Skocz do zawartości

Posiadacze Drag Starów łączcie się


Unek
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Do tej pory się nad tym nie zastanawiałem ale teraz stoję przed zakupem dość drogiego motocykla (drag star 650) i mam pytanie: czy opony motocyklowe również posiadają na obwodzie datę produkcji i czy kryje się ona pod symbolami czy nie? A tak w ogóle, to jaki przebieg wytrzymują opony przy normalnym, spokojnym użytkowani np. po niemieckich autostradach? Czy można to jakoś uśrednić? Jak mniemam oryginalne opony powinny świadczyć na korzyść kilkuletniego motoru przy jego bardzo małym przebiegu. Jak myślicie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Do tej pory się nad tym nie zastanawiałem ale teraz stoję przed zakupem dość drogiego motocykla (drag star 650) i mam pytanie: czy opony motocyklowe również posiadają na obwodzie datę produkcji i czy kryje się ona pod symbolami czy nie? A tak w ogóle, to jaki przebieg wytrzymują opony przy normalnym, spokojnym użytkowani np. po niemieckich autostradach? Czy można to jakoś uśrednić? Jak mniemam oryginalne opony powinny świadczyć na korzyść kilkuletniego motoru przy jego bardzo małym przebiegu. Jak myślicie?

Witam

Tu masz opis jak interpretowac wszystkie cyferki z opony

http://www.opony.com.pl/encyklopedia/encyklopedia.asp?ID=1

Oczywiscie, ze jesli sa jeszcze oryginalne opony to jest to jeden z dowodow na autentycznosc przebiegu. Jesli chodzi o osiagane przebiegi na komplecie opon, to sprawa dosc indywidualna. Zalezy glownie od stylu jazdy. Poza tym inne przebiegi osiagaja opony na classicu, a inne na customie. Powiem tak - aktualnie moja corka ma na swojej 650'tce w wersji custom przebieg 24 000 km. Przednia opona wlasciwie nadaje sie juz do wymiany ze wzgledu na wys bieznika, a tylna oceniam na 50% zuzycia. Moze te informacje jakos Ci pomoga. :icon_evil:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to lecimy Georg (jeszcze raz dzieki)...

 

Zamontowalem Hyperchargera w swoim xvs 1100. Taki sam bajer mialem wczesniej w xvs 650 i bylem bardzo zadowolony. W duzym mialem wczesniej filtr K&N (miesiac) jako przejsciowy etap (jest na sprzedaz). Sam montaz przebiegal bez problemow, paczka z Kuryakyn'a byla kompletna i zawierala wszystkie niezbedne elementy. Musialem tylko dokupic calowe imbusy.

 

Przejechalem ponad 200 km, wszystko dziala, silniczek jak igla. Nie zmienialem ustawien w gazniku ani tez nie wymienialem dysz i na ten moment nie czuje takiej potrzeby. Zmiana nie byla obliczona na uzyskanie wzrostu mocy i momentu tylko na zlikwidowanie standardowej puszki filtra. Przyrost jesli nastapil to i tak do zmierzenia tylko na hamowni. W trakcie jazdy zmienila sie reakcja na gaz (zdecydowanie szybsza) i dzwiek zarowno wydechu jak i zaciaganego do filtra powietrza.

Zrobilem zdjecia i przygotowalem instrukcje, ktora mam nadzieje uda sie wrzucic na strone (dam znac gdzie i kiedy).

 

Link do zdjec:

Drag

 

Zmienilem rowniez wydechy na mniej restrykcyjne oraz zmienilem klosze kierunkow. Pozostaje tylko jezdzic, spotykac sie i dlugie Polakow rozmowy toczyc...

 

PS. Przy okazji polecam Georg'a jako wiarygodnego sprzedawce. Wszystko tak jak powinno byc. Po prostu prawdziwy motocyklista!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A to dlaczego? Możesz to merytorycznie bardziej rozwinąć?

Jak to dlaczego! przecież gościu, ktory chcę opchnąć moto, może przed sprzedażą wymienić opony np. na nowe i co ocenisz moto po oponach? opony nowe, a moto stare!

