Skocz do zawartości

Następny problem z wyświetlaniem na czerwono "WARNING"


Pałlo
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

TO JEST WINA POLUTOWANEJ PŁYTKI W KOMPIE

 

takiej:

http://img243.imageshack.us/img243/6333/dsc00249et8.jpg

jak bym miał jej schemat to mogł bym sobie zrobić nową , jest w paru miejscach przysmarzona poprostu się nie nadaje i potrzeba mi schemat do użądzeń i speców mam super dostęp więc się nie boję tylko schemacik by się przydał...

 

 

wersja sabre z niemiec rocznik 82 na silniku jest rc07 seria...

 

 

ps. czemu tu nie można dawać fot :notworthy:

 

edit:

 

Jezeli masz pewnosc ze to wina plytki to mam nadzieje ze dostaniesz schemat od Macka79.

dał ale to nie to na czym mi zależy... dał schemat ale tej foli samej i okablowania nie płytki.

Edytowane przez Dr@GuN
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O rany !!!!

Dr@GuN, może masz jeszcze zdjęcia tej płytki czyli "black boxa"??? Mnie

interesują przewody wlutowane mniej więcej po środku tej płytki. Są tam

przewody o kolorach: niebiesko-czerwony, biało-żółty, biało-czerwony,

brązowo-cośtam. Jak już wyżej pisałem u mnie jest to ucięte przy płytce i

nie wiem gdzie co wlutować.

 

 

pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w tej chwili nie mogę bo oddałem koledze żeby odtworzył płytkę na podstawie tej ewentualnie poprawił nieścisłości :biggrin: dobry jest w tym wie jak to ma chodzić więc myśle że sobie poradzi , jak tylko wróci to ci podrzucę fotki :D

 

jak by ktoś chciał to ja mam to co kolega niżej + Sabre_IP_Trouble_Guide + Honda VF700,750,1100 V-Fours 82-88 Haynes Service Manual ENG- wersja 100mb cudowna jakość - ewentualnie schematy elektryki do modeli mogę wyjąć :)

Edytowane przez Dr@GuN
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W końcu znalazłem, gdyby ktoś reflektował:

 

"Sabre-Instrument-Panel-Troubleshooting-Guide"

 

Też to mam i mój problem kończy się pod nazwą "black box" :lalag: Czyli potrzebuję wiedzieć, gdzie wlutować przewody.

Czekam teraz na zdjęcia od Dr@GuN to może będzie ok.

Dzięki Browarny za pomoc.

Trzeba będzie się gdzieś z tymi naszymi Sabrami spotkać :rolleyes:

 

pozdro

 

w tej chwili nie mogę bo oddałem koledze żeby odtworzył płytkę na podstawie tej ewentualnie poprawił nieścisłości :icon_mrgreen: dobry jest w tym wie jak to ma chodzić więc myśle że sobie poradzi , jak tylko wróci to ci podrzucę fotki :notworthy:

 

jak by ktoś chciał to ja mam to co kolega niżej + Sabre_IP_Trouble_Guide + Honda VF700,750,1100 V-Fours 82-88 Haynes Service Manual ENG- wersja 100mb cudowna jakość - ewentualnie schematy elektryki do modeli mogę wyjąć :buttrock:

 

Wielki dzięki.

Tylko mi zależy na fotkach po odkręceniu czarnego plastiku. Czyli który przewód gdzie wlutowany :)

 

pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko mi zależy na fotkach po odkręceniu czarnego plastiku. Czyli który przewód gdzie wlutowany

wrzucę wieczorkem jak stary wruci z moim komem :biggrin:

 

mam pytanie wie ktoś jak wyjąć te gaźniki :O bo mnie to przeraża jak na to patrzę , cały silnik trzeba czy to jakoś wychodzi :O bo jeden jest jakiś przytkany :/

 

hehe przed chwilą wpadł :crossy:

 

http://img112.imageshack.us/img112/5387/dsc00256le5.jpg

http://img112.imageshack.us/img112/28/dsc00257nr2.jpg

http://img256.imageshack.us/img256/8660/dsc00259uz9.jpg

http://img112.imageshack.us/img112/9003/dsc00258hr1.jpg

 

 

myślę że wystarczy jak coś to pisz.

Edytowane przez Dr@GuN
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

mam pytanie wie ktoś jak wyjąć te gaźniki :O bo mnie to przeraża jak na to patrzę , cały silnik trzeba czy to jakoś wychodzi :O bo jeden jest jakiś przytkany :/

 

 

Wyciągałem i to., tyle że nie pamiętam szczegółów i bardzo trudne to takie nie było.. choć dużo rozkręcania a składanie to wyglądalo tak że trzeba było gardziele ustawić na króćcach i jednym "plum" wskakiwały 4 gażniki na swoje miejsce.. Ale ja to robiłem w sumie bez potrzeby bo myślalem że są zasyfione ale były w stanie praktycznie sterylnym.. trzeba było zrobić tylko synchronizacje i wszystko zagrało..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

powiedz co wiesz , ten plastik z pod ramy trza było zwalać czy nie ? jak to dosunąć ? u mnie ewidentnie przytkany gaźnik wiem który i kombinowałem z nim. znaczy się bardziej ssanie na tym gaźniku bo jak się pojeździ i woda podgotuje gar ewentualnie wyższe obroty to momentalnie tłumik robi się ciepły (od tego gara).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja miałem taki efekt w prawym ale to spowodowane było tym że przerdzewiała przegroda w puszce (tłumiku wstępnym) pod silnikiem i spaliny z tego cylindra miały łatwiejszą drogę.. może u Ciebie jest odwrotnie? Ale na wolnych obrotach spróbuj zdjąć czapkę z trgo cylindra (oczywiście nie gołymi rękoma bo iskry w oczach zobaczysz :biggrin: ) i powinien motocykl się zadusic... metoda prymitywna ale stosowana i w "autoryzowanych" warsztatach, ale sprawdź i cisnienie we wszystkich cylindrach (tak dla spokojności.. :crossy: )

Edytowane przez sq8bwh
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sprawdź i cisnienie we wszystkich cylindrach

narazie nie sprawdzę ciśnienia bo nie mam klucza do świec :icon_mrgreen:

 

spróbuj zdjąć czapkę z trgo cylindra

mogę prosić jaśniej :O

 

ps. u mnie to na 99% gaźnik.

 

 

 

iskra wali pięknie na niebiesko :icon_mrgreen:

Edytowane przez Dr@GuN
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...