flisert Opublikowano 1 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2006 (edytowane) WitamPosiadam cbr 600 f3 98rok pc31 (jak na zdj). Motocykl ma najechane ~32000km i sprowadzony był przed zima z Włoch. Był po dwóch lekkich szlifach ( porysowane owiewki, lusterko, kierunek ).Na początku sezonu wymieniłem olej + filtr, regulacja zaworów, czyszczenie, synchronizacja gażników, nowe świece, filtr powietrza - od tego momentu zrobilem juz 4000km i jaki bym styl jazdy nie przyjął caly czas wychodzi mi to samo: w miescie ~ 9L / 100kmw trasie ~ 7L / 100km -katastrofa- :bigrazz: pare rzeczy które mogłyby wpływać na spalanie już sprawdzone:-gażniki - dysze, poziom paliwa, itp - według ksiązki, wszystko orginał-system doładowania powietrzem - wszystko ok-zebatki (przód, tył) - ilość zębów - fabrycznie-paliwo - tankuje tylko na Schell'u-tłumik- fabryczny Co jeszcze mi doradzicie sprawdzić, co jeszcze może wpływać na spalanie ???pozdrawiam flisert P.S zdjęcia sie nie czepiajcie - na codzień tak nie jeżdze:)) Edytowane 1 Czerwca 2006 przez flisert Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hz10 Opublikowano 1 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2006 to jest dużo :bigrazz: jak chcesz mniej to proponuje zamontować żagiel :icon_mrgreen: a tak na poważnie to na spalanie największy wpływ ma częste odwijanie :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nitroMCZ Opublikowano 1 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2006 Proponuje montaż LPG a butla na plecy :bigrazz: A tak na poważnie,to się zacznij przyzwyczjać i oswajać z myślą , że inaczej nie będzie :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IG x] Opublikowano 1 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2006 smiejcie sie, na zlocie w Brzeźnie Szlacheckim koleś mial przerobionego Janka na LPG!!!!!! Malo tego, wstawil jeszcze alternator i rozrusznik!!!!!!!! :bigrazz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lolek Opublikowano 2 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2006 moim zdaneim to 7 powinna zjeść jak jestes fanem czerwonego pola... i w mieście raczej dużo więcej nie powinno być chyba że pycisz od swiateł do świateł... dla porównania moja pszczoła po dość ostrym winkielkowaniu i doś częstych wizytach pod czerwone pole ostatnio pobiła rekord właśnie 6,8l/100 a wcześniej przy takiej dość dynamicznej jeździe ciężko 6l/100km osiągnąć ..., silnik prawie ten sam więc wydaje mi się że 7 - 9 l przy normalnej jeździe to stanowczo za dużo... ale do osiągnięcia napewno :icon_twisted: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
legut7 Opublikowano 2 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2006 Mi jak narazie Cebra spalila najwiecej jakos 6,8 l ale to przez bardzo szybki przejazd przez obwodnice, a najmniej 5,4l bo wleklem sie z turystykami w trasie :icon_twisted: Cytuj www.legato-motocykle.plOdzież, części i akcesoria do motocykli, skuterów i ATVWszystkie marki w jednym miejscu! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
flisert Opublikowano 2 Czerwca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2006 Z tego co wiem to F4 są już na wtrysku wiec zapewne tez troszke inaczej wygląda złużycie paliwa przy częstym odkręcaniu. Z tego co zauwazylem i usłyszałem od innych to cebry nie sa jakos paliwozerne i z tego co wiem nie powinna zjeść wiecej niz 7 przy ostrej pile w trasie zas 5.5-6. Jeszcze raz prosze podsuwajcie jakies pomysły do czego jeszcze zajzec i co sprawdzic. Orientuje sie ktos moze jak dzialają elektrozawory w systemie doładowania poowietrza i jak je sprawdzić czy działają prawidłowo ???? Z tego co sie dowiedzialem to ze wraz ze wzrostem predkosci i obrotów elektrozawór otwiera dodatkowa przepustnice w gaznikach i silnik dostaje dodatkowa porcje powietrza a co za tym idzie i mocy ale nie mam pojęcia jak to sprawdzic czy wszystko OK.pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lolek Opublikowano 2 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2006 Z tego co wiem to F4 są już na wtrysku wiec zapewne tez troszke inaczej wygląda złużycie paliwa przy częstym odkręcaniu. Z tego co zauwazylem i usłyszałem od innych to cebry nie sa jakos paliwozerne i z tego co wiem nie powinna zjeść wiecej niz 7 przy ostrej pile w trasie zas 5.5-6. Jeszcze raz prosze podsuwajcie jakies pomysły do czego jeszcze zajzec i co sprawdzic. Orientuje sie ktos moze jak dzialają elektrozawory w systemie doładowania poowietrza i jak je sprawdzić czy działają prawidłowo ???? Z tego co sie dowiedzialem to ze wraz ze wzrostem predkosci i obrotów elektrozawór otwiera dodatkowa przepustnice w gaznikach i silnik dostaje dodatkowa porcje powietrza a co za tym idzie i mocy ale nie mam pojęcia jak to sprawdzic czy wszystko OK.pozdro co do f4 to normalnie na gaźniku są , te na wtrysku to f4i i to jest dopiero od 2001czy 2002 roku... więc pozaniewielkimi róznicami silniki są podobne i konstrukcyjnie i osiągami (f4 mocniejsza nieco).. co do tego zaworu to pewnie mówisz o tzw. speedsensorze... po osiągnięciu odpowiedniej predkości w airboxie robi się cisnienie które poprzez to urządzonko wzbogaca to dodatkowe powietrze o paliwo... co do spalania to wydaje mi się, że największe znaczenie (jeśli oczywiście nie ma awarii) ma prawidłowe ustawienie gaźników więc tu szukałbym przyczyny... ewentualnie filtr sportowy + dynojety też potrafią skutecznie zwiększyć spalanie, ale o tjuningu byś chyba wiedział.. :icon_twisted: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.