rozrzadu z zaczerpnietych (niestety nie wlasnych) informacji starcza SREDNIO na sezon. Podsumowując: Jeśli kupisz zadbany i nie wyruchany egzemplarz bedziesz cieszyl sie dluga, spokojna i bez awaryjna jazda z maksymalna dawka adrenaliny :flesje: Wystarczy dbać o olej i filtr powietrza. Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SEBOOL Opublikowano 5 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2006 Może też tak napsiać kupując taka WR lub YZ musiz sobie doliczyć około 500 zł na wymiany żeby mieć świety spokój i nie martwić sie że zaaz coś padnie.pozdr :flesje: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kali00 Opublikowano 5 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2006 To nie tylko w WR czy YZ musimy doliczyć te 500 zł :flesje: Jak chcemy mieć święty spokój to w każdym motorze wymienamy to co trzeba po zakupie :flesje: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zielorz Opublikowano 5 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2006 WR w tej cenie w tym roczniku nie kupisz. Jest kilka tysięcy droższa. Z podstawowych spraw co jeszcze zapomniałem to sprawdzić swiece jaka jest. Jak zwykla to zaraz irydowa montować. Mi juz jedna padła i powiem,że połtorej godziny pchania, ciągniecia i kombinowania mnie nie podnieca. Teraz wymienilem i narazie spokoj. Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pacian Opublikowano 6 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2006 Tak na marginesie co do tej świecy irydowej to gość u nas w sklepie powiedział mi że ją jeszcze szybciej idzie zalać jak normalną coś mi się w to nie chciało wierzyć :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fik554 Opublikowano 6 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2006 Z podstawowych spraw co jeszcze zapomniałem to sprawdzić swiece jaka jest. Jak zwykla to zaraz irydowa montować. Mi juz jedna padła i powiem,że połtorej godziny pchania, ciągniecia i kombinowania mnie nie podnieca. Teraz wymienilem i narazie spokoj. Pozdro Wymieniles na irydowa ? Mozesz podac cene i namiary na jakis sklep ?:D I moze przeprowadzisz test czy sie nie zalewa na takiej swiecy ?:notworthy: Tzn na wylaczonym silniku odkrec ze 4x manetke do konca i sproboj odpalic.Czekamy na info :buttrock: Sam u siebie zalozylem zwykla za 30zł i teraz sie zastanawiam czy moze na Irydowa wlasnie wymienic... Ale ogolnie nie nazekam, nie udalo mi sie jeszcze jej zalac... A lezalem juz spoooro razy :buttrock:Pozdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.