pracocholik Opublikowano 27 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2006 posiadam uszkodzony cylinder w silniku do yamahy RD250 czy to się regeneruje czy kupuje nowy lub używany co mogę z tym zrobić? :D Paweł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
urban Opublikowano 27 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2006 Cylinder najlepiej kupić nowy. Oryginalnie cylinder pokryty jest nikasylem. Więc jeżeli zrobisz szlif to nic nie da bo zetrzesz warstwę nikasylu. Jak gdzieś na forum czytałem pokrycie nikasylem kosztuje około 150 euro. Dlatego lepiej chyba szukać drugiego cylindra. No zależy jeszcze jakie uszkodzenie ma cylinder? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek Kulik Opublikowano 27 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2006 Czy widział ktoś nikasil w jakiejkolwiek RD?Ja nie, może mało widziałem... O jakie uszkodzenie chodzi? Cytuj kulikowisko.pl www.facebook.com/KULIKOWISKOUwaga!!! Nowa lokalizacja kursów prawa jazdy: teoria: Mokotów-Służewpraktyka: Ursus Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nitroMCZ Opublikowano 28 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2006 Urban-troszeczkę bzdurki piszesz(bez urazy) :D Pracocholik- można to zregenerować+nowy tłok,poszukaj dobrego i taniego(a są tacy :D )mechanika.Jezeli nie masz w pobliżu mozna wysyłkowo,ktoś się tam na allegro ogłaszał.Bez paniki,można to zrobić w miarę małym kosztem,podzwoń pogrzeb w necie i bedzie ok!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dario.G Opublikowano 28 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2006 Żadnego nikasylu tam nie ma. Wystarczy szlif + nadwymiarowy tłok. A nowy jest pewnie wiecej warty jak całe moto... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pracocholik Opublikowano 28 Maja 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2006 dzięki za rady poszperałem w necie i na e -bey znalazłem nowy tłok nawet nie tak drogo tam chyba wszystko jest tylko trzeba to kupić przez angielską lub niemiecką aukcję przy pomocy słownika mogę wszystko !!!!!!!!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dario.G Opublikowano 28 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2006 Po co tak daleko szukać. Na allegro może cos bedzie. Przeszukaj forum,namiary znajdziesz w PL, może nawet niedaleko ciebie coś sie znajdzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pracocholik Opublikowano 29 Maja 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2006 witam przeszukałem allegro i inne aukcje ceny mnie powaliły jeśli coś znalazłem może moje moto to zupełny archaik?Pawel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ventura Opublikowano 30 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2006 Nie ma co wydawać fortuny na nowe części jeżeli wydaży jeszcze szlif z poprzedniego i lepiej nie doszukiwać się tam kosmicznej technologii :buttrock: Kup tłok nadwymiar, niech ktoś zrobi Ci szlif z honowaniem. Dotrzesz dobrze moto i będzie zapindalał jak nowo narodzony. I oczywiście cylinder musi się nadawać do szlifu ,bo jeśli Twoje uszkodzenie polega na tym że tuleja jest pęknięta wtedy to już lipa i musisz szukać jakiejś używki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pracocholik Opublikowano 1 Czerwca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2006 witam uszkodzenie jest to rysa niestety troche głęboka boję sie że okaże się pęknięta będę szukał szlifierza niech to sprawdzi pozdrawiam i dzięki za rady Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 3 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2006 w razie czego tulejpwanie jest solidne i tanie, sam mam cylinder po takim zabiegu i juz 13 tys km zrobione w zeszlym roku Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek Kulik Opublikowano 3 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2006 Jednak mało jest rzemieślników którzy potrafią tulejować dwusuwa i nie zpier****ć roboty.Lepiej poszukać używki nadającej się do szlifu, jeżeli majster stwierdzi że nie zrobi tego co jest. Cytuj kulikowisko.pl www.facebook.com/KULIKOWISKOUwaga!!! Nowa lokalizacja kursów prawa jazdy: teoria: Mokotów-Służewpraktyka: Ursus Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 3 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2006 sorki ciagle zapominam ze to 2T no tam juz faktycznie kupa ciezkej roboty.. Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pracocholik Opublikowano 3 Czerwca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2006 witam dostałem propozycję zamiany mojego RD 250 NA XS 400 czy to dobry pomysł ?poradżcie pozdro pracocholik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.