Dr@GuN Opublikowano 12 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2007 ktoś coś grzebał przy tej płytce i nie raguje na czujnik akumulatora dalej pokazuje błąd płytka jest cała jakaś polutowana :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 12 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2007 Sprawdz czy nigdzie nie masz przelozonych odwrotnie kabli, spcjalnie jak to wersja amerykanska. Sprawdz przede wszystkim kierunkowskazy. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dr@GuN Opublikowano 12 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2007 (edytowane) TO JEST WINA POLUTOWANEJ PŁYTKI W KOMPIE takiej:http://img243.imageshack.us/img243/6333/dsc00249et8.jpgjak bym miał jej schemat to mogł bym sobie zrobić nową , jest w paru miejscach przysmarzona poprostu się nie nadaje i potrzeba mi schemat do użądzeń i speców mam super dostęp więc się nie boję tylko schemacik by się przydał... wersja sabre z niemiec rocznik 82 na silniku jest rc07 seria... ps. czemu tu nie można dawać fot :notworthy: edit: Jezeli masz pewnosc ze to wina plytki to mam nadzieje ze dostaniesz schemat od Macka79.dał ale to nie to na czym mi zależy... dał schemat ale tej foli samej i okablowania nie płytki. Edytowane 13 Grudnia 2007 przez Dr@GuN Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 13 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2007 Fotografii sie nie daje zeby nie przeciazac serwera.Jezeli masz pewnosc ze to wina plytki to mam nadzieje ze dostaniesz schemat od Macka79. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Peterek Opublikowano 13 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2007 O rany !!!!Dr@GuN, może masz jeszcze zdjęcia tej płytki czyli "black boxa"??? Mnieinteresują przewody wlutowane mniej więcej po środku tej płytki. Są tamprzewody o kolorach: niebiesko-czerwony, biało-żółty, biało-czerwony,brązowo-cośtam. Jak już wyżej pisałem u mnie jest to ucięte przy płytce inie wiem gdzie co wlutować. pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dr@GuN Opublikowano 14 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2007 (edytowane) w tej chwili nie mogę bo oddałem koledze żeby odtworzył płytkę na podstawie tej ewentualnie poprawił nieścisłości :biggrin: dobry jest w tym wie jak to ma chodzić więc myśle że sobie poradzi , jak tylko wróci to ci podrzucę fotki :D jak by ktoś chciał to ja mam to co kolega niżej + Sabre_IP_Trouble_Guide + Honda VF700,750,1100 V-Fours 82-88 Haynes Service Manual ENG- wersja 100mb cudowna jakość - ewentualnie schematy elektryki do modeli mogę wyjąć :) Edytowane 14 Grudnia 2007 przez Dr@GuN Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Browarny Opublikowano 14 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2007 W końcu znalazłem, gdyby ktoś reflektował: "Sabre-Instrument-Panel-Troubleshooting-Guide" Cytuj SPOKOJNIE, POZWÓLMY DZIAŁAĆ NATURZE... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Peterek Opublikowano 15 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2007 W końcu znalazłem, gdyby ktoś reflektował: "Sabre-Instrument-Panel-Troubleshooting-Guide" Też to mam i mój problem kończy się pod nazwą "black box" :lalag: Czyli potrzebuję wiedzieć, gdzie wlutować przewody.Czekam teraz na zdjęcia od Dr@GuN to może będzie ok. Dzięki Browarny za pomoc.Trzeba będzie się gdzieś z tymi naszymi Sabrami spotkać :rolleyes: pozdro w tej chwili nie mogę bo oddałem koledze żeby odtworzył płytkę na podstawie tej ewentualnie poprawił nieścisłości :icon_mrgreen: dobry jest w tym wie jak to ma chodzić więc myśle że sobie poradzi , jak tylko wróci to ci podrzucę fotki :notworthy: jak by ktoś chciał to ja mam to co kolega niżej + Sabre_IP_Trouble_Guide + Honda VF700,750,1100 V-Fours 82-88 Haynes Service Manual