jusza Opublikowano 24 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2008 Merlin...Jeśli dobrze zrozumiałem charakter "stuków" w Twoim motocyklu, nie powinny one występować w czasie wyłączania. Zdarzają się podobne przy uruchamianiu silnika, gdy tłoki ustawią się w nieodpowiedniej pozycji (należy wówczas tylko popchnąć lekko motocykl z wrzuconym biegiem).Polecam dobrych mechaników z referencjami. Autoryzowane serwisy - owszem - mają takich, ale mają też, zwłaszcza gdy sezon rusza... delikatnie mówiąc "niezadowalających" klienta... Hmmm...Jeśli nie znajdziesz dobrego mechanika blisko Raciborza, skontaktuj się z Piotrem Dudkiem (tu na forum), który prowadzi swój warsztat... chyba w Sosnowcu. Ja nie miałem z nim bezpośrednio kontaktu, ale mój guru mechaniki motocyklowej w Krakowie powiedział mi raz: "Nie lubię go, ale to dobry mechanik". Myślę, że taka opinia zantagonizowanej konkurencji jest najlepszą rekomendacją. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Merlin Opublikowano 24 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2008 Dzięki Panowie. Dźwięk podobny do stuknięcia czymś metalowym o ramę moto. Skoro u Was nie występuje, to muszę sie dźwięku pozbyć. O Dudku czytałem na forum i faktycznie mówiĄ o nim dobrze. Dzisiaj spadł snieg ale zaraz jak sie wysuszy pĘdzę do mechanika. Ktoś kiedys wspominał, że to moze napinacz rozrządu ale zastanawiam sie dlaczego miałby dawać taki stuk? Przy paleniu jest OK. Praca silnika wydaje się też bez zarzutu.PozdrawiamMerlin PS Napiszcie jak zamieścić fotki (od strony technicznej) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SZAFARO34 Opublikowano 24 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2008 Cześć MerlinJa też mam podobne stuki Tyle tylko że w czasie odpalania i gaszenia Z konsultacji i informacji poprzedniego właściela wiem że takie odgłosy wydaje sprzęgło rozrusznika zabrudzone zużytym olejem lub po prostu zużyte A jeśli chodzi o serwis to w Tychach w SuziMoto pracuje mechanik Grzegorz syn Piotra Dudka guru jeśli chodzi o mechanikę Też tam się wybieram jak tylko zrobi sie cieplej i suszej Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LARSON Opublikowano 24 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2008 Spokojnych Świąt, dobrego, bezpiecznego sezonu...Witam przepraszam ze tak bezpośrednio pisze ale mam problem od jakiegoś już czasu jestem na tym forum głównie w roli czytającego posty i powiem ze wiele sie dowiedzialem a szczegolnie od Pana. Mam taki problem mam dragstara 1100 clasic z 2005 przebieg 7000tys ziowanie odbywa sie w garazu przepalalem go co miesiac i wszystkie zalecenia jakie tu mozna bylo wyczytac , kiedy ostatnio chcialem odpalic maszyne niestety cos sie stalo niedobrego uslyszalem tylko brzeczenie spod siedzenia ktorego zreszta teraz nie ma ale z tamtych okolic wyczuwalne pod palcami nawet glebiej pod jednostka sterujaca tam gdzie sa przewody od akumulatora, rozrusznika nawet nie dotknie nawet nie zakreci tylko brzeczy. Mam pytanie co to moze byc wydaje mi sie ze akumulator jest oki ladowalem ostatnio specjalna ladowarka i jeszcze nigdy mi sie tak nie stalo w tamtym sezonie kupilem ten motocykl zrobilem jeszcze nim 700km i juz trzeba bylo zimowac ale nic sie takiego nigdy nie dzialo. Bardzo prosze o jakas podpowiedz moze cos razem poradzimy czy moze byc to spowodowane tym ze przesadzilem z jakims srodkiem konserwujacym czy cos?? sam nie wiem mam nadzieje ze mi Pan pomoze z gory dziekuje za odpowiedz. Pozdrawiam Andrzej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
brzdac9 Opublikowano 24 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2008 Ja zamontowałem jasne diody. efekt ten sam a dużo prościej je zamontować bo wystarczy wywiercić w lustrze dziurkę 4mm i przymocowac diodę silikonem.Lihtbary zapalają się razem z długimi, a na pozycyjnych lub mijania świecą w nich diodyP.PotwierdzamDiody LED mają parę zalet:- łatwość montażu- „pomijalne” zużycie prądu- dowolny wybór koloru Warto pamiętać, aby wybrać diody o świetle rozproszonym, daje lepszy efekt w lampach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jusza Opublikowano 25 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2008 Posiadacze DragStar'ów1100Classic - jak często (przebieg) zmieniacie klocki hamulcowe? