grucha Opublikowano 31 Maja 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2006 Akurat wolne obroty nie mają żadnego znaczenia, je tylko sie dokładnie ustawia jak już całą regulację gaźnika mamy za sobą. Najważniejszy jest rozmiar dysz i to czy nie są zatkane, potem ważne jest położenie iglicy a potem regulacja śrubką odpowiadającą za mieszankę na wolnych obrotach. Adam87 był chyba najblizej :bigrazz: wiec tak, gażnik był czysty, dysze czyste, filtr wyczyściłem świeca OK no i no i położenie iglicy zmieniło wszystko . Nagle jak ustawiłem ze była dłuższa to motor zaczynał startować z miejsca prawoe jak powinien. Ale będe jeszcze kombinowałbo to jeszcze nie to ale jest już blisko. wielkie dzięki. Mam jeszcze troche czasu bo do soboty fura musi chodzić bo lecimy z chłopakami na poligon polatac :icon_mrgreen:ps moze macie jeszcze jekieś pomysły na egulacje? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grucha Opublikowano 6 Czerwca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2006 (edytowane) Witam!! juz znam przyczyne takiego zachowania się mojej Hondy!!! :D Za jakis czas podam przyczyne i foty . pozdro Edytowane 6 Czerwca 2006 przez grucha Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alpaprime509 Opublikowano 28 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2013 i jakim powodem bylo ze honda nie chodzila jak trzeba?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
napster-karol Opublikowano 21 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2015 WitamPodpinami się pod ten temat.Mam cr 125 99. Moto ma troszkę za niskie obroty. moto zrywne i mocne jednak czy ciepły czy zimny obroty ma takie ze czasem zgaśnie. Mam gaźnik keihin. Mógłby ktoś wytłumaczyć jak wygląda ta regulacja ssaniem? Czy chodzi o tą śrubę na ssania czy ona jest do demontażu ssania? Czym dokładnie kręcić? Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 21 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2015 cieplego silnika nie regulujesz ssaniem :D cieply silnik ma chodzic bez ssania....... a srubka wolnych obrotow nie da rady tych obrotow podniesc ? nie reaguje ? Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
napster-karol Opublikowano 21 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2015 Nie nie. Nie zrozumieliśmy sie:)Chodzi mi o to gdzie w tym gaźniku jest śrubka od obrotów? bo ktos napisał że kręcąc ssaniem (nie włączając go) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 22 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2015 http://www.cmsnl.com/honda-cr125r-1991-usa_model7315/partslist/E++12.html to jest twoj gaznik ?ze schematu wynika ze ten gaznik nie ma regulacji wolnych obrotow :D na moj chlopski rozum to ja bym zrobil drut patent i po prostu skasowal luz linki gazu zmuszajac przepustnice do podniesienia sie przez to i w ten sposob ustawil wolne obroty ale to druciarnia , nie wydaje mi sie zeby ssaniem ustawialo sie wolne obroty ale pewny nie jestem nie mialem nigdy tego gaznika w rece...poczekaj moze ktos sie wypowie kto mial cr 125 , a jak nie to mozesz grzecznie poprosic o pomoc forumowego mechanika Adama , on obstawiam ze wie w sumie ja tez jestem ciekaw :D Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIKOWSKI Opublikowano 22 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2015 (edytowane) to jest twoj gaznik ?ze schematu wynika ze ten gaznik nie ma regulacji wolnych obrotow Na schemacie,który wrzuciłeś element oznaczony nr 9 jest dźwignią ssania (podnosimy go do góry przy rozruchu). Służy też do regulacji obrotów biegu jałowego (kręcąc w prawo lub lewo tłoczek od ssania podnosi się lub opuszcza zmieniając obroty silnika przy zamkniętej przepustnicy). Edytowane 22 Maja 2015 przez DZIKOWSKI Cytuj Nie sztuką jest się rozpędzić.Sztuką jest wyhamować! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
napster-karol Opublikowano 23 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2015 I to jest konkretna odpowiedź. Jutro poprobuje żeby obroty były wyższe. jestem tylko ciekaw jak ta regulacja jest 'wrazliwa', czy np przy uruchamianiu silnika i podnosząc ssanie nie będę go rozregulowywac pomału... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIKOWSKI Opublikowano 23 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2015 jestem tylko ciekaw jak ta regulacja jest 'wrazliwa', czy np przy uruchamianiu silnika i podnosząc ssanie nie będę go rozregulowywac pomału... Regulacja wolnych obrotów powinna być połączona z regulacją składu mieszanki,więc Twoje obawy są zasadne Cytuj Nie sztuką jest się rozpędzić.Sztuką jest wyhamować! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
napster-karol Opublikowano 23 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2015 No tak wystarczy umieć czytać. Jak wół jest napisane na ssaniu ze strzałkami: <- Idle adjust -> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIKOWSKI Opublikowano 23 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2015 (edytowane) No tak wystarczy umieć czytać. W serwisówce znajdziesz dużo ciekawych rzeczy do przeczytania,które przydadzą się podczas eksploatacji :) Edytowane 23 Maja 2015 przez DZIKOWSKI Cytuj Nie sztuką jest się rozpędzić.Sztuką jest wyhamować! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 24 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2015 ale to jest debilne rozwiazanie strasznie bo wyciagajac i wciagajac ssanie bedzie prawdopodobnie rozregulowywal sobie wolne obroty .....no skoro tak jest to trzeba tym ustawic trudno... Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzychufmx Opublikowano 24 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2015 Generalnie według mnie cała przyczyna jest w tym że takim motocyklem jak CR trzeba startować już z wysokich obrotów, ponieważ te motocykle zostały po to stworzone żeby latać nimi można powiedzieć prawie cały czas na odkręconej manetce. Ja osobiście jak miałem CRkę to kwestia ustawienia gaźnika zależy wyłącznie od trybu jazdy. Konkretnie największy wpływ na to ma ustawienie na iglicy przepustnicy dawki paliwa, oraz oczywiście mieszanki paliwowo powietrznej. Próba regulacji pod jakiekolwiek książeczki czy manuale jest bez sensu. Czemu? Otóż każda zmiana konstrukcyjna(jak np szlif i zmiana tłoka, zmiana korbowodu itp), czy po prostu kwestia zużycia materiału nie pozwoli na dokładną regulację według nawet zalecań producenta. Bardzo dużo rzeczy ma wpływ na poprawne spalanie, odpowiednie paliwo, odpowiednia świeca itp. Trzeba po prostu metodą prób i błędów regulować gaźnik i znaleźć ten odpowiedni dla nas moment. Ja zawsze tak stroiłem swoje motocykle i nigdy nie miałem sytuacji żeby odczuwać jakiś dyskomfort podczas jazdy. No chyba że komuś nawet przy maksymalnym wkręceniu śruby do regulacji obrotów silnik schodzi z obrotów i gaśnie to wiadomo za co trzeba się wziąć ;) Pozdrawiam ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
napster-karol Opublikowano 25 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2015 A jeszcze jedno pytanie. W którą stronę kręcić tym ssaniem żeby zwiększyć obroty a w którą żeby zmalały? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.