Skocz do zawartości

Posiadacze Drag Starów łączcie się


Unek
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

To ja powiem tak:

Trasa do Londynu i z powrotem, okolo 200 mil, 95% autostrada z predkoscia 130-135 km/h z owiewka.

Nie byl to max mozliowsci, ale przy tej predkosci 3 razy tankowalem Dragusie :banghead:

Stwierdzilem ze szybciej nie bede jezdzil bo .................. po co ??? :)

Raz ze wiecej spali, dwa ze trzeba podelektowac sie troche "pieknymi okolicznosciami przyrody"

Co do komfortu; ja mam zalozona szeroka kierownice dzieki ktorej bardziej siedzi sie wyprostowanym w siodle i dodatkowo oparcie kierowcy, wiec jazda Dragisia to czysta przyjemnosc :crossy: :)

Wady: jesli masz wymienione plyny, oleje, sprawny motocykl to ............ ZERO niespodzianek i problemow.

Od ostatniego rocznego serwisu w marcu, tylko odpalam, leje wache i smigam :icon_razz:

Takze smialo moge powiedziec, w przeciwienstwie do Prota, zadnych wad ten motocykl nie posiada :buttrock: :crossy:

 

Witaj Majkelpl, po jakim przebiegu wymieniasz tarcze w swojej maszynie?

Pozdrawiawiam

Green Rider

 

Motocykl ma przejechane 41000 mil a wymienic chce w okilicach marca jak bede robil przeglad.

Teraz tylko pytam czy duzo z tym zabawy jest. :)

ISRA: 27062
SREU: 614

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Drag Star 650 Classic i długie trasy :)

...

 

Czy ktoś z forumowiczów wybrał się na dłuższą trasę np. na południe Europy? Jeżeli tak to jak się sprawdzała maszyna na długiej trasie zwłaszcza w wysokich temperaturach południowej Europy?

 

Jak się jeździ Dragusiem po górach?

 

Czy są jakieś znane wady, które ujawniają się na dłuższych trasach?

 

Ile robicie kilometrów jednego dnia?

 

Jakie mieliście prędkości przelotowe?

 

Pozdrawiam,

 

Robert

 

- jeżdziłam dragusiem 650 sporo na południu Europy - tempetarury to zaden problem

- jazda w górach to tez zaden problem, nie można jedynie zbyt mocno wykładać się na zakrętach przez dość nisko mocowane podłogi.

- Na dłuższych trasach głosne wydechy moga być dość męczące (jesli takie posiadasz), innych problemów nie zauważyłam.

- można robic długie przebiegi bez zadnego problemu (u mnie najdłuższy jednodniowy odcinek to było chyba 900 km), tu raczej problemem może być wyłącznie wytrzymałość kierowcy a nie moto :)

- najczęściej przelotowa prędkość to było 120-130 km/h. Można szybciej ale koło 150 silnik nie pracuje już tak komfortowo. Podobnie przy ok 110 km/h - praca silnika nie była tak miła dla ucha (w każdym razie w moim tak było). No i oczywiście jeżdziłam z szybą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

Już koniec grudnia a ja jeszcze w motongu nie podłączylem lightbaru. Musze sie za to wziąć ale nie wiem gdzie umieścić włącznik, na początku chciałem kupić ten: http://www.moto-akcesoria.pl/product_info....f43931d2bf34b0a

ale nie bardzo mi będzie pasował na kierownicy, ponieważ mam wszystko w chromie... dlatego zacząłem myślec nad zwykłym przełącznikiem( http://www.moto-akcesoria.pl/product_info....b08aa020600e4c2 ) tylko nie wiem gdzie go umieścić, musiałby być łatwo dostępny podczas jazdy ale tez niewdoczny,dlatego prosze o jakies porady, ew. o napisanie gdzie zamontowaliście swoje włączniki...

 

 

czekam dalej na propozycje

 

i jeszcze mam takie pytania

 

-ktory plyn hamulcowy kupic(mysle ze 250ml starczy spokojnie)? Castrol, Lucas, Valvoline. motul? link do sklepu w ktorym bede kupowal: http://www.moto-akcesoria.pl/index.php?cPa...b08aa020600e4c2

 

-gdzie moge dostac tanio filtr K&N do draga 650? ja znalazlem w motoakcesoriach za 303zł i w emarkecie za 270zł

 

-moglby ktos mi podac link do strony gdzie moge kupic przewod hamulcowy. w stalowym oplocie? bo byl juz taki temat ale nie moge znalezc ;/

Edytowane przez LukaszXVS
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

(...) 95% autostrada z predkoscia 130-135 km/h z owiewka.

Nie byl to max mozliowsci, ale przy tej predkosci 3 razy tankowalem Dragusie :)

Stwierdzilem ze (...) trzeba podelektowac sie troche "pieknymi okolicznosciami przyrody"

 

 

No, jeśli jazdę 135 km/h po brytyjskiej autostradzie na DS 650 nazywasz "pięknymi okolicznościami przyrody", to głębokie wyrazy współczucia...