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Merlin Opublikowano 25 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2008 (edytowane) Witaj Larson, jak kupiłem moto i na drugi dzień próbowałem zapalić go na wszystkich swiatłach, to też były takie objawy. Nauczyłem się, że światła sie wyłącza (mam 3 z przodu).Podładuj akumulator.Merlin Edytowane 25 Marca 2008 przez Merlin Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robinx Opublikowano 26 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2008 (edytowane) Wracając do rozwiercania tłumików; zrobiłem to! Z lubością oglądam się za pięknie brzmiącymi chopperami i wsłuchuję w ich gang, więc może dzięki temu prostemu zabiegowi i ja uzyskam jakąś namiastkę tego dźwięku. Ciężko się było zdecydować bo draguś prawie nówka, a gwizd silnika nie daje mi spokoju, odbiera dużo przyjemności z jazdy więc zdecydowałem się to zagłuszyć. Efekt jest więcej niż zadowalający.. Na razie poprzestaję na otworach 8mm; na postoju jest dosyć głośny a w trasie jeszcze nie wypróbowałem z powodu padającego śniegu :icon_eek: Zamieszczam próbkę dźwięku z przed zabiegu i po oraz kilka fotek dokumentujących całą operacje. Temat jest dosyć popularny więc może się komuś przyda i pomoże w podjęciu decyzji. Oceńcie sami jaka jest różnica. Ja jestem…wniebowzięty. Efekt przerósł moje najśmielsze oczekiwani. Bulgocik jest cudowny. Nagranie telefonem tego nie oddaje. Na żywo brzmi obłędnie :icon_mrgreen: http://robinx.fotosik.pl/albumy/398075.html Efekt po rozwierceniu/filmik:http://pl.youtube.com/robinx68 Edytowane 26 Marca 2008 przez robinx Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzegorz9139 Opublikowano 26 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2008 Wracając do rozwiercania tłumików; zrobiłem to! No i o to chodzilo !! Czysto wykonane i dzwiek bardziej "wyrazisty". Mojego Draga czeka to samo :icon_rolleyes: Dobrze ze fotki wstawiles. Pozdro :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
brzdac9 Opublikowano 26 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2008 Wracając do rozwiercania tłumików; zrobiłem to! Z lubością oglądam się za pięknie brzmiącymi chopperami i wsłuchuję w ich gang, więc może dzięki temu prostemu zabiegowi i ja uzyskam jakąś namiastkę tego dźwięku. Ciężko się było zdecydować bo draguś ...GratulujęMam dla Ciebie dwie wiadomościDobra - brzmi b. ładnieZła - i tak prawdopodobnie niedługo zaczniesz szukać "pustych" :-))) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robinx Opublikowano 26 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2008 DziękiW tym sezonie będę pomykał na tych, a w przyszłości się zobaczy. Jeśli już, to uderzę w takie regulowane (czytałem na forum). Wydałem sporo kasy na moto i nie wiem czy żonka przełknęła by kolejny taki wydatek. Emocje trzeba dozować :buttrock: Pozdro. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
empiq Opublikowano 26 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2008 DziękiW tym sezonie będę pomykał na tych, a w przyszłości się zobaczy. Jeśli już, to uderzę w takie regulowane (czytałem na forum). Wydałem sporo kasy na moto i nie wiem czy żonka przełknęła by kolejny taki wydatek. Emocje trzeba dozować :bigrazz: Pozdro. he he he witam w klubie. Ja mam rozwiercone i nie zmieniam na puste bo by mnie zabili sąsiedzi na parkingu podziemnym za włącznie wszystkich alarmów przy stracie! :) pozdrempiq Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
brzdac9 Opublikowano 26 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2008 he he he witam w klubie. Ja mam rozwiercone i nie zmieniam na puste bo by mnie zabili sąsiedzi ... pozdrempiqPrzyznaję, rozwiercone brzmią świetnie szczególnie przy hamowaniu silnikiem.Lecz mi nie wystarczyło, kupiłem puste rury i tu niespodzianka- nie mogę odkręcić starego tłumika a dokładnie śrub mocujących tłumik do kolektora (kolanka a dostęp do nich ograniczony)Próbowałem na zimno, na ciepło, WD 40 , Cola, stukanie i nic ... śruby chcą się ukręcić. Może ktoś życzliwy poradzi mi jak odkręcić zapieczone śruby w dragu? ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariuszkalisz Opublikowano 26 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2008 Może ktoś życzliwy poradzi mi jak odkręcić zapieczone śruby w dragu? no to zaczyna się dramat jeśli się ukrecą to zostake tylko rozwiercić i dać nowe albo zlecic czynnośc jakiemuś warsztatowi i wtedy cie nic nie obchodzi jak to mówia ich problem :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RIVENN Opublikowano 27 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2008 Przyznaję, rozwiercone brzmią świetnie szczególnie przy hamowaniu silnikiem.Lecz mi nie wystarczyło, kupiłem puste rury i tu niespodzianka- nie mogę odkręcić starego tłumika a dokładnie śrub mocujących tłumik do kolektora (kolanka a dostęp do nich ograniczony)Próbowałem na zimno, na ciepło, WD 40 , Cola, stukanie i nic ... śruby chcą się ukręcić. Może ktoś życzliwy poradzi mi jak odkręcić zapieczone śruby w dragu? :)Samemu można, jeśli jest w miare dostęp do śrub, przewiercić śrubę i zastosować wykrętaki np. takie: http://moto.allegro.pl/item321658611_wykre...ig_germany.htmlPozdrawiam :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.