Dario.G Opublikowano 31 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2006 Jak prawidłowo zmierzyć luzy? Proszę o łopatologiczny opis :icon_twisted:Czy mogę zdjąć gażniki bez obaw, ze w nich cos się porzestawia? Chciałbym uszczelnic napinacz rozrzadu.Z góry dzieki! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ventura Opublikowano 31 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2006 Podstawowym zabiegem jest mierzenie szczelinomierzem na zimnym silniku.Oczywiście trzeba pokręcać wałem żeby mierzyć zawory na przemian te które są zamknięte w danym momencie i pozatym zorientować się które są dolotowe a które wydechowe. Gaźniki możesz spokojnie zwalać bez żadnych obaw a odnośnie łańcucha to uważaj żeby nie przeskoczył gdy wykręcisz napinacz bo Ci się z deczka maszyna rozstroji Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dario.G Opublikowano 31 Maja 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2006 Ok, dzięki , a jakie powinny byc luzy? 0,03-0,08? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ventura Opublikowano 31 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2006 Luz zaworowy co 10 000 km przy zimnym silniku: ssace 0,03-0,08mm ,wydechowe 0,03-0,08mm. http://www.motocykle.domeczek.pl/prezentac...500e/gs500e.htm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dario.G Opublikowano 31 Maja 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2006 Dzięki, dam znać jak sprawdzę luzy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Prog Opublikowano 31 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2006 Zobacz to: http://video.google.com/videoplay?docid=-2...545363&q=gs+500Powinno się przydać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 31 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2006 http://serwisy.gazeta.pl/motocykle/1,56423,3175470.html Poczytaj. Luz 0,03 do 0,08 mm, co 12 tys. km. Napinacz "skręcany" śrubokrętem po wyjęciu zaślepki (luzujesz obracając w prawo). Pawel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dario.G Opublikowano 12 Czerwca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2006 (edytowane) No luzy pomierzyłem, dwa zaworki za luźne. Trzeba będzie płytki wymienić. Edytowane 12 Czerwca 2006 przez Dario.G Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.