Inna sprawa to sposób jeżdżenia, jedni jeżdżą ostro inni łagodnie, nie trudno zgadnąć komu szybciej zużyją się opony.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z kąt ta różnica?

I ile mm ma bieżnik w nowej oponie?

Chyba pojadę po nowe moto z suwmiarką :crossy:

Nowy bieznik przedniej opony ma ok. 4 mm, a tylnej ok. 7mm (dla classica)

Tyle, ze tak jak napisalem poprzednio, stan opon moze swiadczyc o przebiegu tylko pod warunkiem, ze sa to faktycznie fabryczne opony. W innym przypadku nie mozna po ich stanie oceniac przebiegu motocykla.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za odpowiedzi.

 

stan opon moze swiadczyc o przebiegu tylko pod warunkiem, ze sa to faktycznie fabryczne opony

I to jest właśnie meritum sprawy. W takich okolicznościach da się ocenić stan moto po oponach (miedzy innymi) i na to właśnie liczę. Fakt, że motor przejechał 3,4 tyś a posiada już inną oponę o roku produkcji odbiegającym od rocznika moto może być znacząco podejrzany i dać wiele do myślenia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Użytkownicy Drag (V) Starków z Warszawy !

Przeglądałem dział "warszaty" ale nigdzie nie mogłem znalesc wiadomosci gdzie w Warszawie mozna zrobic przeglad moto , przygotowanie do sezonu tz. wymiana oleju , regulacje gaznika i zaworów itp.

Wiem ,że warsztatów jest kilkanascie , ale ktore z nich polecacie, bo robia solidnie i za rozsadne pieniadze .

Z gory dzieki za informacje .

I jeszcze jedno .....gdzie mogę obic cekinami siedzenia ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Użytkownicy Drag (V) Starków z Warszawy !

Przeglądałem dział "warszaty" ale nigdzie nie mogłem znalesc wiadomosci gdzie w Warszawie mozna zrobic przeglad moto , przygotowanie do sezonu tz. wymiana oleju , regulacje gaznika i zaworów itp.

Wiem ,że warsztatów jest kilkanascie , ale ktore z nich polecacie, bo robia solidnie i za rozsadne pieniadze .

Z gory dzieki za informacje .

I jeszcze jedno .....gdzie mogę obic cekinami siedzenia ?

Ja od lat serwisuje swoje motorki w Uhma Bike w Piasecznie http://www.uhma-bike.pl/

Pewnie nie jest u nich najtaniej, ale, ze nigdy mi nic nie skopali to nie szukalem innych :)

Odnosnie obicia siedzen, to moze tam Ci zrobia http://www.werson.waw.pl/

Uhma z nimi wspolpracuje, to moze przy okazji przegladu mozna polaczyc "dwa w jednym"

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Użytkownicy Drag (V) Starków z Warszawy !

Przeglądałem dział "warszaty" ale nigdzie nie mogłem znalesc wiadomosci gdzie w Warszawie mozna zrobic przeglad moto , przygotowanie do sezonu tz. wymiana oleju , regulacje gaznika i zaworów itp.

Wiem ,że warsztatów jest kilkanascie , ale ktore z nich polecacie, bo robia solidnie i za rozsadne pieniadze .

Z gory dzieki za informacje .

I jeszcze jedno .....gdzie mogę obic cekinami siedzenia ?

Przepraszam CZYM ???? :biggrin: :flesje:

 

pzdr

kjujik

Od urodzenia skazany na sukces, a jesli teza o zaostrzaniu sie walki klasowej w miare postepu socjalizmu jest prawdziwa,
to w przyszlosci takze na wiezienie. :bigrazz:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

... przegląd np w Mitsui Motors na Połczyńskiej ...

 

 

Też polecam.

Tylko w tym wypadku pojęcie "rozsądnych pieniedzy" pomińmy milczeniem :clap:

 

Ale cóż, rozsądek i motocykl nie zawsze idą w parze :crossy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...