Skocz do zawartości

Posiadacze Drag Starów łączcie się


Unek
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

LukaszXVS...

Trudno jest mi powiedzieć, czy wzrasta moc po założeniu filtra K&N... Z pewnością jest większy przepływ powietrza, więc to powinno poprawiać parametry. Czy o 5%??? Nie wiem, na to pytanie mogłyby odpowiedzieć testy motocykla na hamowni (przed i po założeniu filtra K&N). Ale DragStar'y nie posiadają obrotomierzy, więc trudno jest ustalać ich moc.

W poprzednim motocyklu miałem K&N'a, ale też DynoJet'y w gaźniku. Subiektywnie oceniam, że wzrosła jego dynamika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzieki jusza o to chodzilo, w takim razie zdecyduje sie na zwykly filtr... a ten K&N dodaje cos mocy? jest to wyczuwalne? bo pisza ze dodaje 5%...

 

Mhm 5% masz jak w banku :)

A naklejka Sony Bass dodaje kolejne ... a naklejka z diabłem Mefisto (ten z kolektorem wydechowym w pysku) ponoć aż 3 KM dodaje :cool:

Bez urazy :wink:

 

Podejrzewam że jaki byś nie zalał to i tak nie zejdziesz drogą hamowania poniżej 150 metrów

:) ;) :notworthy:

Szkoda że to prawda ale .... co tam

Dystans ponad prędkość :buttrock:

 

HMMM POLENIZOWAŁBYM TROSZKĘ

Przepraszam, troszkę CO byś ? :flesje:

Może w temacie :Posiadacze Hondy Africa Twin łączcie się ?

Upsss ? Nie ma temacika ? Przychodzi się do tematu o jedynie słusznym motocyklu co robić ? :icon_razz:

 

pzdr

kjujik

Od urodzenia skazany na sukces, a jesli teza o zaostrzaniu sie walki klasowej w miare postepu socjalizmu jest prawdziwa,
to w przyszlosci takze na wiezienie. :bigrazz:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:lalag: :) :) Każdy co ma kase może sobie pogrzebać przy filtrze i gażniku ............. ale po co ?????????????? . Ja zakończyłem tą działalność '' badawczą '' nie odnosząc sukcesów '' naukowych '' . Znam lepsze sposoby pozbycia się kasy . ;) :flesje: :flesje:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

;) :bigrazz: :banghead: Każdy co ma kase może sobie pogrzebać przy filtrze i gażniku ............. ale po co ?????????????? . Ja zakończyłem tą działalność '' badawczą '' nie odnosząc sukcesów '' naukowych '' . Znam lepsze sposoby pozbycia się kasy . :flesje: :flesje: :flesje:

 

Potwierdzam, efekt znikomy i szkoda kasy. Mam K&N, kombinowałem też z dynojetami, 4 razy byłem z nimi u mechaników, różne warianty, różne wymiary i nic, może troszke więcej ale i więcej wtedy palił, bez sensu. Zostawiłem K&N i wróciłem do oryginalnych dysz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po pierwsze: Majkel codo tego Kit-u to skontaktuje sie z Toba po Swietach i moze "coś" pokombinujemy

Po drugie: caly zeszly sezon przebujalem sie na D.S. 650 w wersji Classic a biezacy na 1100 classicu wiec mam spore porownanie co do obu MOTO.

Zasadnicza roznica to poziom mocy, przyspieszenie i pozycja do jazdy .Przy moim wzroscie(180) i wadze (101)

"

650" to motorynkai nic tu sie nie wykombinuje.Poprzednich kilka lat "uzywalem Goldwinga 1200 Limited edition

ale ze wzgledu na jego porazajaca mase przesiadlem sie na lzejszego cruisiera ,tyle ze na zalekkiego i dopioero 1100 T O J E S T T O ! ! ! !

Oba dragstary ubieralem sam na full wypas

"650" - u Sepiola w Louisie Hein Gericke i bazarach.

"1100" w Road Stylerze ,u Dudziakow , BTCUSTOMS ,Limie , Motocykle katowice ,Leedmarze , Louisie i WmW.

no i przywalilem sobie przyczepke ,acha jeszcze u Nevixa kupowalem cwieki na skory.

Tyle na poczatek o moich pojazdach

co do K@N Dynojetow itp innym razem ale zaznaczam ze calkowity serwis swoich MOTO wykonuje s a m .

 

i to by bylo na tyle :biggrin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz powiem cos za co pewnie znienawidza mnie wszyscy dumni posiadacze "choperów&cruiserów " :lalag:

 

Te wszystkie japonskie choper - cruiser TO TYLKO ŻAŁOSNA OBWIESZONA ZBEDNYMI BZDETAMI NAMIASTKA PRAWDZIWEGO MOTOCYKLA JAKIM JEST HARAŚ a juz najsmieszniejsze sa te małe tzw damskie z pustymi wydechami chałasuja a nie jada :)

 

Nim mnie zlinczujecie publicznie ( min mozecie spróbowac ) wyjaśnie ze jest to opinia zasłyszana ale kilkakrotnie i to nie od włascicieli harasia :wink: :buttrock: :bigrazz:

 

 

 

pzdr wesołych świat i wielu swiecacych bzdetów pod choinka :banghead:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Były ... tzn. są resztki :) ... gmole po dwóch sezonach też są do wywalenia ... najpierw szlifują podłogi, ale one są ruchome, nie ? Więc chrom z gmoli chwilę później zostaje na asfalcie ... Totalna bzdura konstrukcyjna ... albo ... ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To teraz ja mam pytanie do posiadaczy Draga 650. :wink:

Jaka jest procedura wymiany przedniej tarczy hamulca ??? :icon_rolleyes:

Duzo zabawy ???

