Skocz do zawartości

Posiadacze Drag Starów łączcie się


Unek
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

cytat kolegi "Jestem niestety chyba skazany na dunlopa, dziś nawinąłem z 250 km w poszukiwaniu oponek, nigdzie nie mają Metzelera wszędzie dunlop. Na pytanie czy jest możliwość przyjechania z oponą (kupioną w necie) by ją założyć, większość odpowiadała; "trzeba będzie poczekać", "mamy małe moce przerobowe", był jeden taki co sobie zaśpiewał 100pln za usługę. Chyba zostanę przy dunlopie i w yamasze mi go za friko zmienią na poczekaniu. Ale nie poddaję się i szukam dalej. "

 

witam. czy ktoś myślał nad oponami SHINKO. produkcja koreańska , technologia kupiona od japońców YOKOHAMY- znalazłem kilka pochlebnych opinii od chłopaków na plastikach. model R230 170/80/15 parametry lepsze od dunlopów - 83V-487 kg nośność /v-max 240 km/h . obciążenie lepsze / ja troszkę ważę , plecak w normie, ale dwie duże sakwy i spora walizeczka z tyłu/ CENA : 389 zł. tył, a przód 130/90/16 67v-307/240km/h cena 329 zł. problem jeden: kto zacznie. ja mam chęć.

cytat z innego forum: "ja jeżdzę na shinko, cały poprzedni sezon też jeździłem na shinko,

oraz kilku znajomych jeździ na shinko, i jeździło na shinko w

terenówkami, turystykami i sportami też. Uważam że jest to

pełnowartościowa opona! Nie miałem z nią problemów, tzn zero

uslizgów, (oprócz piachu, i dziwnych plam). Kolega na shinko w

poznaniu wykręcił, 1.48 w tym roku Shinko ma wypuścić fabryczne

slicki, które też mam zamiar wypróbować.

 

to sie napisałem. ide po browarka

Edytowane przez propit
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja wprawdzie na Shinko nie jeżdziłem ale mój kolega jeżdzi V-Starem na tych oponach i sobie chwali za dobre trzymanie na suchym i mokrym.Dobre opony i w miarę trwałe.No to na zdrowie.

Edytowane przez piter 1600

2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km

2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jestem niestety chyba skazany na dunlopa, dziś nawinąłem z 250 km w poszukiwaniu oponek, nigdzie nie mają Metzelera wszędzie dunlop. Na pytanie czy jest możliwość przyjechania z oponą (kupioną w necie) by ją założyć, większość odpowiadała; "trzeba będzie poczekać", "mamy małe moce przerobowe", był jeden taki co sobie zaśpiewał 100pln za usługę. Chyba zostanę przy dunlopie i w yamasze mi go za friko zmienią na poczekaniu. Ale nie poddaję się i szukam dalej.

 

Pozdrawiam

 

a czemu uważasz że metzeler jest lepszy ? był na forum temat opon i z tego co pamiętam metzeler wypadł słabo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a czemu uważasz że metzeler jest lepszy ? był na forum temat opon i z tego co pamiętam metzeler wypadł słabo

 

Hm wcale tak nie uważam, sugerowałem się wcześniejszymi wpisami, już nie pamiętam kto, ale ktoś pisał, że z metzelerem lepiej się wchodzi w winkle, poczytałem też komentarz na serwisach sprzedających opony, wypowiadał się tam między innymi x_maslak - nasz forumowy kolega.

Forumowego tematu o oponach nie czytałem.

 

I tak już po sprawie, dziś kupiłem i dałem do założenia Dunlopa D404, czyli to co fabryka montuje. Wracałem 60km w deszczu i miejscowym gradzie, opona dała radę, bez uślizgów i tańczenia motocykla w głębokich kałużach.

Metzeler musi poczekać.

 

Pozdrawiam

Edytowane przez mausser
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Wszedłem w posiadanie Drag Stara 650 i muszę przyznać, że niewiele wiem o tej maszynie.

Zamierzam ją sam serwisować; mam do tego możliwości i zamiłowanie. Wiem, że nie ma polskich serwisówek. Czy w związku z tym, mógłby mi ktoś podać namiary, linki na strony gdzie można byłoby zebrać jak najwięcej info na temat tego moto?

