Skocz do zawartości

Tuning Jawy 50 SPORT


Z3US
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Słuchaj tuning motoroweru to ja Ci szczerze odradzam, mozesz najwyzej cos uszkodzic w sprzecie i wydac wiecej na remont niz tunig. Takich rzeczy jak motorowery sie po prostu nie tuninguje, to sie nie opłaca

Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napewno da sie jakoś podnieść moc. Chociarz troche  :?

 

Może i się da, ale nie rozumiem co chcesz przez to osiągnąć? Motorowery to motorower i nie ma chyba sensu na siłę wyciskać z niego każdy ułamek KM. Jeżeli koniecznie chcesz coś zrobić to lepiej pobaw się w tuning wizualny - szerokie pole do popisu, widxziałem wiele naprawdę fajnie zrobionych sprzętów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Polecam skontaktować się z prawdziwym pasjonatem tuningu z Bemowa, który nawet z motorynki wycisnął 3.5 KM, a który już (Bogu dzięki) no forum się nie udziela  :lol:  :lol:  :lol:
Dlaczego tak sądzisz ? Przecież przydałby sie ktoś taki na forum który by doradził w takich sprawach
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja Ci proponuję zacząć od zpiłowania głowicy :D na kawałek szkła (lub innej równej powierzchni) naklejasz papier ścierny i delikatne ,,obcierasz" głowicę... oczywiście od strony cylinda :D to z pewnością podniesie moc :D rodzaj papieru ściernego dobierasz według własnego uznania... pamiętaj żeby taki zabieg wykonywać bardzo dokładnie i nie zpiłować za dużo. max do 1.5mm

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Polecam skontaktować się z prawdziwym pasjonatem tuningu z Bemowa, który nawet z motorynki wycisnął 3.5 KM, a który już (Bogu dzięki) no forum się nie udziela  :lol:  :lol:  :lol:
Dlaczego tak sądzisz ? Przecież przydałby sie ktoś taki na forum który by doradził w takich sprawach

 

hehe, to był żart - nie chciałbys porad "gościa" o którym mowa :lol: :lol: :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Redas ma rację, zwlaszcza że jak pisałeś to ile masz tą jawkę? Kilka dni? Jeżeli nie znasz się na mechanice jest bardzo duża szansa że po rozłożeniu juz nie złozysz sprzęta z powrotem, albo nie będzie on juz w stanie jeździć. Przeróbki mające na celu wycisnięcie z motocykla resztek sił zwykle drastycznie skracają jego żywotność - pamiętaj o tym, jeżeli chcesz śmigać jawką długo i bezawaryjnie.

A co do planowania głowicy to pamiętaj że gdy przegniesz i za bardzo zwiększysz stopień sprężania to pożegnasz się z hukiem ze swoim silnikiem.

Tak jak pisałem - jeżeli bardzo Ci zależy aby osiągnąć jakiś efekt skup się na tuningu wizualnym.

Pozdro.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...