 

Proponuję wyskoczyć kiedyś w Bieszczady...

...albo chociaż na weekend do Szkocji... np. w piękne okolice Cape Wrath.

 

Ps.

A tak poza tym, to zauważam pewną prawidłowość:

Na EKG o swoim motocyklu mówi się w określeniach typu: Czarny sk*wiel, Czarne paskudztwo, Wielki Czarny, Bandzior, Gruba Berta, itp.

A tutaj widzę: Dragusia, Dragisia, Dragutek, Draguś... Panowie! Macie już karty Klubu Różowej Dragutki?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No, jeśli jazdę 135 km/h po brytyjskiej autostradzie na DS 650 nazywasz "pięknymi okolicznościami przyrody", to głębokie wyrazy współczucia...

 

Wyjmujesz zdanie wyjete z kontekstu. :P

Napisalem ze jechalem 135, ale w nastepnym zdaniu dodalem ze to wlasnie nie ma sensu, ani potrzeby bo nie mozna skupic sie na kontemplowaniu tych "pieknych okolicznosci przyrody" ;)

Trzeba zdania czytac razem i laczyc je potem w sensowna mysl a nie czytac wybiorczo :P

 

A tak poza tym, to zauważam pewną prawidłowość:

Na EKG o swoim motocyklu mówi się w określeniach typu: Czarny sk*wiel, Czarne paskudztwo, Wielki Czarny, Bandzior, Gruba Berta, itp.

A tutaj widzę: Dragusia, Dragisia, Dragutek, Draguś...

 

I dalej cytujac Ciebie.

Swiadczy to jedynie o tym jaki te osoby maja stosunek :clap: do swoich maszyn i ze traktuja je tylko przedmiotowo :P

 

My Dragowcy, traktujemy swoje motocykle z szacunkiem, dbamy o nie, sa czescia naszego zycia.

Nie mozna odnosic sie pogardliwie i bez odrobiny zaangazowania w cos tak pieknego jak Drag Star :clap: :crossy:

Na tym wlasnie polega urok posiadania tego motocykla, ze jak dbasz o niego, pieknie go ubierasz, czyscisz i polerujesz to potem jest wieksza frajda z jazdy nim :crossy:

A jak kazda kobitka, tez i Dragusia, lubi pieknie wygladac i budzic zainteresowanie w okolicy :P

Ale jak juz wczesniej stwierdzilem, nie wszyscy wypowiadajacy sie w tym temacie, rozumieja to i dlatego wlasnie Oni nie posiadaja Drag Starow ;) ( z jednym wyjatkiem masochisty na DS 1100 :P )

ISRA: 27062
SREU: 614

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

-ktory plyn hamulcowy kupic(mysle ze 250ml starczy spokojnie)? Castrol, Lucas, Valvoline. motul? link do sklepu w ktorym bede kupowal: http://www.moto-akcesoria.pl/index.php?cPa...b08aa020600e4c2

 

-gdzie moge dostac tanio filtr K&N do draga 650? ja znalazlem w motoakcesoriach za 303zł i w emarkecie za 270zł

 

-moglby ktos mi podac link do strony gdzie moge kupic przewod hamulcowy. w stalowym oplocie? bo byl juz taki temat ale nie moge znalezc ;/

1. bez różnicy, i tak będzie hamować tak jak hamuje ;)

2. nie odpowiadam

3. PTM, u mnie na stronie w linkach masz linka właśnie.

 

pzdr

kjujik

Od urodzenia skazany na sukces, a jesli teza o zaostrzaniu sie walki klasowej w miare postepu socjalizmu jest prawdziwa,
to w przyszlosci takze na wiezienie. :bigrazz:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. bez różnicy, i tak będzie hamować tak jak hamuje :lalag:

2. nie odpowiadam

3. PTM, u mnie na stronie w linkach masz linka właśnie.

 

pzdr

kjujik

 

1.Wybiore Castrola.

 

2.znalazłem za 250zł i chyba w tym sklepie zamowie

 

3. Wielkie dzieki tego linka szukalem, zadzwonie do nich po nowym roku bo i tak juz w tym togodniu nic nie zalatwie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja jestem posiadaczem Drag Stara i chciałbym, żeby w tym temacie pisać o tym motocyklu, wymieniać się poglądami i poradami technicznymi, a nie piać pieśni pochwalne albo żałobne. A tymczasem zrobił nam się tu kabaret z Majkim w roli głównej :clap: .

 

Podpisuję sie pod Twoją wypowiedzią.

 

Mierżą mnie teorie o jedynym słusznym motocyklu.

