Z3US Opublikowano 10 Maja 2003 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2003 Chciał bym się dowiedzieć cosik o tuningu jawy. Interesują mnie modyfikacje które działają i mają sens. Z góry dziękuje.Prosze o żetelne odpowiedzi :!: :!: :!: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 10 Maja 2003 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2003 Słuchaj tuning motoroweru to ja Ci szczerze odradzam, mozesz najwyzej cos uszkodzic w sprzecie i wydac wiecej na remont niz tunig. Takich rzeczy jak motorowery sie po prostu nie tuninguje, to sie nie opłaca Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ukasz Opublikowano 10 Maja 2003 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2003 Polecam skontaktować się z prawdziwym pasjonatem tuningu z Bemowa, który nawet z motorynki wycisnął 3.5 KM, a który już (Bogu dzięki) no forum się nie udziela :lol: :lol: :lol: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Z3US Opublikowano 10 Maja 2003 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2003 Napewno da sie jakoś podnieść moc. Chociarz troche :? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ukasz Opublikowano 10 Maja 2003 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2003 Napewno da sie jakoś podnieść moc. Chociarz troche :? Może i się da, ale nie rozumiem co chcesz przez to osiągnąć? Motorowery to motorower i nie ma chyba sensu na siłę wyciskać z niego każdy ułamek KM. Jeżeli koniecznie chcesz coś zrobić to lepiej pobaw się w tuning wizualny - szerokie pole do popisu, widxziałem wiele naprawdę fajnie zrobionych sprzętów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Z3US Opublikowano 10 Maja 2003 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2003 Gdybyś mógł sypnij adresami ze zdjęciami jakiś jawek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Z3US Opublikowano 10 Maja 2003 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2003 Polecam skontaktować się z prawdziwym pasjonatem tuningu z Bemowa, który nawet z motorynki wycisnął 3.5 KM, a który już (Bogu dzięki) no forum się nie udziela :lol: :lol: :lol: Dlaczego tak sądzisz ? Przecież przydałby sie ktoś taki na forum który by doradził w takich sprawach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Słabek Opublikowano 10 Maja 2003 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2003 ja Ci proponuję zacząć od zpiłowania głowicy :D na kawałek szkła (lub innej równej powierzchni) naklejasz papier ścierny i delikatne ,,obcierasz" głowicę... oczywiście od strony cylinda :D to z pewnością podniesie moc :D rodzaj papieru ściernego dobierasz według własnego uznania... pamiętaj żeby taki zabieg wykonywać bardzo dokładnie i nie zpiłować za dużo. max do 1.5mm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ukasz Opublikowano 10 Maja 2003 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2003 Polecam skontaktować się z prawdziwym pasjonatem tuningu z Bemowa, który nawet z motorynki wycisnął 3.5 KM, a który już (Bogu dzięki) no forum się nie udziela :lol: :lol: :lol: Dlaczego tak sądzisz ? Przecież przydałby sie ktoś taki na forum który by doradził w takich sprawach hehe, to był żart - nie chciałbys porad "gościa" o którym mowa :lol: :lol: :lol: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Z3US Opublikowano 10 Maja 2003 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2003 Powiedzcie mi jakim papierem najlepiej (chodzi mi o jego numer ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Redas Opublikowano 10 Maja 2003 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2003 Człowieku daj sobie spokoj z tuningiem Jawki jak za słaby dla ciebie to sprzet to trzeba było kupic cos mocniejszego spieprzysz bardziej niz zrobisz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ukasz Opublikowano 10 Maja 2003 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2003 Redas ma rację, zwlaszcza że jak pisałeś to ile masz tą jawkę? Kilka dni? Jeżeli nie znasz się na mechanice jest bardzo duża szansa że po rozłożeniu juz nie złozysz sprzęta z powrotem, albo nie będzie on juz w stanie jeździć. Przeróbki mające na celu wycisnięcie z motocykla resztek sił zwykle drastycznie skracają jego żywotność - pamiętaj o tym, jeżeli chcesz śmigać jawką długo i bezawaryjnie.A co do planowania głowicy to pamiętaj że gdy przegniesz i za bardzo zwiększysz stopień sprężania to pożegnasz się z hukiem ze swoim silnikiem.Tak jak pisałem - jeżeli bardzo Ci zależy aby osiągnąć jakiś efekt skup się na tuningu wizualnym.Pozdro. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Słabek Opublikowano 10 Maja 2003 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2003 ludzie, przecież kiedyś chłopak musi sie wkręcić w takie silnikowe sprawy... nie wierzę żeby jeździł tą Jawką bezawaryjnie... ten sprzęt musi kiedyś paść i wtedy facet będzie latać po ludziach i pytać sie o co chodzi.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rozek Opublikowano 10 Maja 2003 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2003 Z3US po twoich ostatnich postach wygląda na to że chcesz z jawki zrobić sprzęta klasy supersport :D :D a tak na serio jeśli tunning to tylko wizualny, poprostu szkoda sprzeta 8) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PituŚ Opublikowano 10 Maja 2003 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2003 Ja mam Jawe i nie zamiezam jej tuningowac silnikowomam zamiar ja przerobic na chopera jak sie da 8) moze ktos juz takie cos widział? :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.