ENG- wersja 100mb cudowna jakość - ewentualnie schematy elektryki do modeli mogę wyjąć :buttrock: Wielki dzięki.Tylko mi zależy na fotkach po odkręceniu czarnego plastiku. Czyli który przewód gdzie wlutowany :) pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dr@GuN Opublikowano 15 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2007 (edytowane) Tylko mi zależy na fotkach po odkręceniu czarnego plastiku. Czyli który przewód gdzie wlutowanywrzucę wieczorkem jak stary wruci z moim komem :biggrin: mam pytanie wie ktoś jak wyjąć te gaźniki :O bo mnie to przeraża jak na to patrzę , cały silnik trzeba czy to jakoś wychodzi :O bo jeden jest jakiś przytkany :/ hehe przed chwilą wpadł :crossy: http://img112.imageshack.us/img112/5387/dsc00256le5.jpghttp://img112.imageshack.us/img112/28/dsc00257nr2.jpghttp://img256.imageshack.us/img256/8660/dsc00259uz9.jpghttp://img112.imageshack.us/img112/9003/dsc00258hr1.jpg myślę że wystarczy jak coś to pisz. Edytowane 15 Grudnia 2007 przez Dr@GuN Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pałlo Opublikowano 15 Grudnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2007 mam pytanie wie ktoś jak wyjąć te gaźniki :O bo mnie to przeraża jak na to patrzę , cały silnik trzeba czy to jakoś wychodzi :O bo jeden jest jakiś przytkany :/ Wyciągałem i to., tyle że nie pamiętam szczegółów i bardzo trudne to takie nie było.. choć dużo rozkręcania a składanie to wyglądalo tak że trzeba było gardziele ustawić na króćcach i jednym "plum" wskakiwały 4 gażniki na swoje miejsce.. Ale ja to robiłem w sumie bez potrzeby bo myślalem że są zasyfione ale były w stanie praktycznie sterylnym.. trzeba było zrobić tylko synchronizacje i wszystko zagrało.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dr@GuN Opublikowano 15 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2007 powiedz co wiesz , ten plastik z pod ramy trza było zwalać czy nie ? jak to dosunąć ? u mnie ewidentnie przytkany gaźnik wiem który i kombinowałem z nim. znaczy się bardziej ssanie na tym gaźniku bo jak się pojeździ i woda podgotuje gar ewentualnie wyższe obroty to momentalnie tłumik robi się ciepły (od tego gara). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pałlo Opublikowano 15 Grudnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2007 Czy to jest w przednim prawym cylindrze? (od strony manetki gazu).. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dr@GuN Opublikowano 15 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2007 Czy to jest w przednim prawym cylindrze? (od strony manetki gazu)..lewym a co :O Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pałlo Opublikowano 15 Grudnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2007 (edytowane) Ja miałem taki efekt w prawym ale to spowodowane było tym że przerdzewiała przegroda w puszce (tłumiku wstępnym) pod silnikiem i spaliny z tego cylindra miały łatwiejszą drogę.. może u Ciebie jest odwrotnie? Ale na wolnych obrotach spróbuj zdjąć czapkę z trgo cylindra (oczywiście nie gołymi rękoma bo iskry w oczach zobaczysz :biggrin: ) i powinien motocykl się zadusic... metoda prymitywna ale stosowana i w "autoryzowanych" warsztatach, ale sprawdź i cisnienie we wszystkich cylindrach (tak dla spokojności.. :crossy: ) Edytowane 15 Grudnia 2007 przez sq8bwh Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dr@GuN Opublikowano 15 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2007 (edytowane) sprawdź i cisnienie we wszystkich cylindrachnarazie nie sprawdzę ciśnienia bo nie mam klucza do świec :icon_mrgreen: spróbuj zdjąć czapkę z trgo cylindramogę prosić jaśniej :O ps. u mnie to na 99% gaźnik. iskra wali pięknie na niebiesko :icon_mrgreen: Edytowane 15 Grudnia 2007 przez Dr@GuN Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.