Też jeżdżę z prędkościami 110-130,

 

bo mam zbyt małe doświadczenie

bo połamanie kości w moim wieku może nieść za soba komplikacje

bo powyżej 140 zbytnio uruchamia się mi wyobraźnia i tracę komfort jazdy

bo tak jest i muszę to lubić mimo iż na dojazdówkach chętnie bym poleciał 160-180

i nie dorabiam zbędnych teorii rodem z Easy Riders. :)

 

A Drag to całkiem fajny motocykl, choć zdarza się, że jeżdźą na nim fiuty.*

 

p.s.

 

 

* nie miałem nikogo konkretnego na myśli.

Jeżeli kogoś to uraziło, to znaczy, że czuje się fiutem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Yamaha zaleca w moim motocyklu (DS1100) zmianę filtra oleju (ale tylko oryginalnego) co dwie zmiany oleju. Tak też sugeruje mechanik, twierdząc, że "te silniki nie brudzą".

Czy spotkaliście się z tą opinią? Jak postępujecie sami przy zmianie oleju?

 

I tu o nic nie chodzi, bo filtr kosztuje 20zł, tylko żeby go wymienić trzeba pół motocykla rozebrać...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Yamaha zaleca w moim motocyklu (DS1100) zmianę filtra oleju (ale tylko oryginalnego) co dwie zmiany oleju. Tak też sugeruje mechanik, twierdząc, że "te silniki nie brudzą".

Czy spotkaliście się z tą opinią? Jak postępujecie sami przy zmianie oleju?

 

I tu o nic nie chodzi, bo filtr kosztuje 20zł, tylko żeby go wymienić trzeba pół motocykla rozebrać...

no 20 zeta to chyba oryginal nie kosztuje, ale...

 

ja zawsze wymienialem filtr, chociaz spotkalem sie z opinia ze co drugi raz to robic

 

Witam,

 

Jesli ktos jest zainteresowany zakupem Drag Stara 1100 w wersji custom

Cena - ok. 27 k pln

no ale 27 patoli to chyba sporo :bigrazz:

custom 2002 r

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

"Jusza" w książce "Haynes service & repair manual" podają, że filtr oleju co 20000 km (najdziwniejsze jest to, że dla wersji USA co 13000km, skąd ta różnica - nie mam pojęcia), a dla oleju sugerują, że co 10000km (dla wersji USA co 7000km?). Więc tak jak mówisz co 2 zmiany oleju silnikowego zmieniasz filtr.

 

 

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

"Jusza" w książce "Haynes service & repair manual" podają, że filtr oleju co 20000 km (najdziwniejsze jest to, że dla wersji USA co 13000km, skąd ta różnica - nie mam pojęcia), a dla oleju sugerują, że co 10000km (dla wersji USA co 7000km?). Więc tak jak mówisz co 2 zmiany oleju silnikowego zmieniasz filtr.

pozdrawiam

 

Cześć,

może dla USA chodzi o mile? bo 13 000 mil to tak około 20 000km więc by się zgadzało... ? (7000 mil w przybliżeniu 10000 km. )

 

bo chyba motory te same? Silniki? ktoś wie czemu inaczej? (Jeśli to nie chochlik z milami)

pozdr

empiq

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

może dla USA chodzi o mile? bo 13 000 mil to tak około 20 000km więc by się zgadzało... ? (7000 mil w przybliżeniu 10000 km. )

bo chyba motory te same? Silniki? ktoś wie czemu inaczej? (Jeśli to nie chochlik z milami)

pozdr

empiq

 

 

"empiq" no właśnie nie jest to żaden psikus, czy moja nieuwaga,

 

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/...d851ca6be7.html

 

jak byk tak podają, choć nie mam pojęcia na ile ten podręcznik jest rzetelny, może to takie hamerykańskie zwyczaje serwisowe ??

 

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jakich marek stelaże do lightbarów macie w swoich maszynach ?

Z tego co zdążyłem się porozglądać to są różne modele, oczywiście w różnych

cenach. Które są najlepsze (nie chodzi mi o najtańsze)?

 

Czy ktoś ma może zainstalowane u siebie gniazdo "zapalniczki"

Interesuje mnie wasza opinia na temat takiego gadżetu. Gdzie zamontować ?

Potrzebował bym tego pod zasilanie nawigacji .

 

 

I na koniec , czy ktoś nie chciałby się wybrać w podróż do MAROCA na początku września 2008 ?

 

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Piotrpuzicki...

Polecam stelaż do lightbar'ów:

 

http://www.roadstyler.com/pl/index.php?pag...hpshop&Itemid=1

 

 

Maroko...

Myślisz o wyjeździe motocyklem? Jeśli tak, czy zamierzasz dojechać tam motocyklem (~5 tys. km.!!!)? Podaj szczegóły Twojego planu (czas, cel, koszty...). Mam wolny wrzesień 2008r. i nie zamykam się na propozycje, nawet - póki co - tak szalone.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...