Moją uwagę zwróciło to ustrojstwo: http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=24c6965732ced437 Co to jest? Jakieś podciśnienie do siłownika? Dziś rano przed pierwszym odpaleniem, po przekręceniu kluczyka słychać było przez kilka sekund prace jakiegoś urządzenia. Czy ktoś może mi napisać o co chodzi?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Wszedłem w posiadanie Drag Stara 650 i muszę przyznać, że niewiele wiem o tej maszynie.

Zamierzam ją sam serwisować; mam do tego możliwości i zamiłowanie. Wiem, że nie ma polskich serwisówek. Czy w związku z tym, mógłby mi ktoś podać namiary, linki na strony gdzie można byłoby zebrać jak najwięcej info na temat tego moto?

Moją uwagę zwróciło to ustrojstwo: http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=24c6965732ced437 Co to jest? Jakieś podciśnienie do siłownika? Dziś rano przed pierwszym odpaleniem, po przekręceniu kluczyka słychać było przez kilka sekund prace jakiegoś urządzenia. Czy ktoś może mi napisać o co chodzi?

Serwisówka na stronie kolegi motocyklisty http://mojapasja.advitae.pl/instrukcje.htm

Po przekręceniu kluczyka jeśli kranik paliwa jest zamknięty to słychać pompkę, jest to normalka i wszystko jest OK, wcześniej było omawaine na forum.

Pozdrawiam i życzę miłego użytkowania motocykla :biggrin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Robinx,

 

to co słychać to pewnie pompa chłepce paliwko. :biggrin:

O serwisówkach było na forum dużo i jeszcze jakaś inicjatywa tłumaczenia z angielskiego się przewijała i nie wiem czy ktoś tego nie robi w końcu.

ja nie umiem sam i nie mam gdzie :evil: więc dzisiaj właśnie przed chwilką Jaśka pojechała na serwis do Panów co jej sprawdzą wszystko i zmienią oponkę z tyłu :D

pozdr

empiq

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moją uwagę zwróciło to ustrojstwo: http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=24c6965732ced437 Co to jest?

 

To jest tzw. AIS czyli ustrojstwo co ma wspomagac ekologie :clap:

Wiekszosc z Nas chyba ma to wywalone, ale to nie rzutuje na jazde.

 

A po przekreceniu kluczyka pracuje ci pompka paliwa zasysajaca zyciodajny plyn do silniora :biggrin: :crossy:

ISRA: 27062
SREU: 614

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki; to już jest coś. Co do mojego nowego nabytku to:

Rocznik 2002. Pierwsza rej.2003. Jeden właściciel w Niemczech. Przebieg dobija do 4tyś. I jest udokumentowany. Generalnie jak nówka. Zapłaciłem 17700. Stargowałem 9 stów. Chciałem wyrwać taniej ale się niedało. Dobijają mnie te opłaty rejestracyjne, tłumaczenia itd. Nie dość, że tyle chodzenia to jeszcze wszędzie słono każą sobie bulić kasę. Mam nadzieje, że jutro odbiorę tabliczkę i w drogę…

Wrzucam parę zdjęć. Pogoda fatalna ale coś tam wyszło

 

http://images32.fotosik.pl/177/8d8b5b832614e1bf.jpg

http://images31.fotosik.pl/177/663e337fd4474ad4.jpg

http://images30.fotosik.pl/176/d0d5ebb2d62edf07.jpg

http://images25.fotosik.pl/174/02a5d5b134c55476.jpg

http://images33.fotosik.pl/177/8f0f665e1d1531dc.jpg

http://images31.fotosik.pl/177/c0e0eeea444a973b.jpg

http://images30.fotosik.pl/176/00286cd80a90835a.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja zamontowałem jasne diody. efekt ten sam a dużo prościej je zamontować

bo wystarczy wywiercić w lustrze dziurkę 4mm i przymocowac diodę silikonem.

Lihtbary zapalają się razem z długimi, a na pozycyjnych lub mijania świecą w nich diody

P.

 

 

Mam takie zdjęcia DS kumpla z niebieskimi diodami

 

Długie Swiatła

Pozycyjne na niebieskich diodach

 

P.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...