mehanic Opublikowano 31 Maja 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2006 dzieki chłopaki, króciec się szlifuje, z tłumikem jest problem ale coś się wykombinuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati_mot Opublikowano 31 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2006 dzieki chłopaki, króciec się szlifuje, z tłumikem jest problem ale coś się wykombinujewłóż go na dzień góra dwa do rozpuszczalnika. rozpusci się nagar z niespalonym olejem i powinno lzej wychodzic, ale troszke szarpania bedzie;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boberson Opublikowano 31 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2006 Przytnij sobie jeszcze kolanko na w miejscu gdzie wchodzi w tlumik tak zeby wchodzilo na 3-4 cm . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thefex Opublikowano 31 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2006 poradnik mojej produkcji, ktory wypocilem chyba w zeszlym roku jak mi sie nudzilo uczac sie do matury :icon_twisted:potraktuj niektore porady z dystansem - np. opony i lozyska, reszta jest raczej sprawdzona zajrzyj tez na stronke Marcina o tuningu ogarka i oblookaj forum (jak cos to odgrzebuj stare tematy, bo teraz to strasznie duzo dzieci tam siedzi i jest ogolnie syf na forum)udanego tjuningu :icon_mrgreen: btw. ja w swoim ogarku (silnik 223 czyli taki jak w jawce) mam nast. rzeczy:1. cylinder 60 (tak naprawde to jest 55cc -policz sobie, fi=40mm)2. krociec sania od jawki (idealnie dopasowany do gardzieli gaznika)3. kolanko wydechu skrocone o 100 mm4. zaplon przyspieszony na maxa5. urwana koncowka w tlumiku (mam tlumik nowego typu i to cholerstwo odpadlo) - roznicy w mocy brak6. filtr stozkowy (teraz robilem testy i na fabryczym moto w ogole jechac nie chcialo... a ponownie dostrajac sprzeta mi sie nie chcialo - grunt to czyscic ten filtr co jakis czas kapiac go w benzynce ekstrakcyjej)7. zebatka zdawcza ZZ=118. dysza 68 (lepiej byloby 70) zrob tez plan glowicy - poczytasz na forum no i oczywiscie silnik musi byc żyleta - czystko zlozony, bez syfu w srodku... ja w swoim wymienilem wszystkie lozyska na nowe, z tymi gumowymi kolnierzykami. pamietaj ze nie mozesz miec lewego powietrza (polaczenie gaznik-krociec)gdybys mial problemy z uszczelka pod kolanko wydechu - zamontuj tam aluminiowe od skutera piaggio (ja kupilem komplet uszczelek za 16 zl, wsrod ktorych byla tylko ta jedna, ktora mnie interesowala) Vmax uzyteczna mojego ogarka to (w zaleznosci od pogody) - 64-67 km/h (na przelozeniu na moc) Cytuj KTM LC4 400 SC '95Honda CB 1100 Bol D'or '83DKW KM 200 '35www.bikepics,com/members/thefex/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Z3US Opublikowano 31 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2006 poradnik mojej produkcji, ktory wypocilem chyba w zeszlym roku jak mi sie nudzilo uczac sie do matury :icon_mrgreen:potraktuj niektore porady z dystansem - np. opony i lozyska, reszta jest raczej sprawdzona zajrzyj tez na stronke Marcina o tuningu ogarka i oblookaj forum (jak cos to odgrzebuj stare tematy, bo teraz to strasznie duzo dzieci tam siedzi i jest ogolnie syf na forum)udanego tjuningu :icon_evil: btw. ja w swoim ogarku (silnik 223 czyli taki jak w jawce) mam nast. rzeczy:1. cylinder 60 (tak naprawde to jest 55cc -policz sobie, fi=40mm)2. krociec sania od jawki (idealnie dopasowany do gardzieli gaznika)3. kolanko wydechu skrocone o 100 mm4. zaplon przyspieszony na maxa5. urwana koncowka w tlumiku (mam tlumik nowego typu i to cholerstwo odpadlo) - roznicy w mocy brak6. filtr stozkowy (teraz robilem testy i na fabryczym moto w ogole jechac nie chcialo... a ponownie dostrajac sprzeta mi sie nie chcialo - grunt to czyscic ten filtr co jakis czas kapiac go w benzynce ekstrakcyjej)7. zebatka zdawcza ZZ=118. dysza 68 (lepiej byloby 70) zrob tez plan glowicy - poczytasz na forum no i oczywiscie silnik musi byc żyleta - czystko zlozony, bez syfu w srodku... ja w swoim wymienilem wszystkie lozyska na nowe, z tymi gumowymi kolnierzykami. pamietaj ze nie mozesz miec lewego powietrza (polaczenie gaznik-krociec)gdybys mial problemy z uszczelka pod kolanko wydechu - zamontuj tam aluminiowe od skutera piaggio (ja kupilem komplet uszczelek za 16 zl, wsrod ktorych byla tylko ta jedna, ktora mnie interesowala) Vmax uzyteczna mojego ogarka to (w zaleznosci od pogody) - 64-67 km/h (na przelozeniu na moc) Chłopak dobrze prawi :icon_twisted: Ja u siebie mam jeszcze gaźnik od simka 16N3-5 rozfrezowany na 18mm :icon_mrgreen: I chodzi zdrowo :icon_mrgreen: grunt to wyprzedzony zapłon, od niego dużo zależy. Zapłon elektronik i pare pierduł i hula. Ale niewiem jaki top-speed bo ślimak zmieliło u szukam zestawu naprawczego :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mehanic Opublikowano 31 Maja 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2006 wiecie co?? nie musiałem rozbierac wydechu, kolega pożyczył mi wiertło o gługośli