cbr600 Opublikowano 31 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2006 Witam ! mam pytanie czy "białe mleczko" na korku wlewu oleju definitywnie oznacza nieszczelną uszczelke pod głowica ? moto stało dość długo w garażu, pali bez problemu a z rury nie wydobywają sie kłęby białego dymu ? ewentualnie jaki jest koszt wymiany uszczelki gsxr 750 98' z góry dzięki za odpowiedzi pozdrawiam! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
urban Opublikowano 31 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2006 Możliwe że uszczelka. Ale jeżeli moto stało to też cosik takiego się robi. (przynajmniej w samochodach)Dlatego byś musiał albo tak jezdzić i obserwować co się będzie działo, albo spóścić olej i sprawdzić jak wygląda. Przy okazji wymienić, żeby nie zajechać silnika. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ventura Opublikowano 31 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2006 Obadaj czy nie ubywa Ci płynu i zarazem czy nie przybywa oleju. A poza tym przejedź motorkiem się gdzieś dalej i zobacz czy po trasie to nei zniknie. Wina może być też jakiegoś dziwnego płynu lub oleju. Odnośnie uszczelki to chyba do najtańszych nie należą a w wielu przypadkach jest tak że ciężko dostać samą uszczelkę tylko trzeba kupić komplet na cały silnik + robocizna Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cbr600 Opublikowano 1 Czerwca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2006 dzieki za cenne info.. moto jest po szlifie i ma za sobą ok 1,5 roczny postój w garażu. W pierwszej kolejności do wymiany idzie olej no a pózniej obserwacja zgodnie z zaleceniamipozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
YARECK Opublikowano 1 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2006 Nie jestem znawca ale ktoś pisał już na forum o podobnym problemie i jedną z odpowiedzi było, że ta dolegliwość może też być przyczyną barsdzo krótkich przejeżdżanych odcinków, tak że moto nie ma czasu porządnie się rozgrzać.Może zobacz czy jak przejedziesz trochę dalej np. jakieś 20 km to czy też tak będzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Volks Opublikowano 1 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2006 Tak to nie jest wina uszczelki pod glowica tylko tego ze moto po pierwsze stalo przez dlugi czas nie uzywane, po drugie niska temperatura tez wywoluje jakas reakcje ze u gory sie osadza jakas biala maz. Nie masz co sie martwic. W tak pozatym samochodach jest podobna sytuacja Jak zaczniesz go uzywac to po niedlugim czasie biala maz ci zniknie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
urban Opublikowano 1 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2006 volks tak jak mówisz. A to się dzieje w wilgotne dni i nie wygrzenie silnika. Poprostu wewnątrz silnika wydziela się lekko wilgoć i dlatego powstaje mleczko pod korkiem. Znam gości że przez to zimą wymieniali uszczelki podgłowicą niepotrzebnie. A cbr600 jeżeli mówisz że moto stało 1,5 roku to napewno uszczelka nie poszła. Wymiana oleju i jakaś trasa powinna wszystko rozwiązać. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotr_pl Opublikowano 1 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2006 Biała emulsja wodno-olejowa na korku jest najnormalniejszym zjawiskiem w przypadku jeżdżenia na krótkich odcinkach w chłodne dni. Na skutek różnicy temperatur, woda zawarta w powietrzu wykrapla się i miesza z drobinami oleju. Emulsja ta pojawia się również w przewodach odpowietrzających skrzynię korbową silnika (tzw. odmie) i w skrajnych przypadkach w czasie dużego mrozu (co niewielu z nas dotyczy) potrafi zamarznąć i spowodować niedrożność tych przewodów. Tak jak napisali koledzy wcześniej, solidna przejażdżka i dobre rozgrzanie motocykla, pozbawią silnik białej emulsji. Zjawisko to występuje w mniejszym stopniu przy stosowaniu olejów full synthetic. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cbr600 Opublikowano 1 Czerwca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2006 Wielkie dzieki panowie takich informacji potrzebowałem ..pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.