Skocz do zawartości

pytam o cylinder do regeneracji


Rekomendowane odpowiedzi

Cylinder najlepiej kupić nowy. Oryginalnie cylinder pokryty jest nikasylem. Więc jeżeli zrobisz szlif to nic nie da bo zetrzesz warstwę nikasylu. Jak gdzieś na forum czytałem pokrycie nikasylem kosztuje około 150 euro. Dlatego lepiej chyba szukać drugiego cylindra. No zależy jeszcze jakie uszkodzenie ma cylinder?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Urban-troszeczkę bzdurki piszesz(bez urazy) :D

Pracocholik- można to zregenerować+nowy tłok,poszukaj dobrego i taniego(a są tacy :D )mechanika.Jezeli nie masz w pobliżu mozna wysyłkowo,ktoś się tam na allegro ogłaszał.

Bez paniki,można to zrobić w miarę małym kosztem,podzwoń pogrzeb w necie i bedzie ok!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie ma co wydawać fortuny na nowe części jeżeli wydaży jeszcze szlif z poprzedniego i lepiej nie doszukiwać się tam kosmicznej technologii :buttrock: Kup tłok nadwymiar, niech ktoś zrobi Ci szlif z honowaniem. Dotrzesz dobrze moto i będzie zapindalał jak nowo narodzony. I oczywiście cylinder musi się nadawać do szlifu ,bo jeśli Twoje uszkodzenie polega na tym że tuleja jest pęknięta wtedy to już lipa i musisz szukać jakiejś używki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w razie czego tulejpwanie jest solidne i tanie, sam mam cylinder po takim zabiegu i juz 13 tys km zrobione w zeszlym roku

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jednak mało jest rzemieślników którzy potrafią tulejować dwusuwa i nie zpier****ć roboty.

Lepiej poszukać używki nadającej się do szlifu, jeżeli majster stwierdzi że nie zrobi tego co jest.

kulikowisko.pl www.facebook.com/KULIKOWISKO

Uwaga!!! Nowa lokalizacja kursów prawa jazdy:

  • teoria: Mokotów-Służew
  • praktyka: Ursus
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sorki ciagle zapominam ze to 2T no tam juz faktycznie kupa ciezkej roboty..

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...