Skocz do zawartości

PYTANIE ???


cbr600
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam !

mam pytanie czy "białe mleczko" na korku wlewu oleju definitywnie oznacza nieszczelną uszczelke pod głowica ? moto stało dość długo w garażu, pali bez problemu a z rury nie wydobywają sie kłęby białego dymu ? ewentualnie jaki jest koszt wymiany uszczelki gsxr 750 98' z góry dzięki za odpowiedzi pozdrawiam!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Możliwe że uszczelka. Ale jeżeli moto stało to też cosik takiego się robi. (przynajmniej w samochodach)

Dlatego byś musiał albo tak jezdzić i obserwować co się będzie działo, albo spóścić olej i sprawdzić jak wygląda. Przy okazji wymienić, żeby nie zajechać silnika.

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Obadaj czy nie ubywa Ci płynu i zarazem czy nie przybywa oleju. A poza tym przejedź motorkiem się gdzieś dalej i zobacz czy po trasie to nei zniknie. Wina może być też jakiegoś dziwnego płynu lub oleju. Odnośnie uszczelki to chyba do najtańszych nie należą a w wielu przypadkach jest tak że ciężko dostać samą uszczelkę tylko trzeba kupić komplet na cały silnik + robocizna

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie jestem znawca ale ktoś pisał już na forum o podobnym problemie i jedną z odpowiedzi było, że ta dolegliwość może też być przyczyną barsdzo krótkich przejeżdżanych odcinków, tak że moto nie ma czasu porządnie się rozgrzać.

Może zobacz czy jak przejedziesz trochę dalej np. jakieś 20 km to czy też tak będzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak to nie jest wina uszczelki pod glowica tylko tego ze moto po pierwsze stalo przez dlugi czas nie uzywane, po drugie niska temperatura tez wywoluje jakas reakcje ze u gory sie osadza jakas biala maz. Nie masz co sie martwic. W tak pozatym samochodach jest podobna sytuacja

 

Jak zaczniesz go uzywac to po niedlugim czasie biala maz ci zniknie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

volks tak jak mówisz. A to się dzieje w wilgotne dni i nie wygrzenie silnika. Poprostu wewnątrz silnika wydziela się lekko wilgoć i dlatego powstaje mleczko pod korkiem. Znam gości że przez to zimą wymieniali uszczelki podgłowicą niepotrzebnie. A cbr600 jeżeli mówisz że moto stało 1,5 roku to napewno uszczelka nie poszła. Wymiana oleju i jakaś trasa powinna wszystko rozwiązać.

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Biała emulsja wodno-olejowa na korku jest najnormalniejszym zjawiskiem w przypadku jeżdżenia na krótkich odcinkach w chłodne dni. Na skutek różnicy temperatur, woda zawarta w powietrzu wykrapla się i miesza z drobinami oleju. Emulsja ta pojawia się również w przewodach odpowietrzających skrzynię korbową silnika (tzw. odmie) i w skrajnych przypadkach w czasie dużego mrozu (co niewielu z nas dotyczy) potrafi zamarznąć i spowodować niedrożność tych przewodów. Tak jak napisali koledzy wcześniej, solidna przejażdżka i dobre rozgrzanie motocykla, pozbawią silnik białej emulsji.

Zjawisko to występuje w mniejszym stopniu przy stosowaniu olejów full synthetic.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...