jakiś 40 cm, poszło jak z płatka, jest tylko jeden problem, mianowicie zabardzo rozpiłowałek krociec dolotowy, chyba będe musiał kupic nowy, z duzym otworem i go wypolerować :icon_twisted: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość rider41 Opublikowano 1 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2006 Swego czasu w ŚM był artykuł p.Sałka dotyczący podnoszenia mocy w jawce. Nie pamiętam dokładnie, ale zmiany obejmowały m.in. założenie wypełnacza do skrzyni korbowej, dorobienie wydechu, polerowanie kanałów. Zrobiona maszyna miała osiągać ponad 4KM i prędkość podróżną 70km/h. Oczywiście w zamian za to płaci się obniżoną trwałością silnika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati_mot Opublikowano 1 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2006 Swego czasu w ŚM był artykuł p.Sałka dotyczący podnoszenia mocy w jawce. Nie pamiętam dokładnie, ale zmiany obejmowały m.in. założenie wypełnacza do skrzyni korbowej, dorobienie wydechu, polerowanie kanałów. Zrobiona maszyna miała osiągać ponad 4KM i prędkość podróżną 70km/h. Oczywiście w zamian za to płaci się obniżoną trwałością silnika. Mam ten cały artykuł i inne opisujące podnoszenie mocy w jawce duzo tego jest dajcie maila to wam przesle jak chcecie. A tak swoją drogą to jak chcecie i zerknijcie jak wyglądała moja jawka po tunningu(bardziej wewnetrznym niz zewnetrznym ale):bigrazz:http://bikepics.com/members/mateush87/06jawa50/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mehanic Opublikowano 1 Czerwca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2006 tekst pana Sałka jest dostępny na przykład tutaj Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michałek Opublikowano 2 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2006 ale powiem wam chłopaki że jeszcze był taki model jak jawa mustang sport one szły więcej miały inne przełożenia warto rozejrzeć się za takim silnikiem bo zarąbiście na niej się leci kumpel ma taką u swojej babci wieć raz się przejechałem bez problemu 75 kamehame jechałem na niej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mehanic Opublikowano 2 Czerwca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2006 (edytowane) jednak jawki to zaje***** sprzęty, idą po odblokowaniu jak simson a częścio tańsze i sie ogólnie jawetty mniej psuja, mogłyby tylko lepiej wyglądać, wie ktos może jak podnieść tył w jawce jakoś ciekawie?? i jeśłi ktoś ma instrukcje założenia do niej przedniego zawieszenai to prosze o wiadomość Edytowane 2 Czerwca 2006 przez mehanic Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Z3US Opublikowano 4 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2006 ale powiem wam chłopaki że jeszcze był taki model jak jawa mustang sport one szły więcej miały inne przełożenia warto rozejrzeć się za takim silnikiem bo zarąbiście na niej się leci kumpel ma taką u swojej babci wieć raz się przejechałem bez problemu 75 kamehame jechałem na niejPierwsze słysze o tych przełożeniach ... :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati_mot Opublikowano 4 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2006 Pierwsze słysze o tych przełożeniach ... :)Prawda był taki model i miał zmienione przełożenia jednak baardzo trudno go znalezc:/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JaWaK Opublikowano 4 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2006 (edytowane) ale powiem wam chłopaki że jeszcze był taki model jak jawa mustang sport one szły więcej miały inne przełożenia warto rozejrzeć się za takim silnikiem bo zarąbiście na niej się leci kumpel ma taką u swojej babci wieć raz się przejechałem bez problemu 75 kamehame jechałem na niej Tak Tak pewnie ... :flesje: zębatka przód 13z i to wszystko, bez zwiększenia mocy silnika zmiana przełożeń nie ma sensu ... no chyba że ktos lubi wpychać pod górki moto a zjeżdzać troche szybciej :flesje: jescze jedna historia typu mój dziadek miał kumpla co jego pradziadek kiedyś słyszał ;) a tobie mehanik polecam rozblokować jawke i pobawić się z zapłonem i niema bata jak jest orginał to musi isć te 70 spokojnie jak nie ruszana. :) Edytowane 4 Czerwca 2006 przez JaWaK Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati_mot Opublikowano 4 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2006 Tak Tak pewnie ... :flesje: zębatka przód 13z i to wszystko, bez zwiększenia mocy silnika zmiana przełożeń nie ma sensu ... no chyba że ktos lubi wpychać pod górki moto a zjeżdzać troche szybciej :flesje: jescze jedna historia typu mój dziadek miał kumpla co jego pradziadek kiedyś słyszał ;) a tobie mehanik polecam rozblokować jawke i pobawić się z zapłonem i niema bata jak jest orginał to musi isć te 70 spokojnie jak nie ruszana. :)http://jawa50page.prv.pl/kliknijcie w ciekawostki tam jest ta jawa 50 sportMiała całkiem inny filtr powietrza oraz przełożenia w skrzyni biegów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.