grucha Opublikowano 28 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2006 Witam jest mi potrzebny specjalista który moze mi coś powiedziec na tenat regulacji gażnika w CR-ce. Z góry dzięki pozdrawiam . Czekam na odpowiedzi :biggrin: Ogólnie chodzi o to ze przy startowaniu cos się fura nie zbiera do latania. A raczej do jazdy jak komarek . Ogólnie ma bombe jak 150! po otwarciu przepustnicy - ogień! ) ( ps tłok jest nowy ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam87 Opublikowano 28 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2006 Załatw sobie manuala i według niego wyreguluj dokładnie gaźnik ale zwróć uwagę na dyszę jaką masz zamontowaną i według tego reguluj. Ja zdjąłem gaźnik tuż przed sprzedarzą huski bo coś muliła się po zimie i przeczyściłem i wyregulowałem gaźnik według tego co jest w instrukcji i po tym znowu chodził jak zegarek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piasektt Opublikowano 29 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2006 w exc miałem podobny problem że mulił. Gaźnik został wyczyszczony założone zostały odpowiednie dysze i chodzi jak w zegarku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grucha Opublikowano 29 Maja 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2006 ..........." Załatw sobie manuala i "......... tak to bym się nie pytał gdybym miał możliwośc załatwienia ksiązki (chociaż cos próbuje w tym kierunki robić) :biggrin: Ale jak by co to nadal czekam na odpowiedzi ps dzięki pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PomyK Opublikowano 29 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2006 Ja się nie zbiera przy starcie to możliwe że świeca do kitu ewentualnie filtr.A co do obrotów to ja miałem ustwionych 1:25 obrotu srubokrętem , od zakręconej śrubki na maxa.Który rok Cr?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam87 Opublikowano 29 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2006 No to na razie rozbierz i wyczyść gaźnik bo jak jest syf to i tak nie ma co regulować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TIJO Opublikowano 29 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2006 Regulacji obrotów w CR'ce ni ma :biggrin: przynajmniej na gaźniku Keihna co jest u mnie :bigrazz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PomyK Opublikowano 29 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2006 Jest tylko trzeba wiedziec gdzie :biggrin:.regulacja jest na tym co ssanie wduszasz i tym kręcisz jak śrubką w lewo lub w prawo :].Dziwne co nie:D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lucass Opublikowano 29 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2006 Problemy z mocą na niskich może powodowac również źle ustawiony zaplon, albo poprostu taką już ma charakterystykę obrotową CR :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moto_boY Opublikowano 29 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2006 Jest tylko trzeba wiedziec gdzie :biggrin:.regulacja jest na tym co ssanie wduszasz i tym kręcisz jak śrubką w lewo lub w prawo :].Dziwne co nie:Ddokladnie tym sie ustawia obroty,najlepiej ustawic tak zeby delikatnie na wolnych obrotach pyrkal.Ale czy to ma cos do regulacji gaznika? Watpie...Najlepiej najpierw zobaczy czy nie ma tam syfu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam87 Opublikowano 29 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2006 dokladnie tym sie ustawia obroty,najlepiej ustawic tak zeby delikatnie na wolnych obrotach pyrkal.Ale czy to ma cos do regulacji gaznika? Watpie...Najlepiej najpierw zobaczy czy nie ma tam syfuAkurat wolne obroty nie mają żadnego znaczenia, je tylko sie dokładnie ustawia jak już całą regulację gaźnika mamy za sobą. Najważniejszy jest rozmiar dysz i to czy nie są zatkane, potem ważne jest położenie iglicy a potem regulacja śrubką odpowiadającą za mieszankę na wolnych obrotach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moto_boY Opublikowano 29 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2006 adam87 dokladnie o to mi chodzilo, ze te pokretełko na ssaniu nie ma nic do regulacji gaznika... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Myszon Opublikowano 29 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2006 kurna jak ja sie was pytalem jak ustawic gaznik to nikt mi nic nie powiedział - :bigrazz: nikt mnie nie lubi :wink: :biggrin: - a moze poprostu tłok jest do wymiany ? Ja tak miałem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moto_boY Opublikowano 29 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2006 ( ps tłok jest nowy ) a moze poprostu tłok jest do wymiany ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grucha Opublikowano 30 Maja 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2006 Wielkie dzieki chłopaki !!! Jak już coś tam pomajstruje to odrazu dam cynka :buttrock: Jak ktoś ma cos jeszcz do dodania to zapraszam :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.