 

 

I jeszcze jedno do Prota .................. po jaka cholere kupiles sobie Drag Stara ???? :biggrin:

Piszesz ze ten motocykl nie posiada zadnych plusow a jednak go masz i zrobiles juz 40 tysiecy.

Czyli co ??? Zly czy nie zly ??? :D

ISRA: 27062
SREU: 614

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za poparcie Snycerz33

 

Korzystając z wolnego dnia poszedłem odpalić moją Yamaszkę ale niestety nie udało się, wyładował mi się akumulator. Próbowałem z popychu ale chyba mi się sprzęgło przykleiło i nie mogłem maszynki z miejca ruszyć inaczej jak na luzie. Miałeś już coś takiego?

Przez noc doładuję akumulator ale ciekaw jestem co się będzie działo jak ją odpalę.

 

Pozdrawiam

 

Green_Rider

 

Mój na razie odpala ładnie, nie mam takiego doświadczenia jeszcze, ale o przyklejone sprzęgło to widziałem nawet w samochodzie, a ile czasu maszyna stała?

PS muszę zobaczyć czy u mnie się nie przykleiło, w ogóle to warto co pewien czas przepalić

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ostatnio jeździłem 3 tygodnie temu. Zaraz idę do garażu sprawdzić jak zadziała po naładowaniu akumulatora.

 

Sklejone sprzęgło to normalna rzecz jeżeli jest ono mokre :)

 

Recepta na to jest prosta tak jak w małym komarku jak i w dużym dragusiu rozkleja sie je tak samo jedyna różnica polega a tym ,że w dragu trzeba użyć większej siły :)

 

Wrzucamy pierwszy bieg wciskamy klamkę sprzęgła i ciągnemy moto do tyłu ,aż poczujemy ,że zaczyna jechać bez oporu do tyłu.

 

A co do palenia jeżeli się pali na luzie to nie ma różnicy czy sprzęgło jest sklejone czy nie ,tylko podczas próby wrzucenia biegu spotka as nieprzyjemne szarpnięcie.

 

Lepie przed paleniem rozkleić go pierwszą metodą ;)

 

 

A co do waszej wcześniejszej konwersacji to każdy lubi i chwali to co ma!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Drag Star 650 Classic i długie trasy :)

 

Witam i pozdrawiam posiadaczy Drag Star! Mam mojego DS 650 Classic od września tego roku i zastanawiam się nad jakąś dłuższą traską na przyszły rok. Mam jednak kilka pytań dotyczących Drag Stara! (Przepraszam, jeżeli odpowiedzi są dla Was oczywiste).

 

Czy ktoś z forumowiczów wybrał się na dłuższą trasę np. na południe Europy? Jeżeli tak to jak się sprawdzała maszyna na długiej trasie zwłaszcza w wysokich temperaturach południowej Europy?

 

Jak się jeździ Dragusiem po górach?

 

Czy są jakieś znane wady, które ujawniają się na dłuższych trasach?

 

Ile robicie kilometrów jednego dnia?

 

Jakie mieliście prędkości przelotowe?

 

Pozdrawiam,

 

Robert

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

Już koniec grudnia a ja jeszcze w motongu nie podłączylem lightbaru. Musze sie za to wziąć ale nie wiem gdzie umieścić włącznik, na początku chciałem kupić ten: http://www.moto-akcesoria.pl/product_info....f43931d2bf34b0a

ale nie bardzo mi będzie pasował na kierownicy, ponieważ mam wszystko w chromie... dlatego zacząłem myślec nad zwykłym przełącznikiem( http://www.moto-akcesoria.pl/product_info....b08aa020600e4c2 ) tylko nie wiem gdzie go umieścić, musiałby być łatwo dostępny podczas jazdy ale tez niewdoczny,dlatego prosze o jakies porady, ew. o napisanie gdzie zamontowaliście swoje włączniki...

Edytowane przez LukaszXVS
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

Już koniec grudnia a ja jeszcze w motongu nie podłączylem lightbaru. Musze sie za to wziąć ale nie wiem gdzie umieścić włącznik, na początku chciałem kupić ten: http://www.moto-akcesoria.pl/product_info....f43931d2bf34b0a

ale nie bardzo mi będzie pasował na kierownicy, ponieważ mam wszystko w chromie... dlatego zacząłem myślec nad zwykłym przełącznikiem( http://www.moto-akcesoria.pl/product_info....b08aa020600e4c2 ) tylko nie wiem gdzie go umieścić, musiałby być łatwo dostępny podczas jazdy ale tez niewdoczny,dlatego prosze o jakies porady, ew. o napisanie gdzie zamontowaliście swoje włączniki...

 

mam swój zamocowany na lightbarach bezpośrednio z boku- nie polecam takiego rozwiązania - mało eleganckie i niezbyt wygodne (trzeba się zatrzymać żeby zapalić, zgasić lightbary).

pozdr

empiq

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Drag Star 650 Classic i długie trasy :

Jak się jeździ Dragusiem po górach?

Czy są jakieś znane wady, które ujawniają się na dłuższych trasach?

Ile robicie kilometrów jednego dnia?

Jakie mieliście prędkości przelotowe?

Pozdrawiam,

Robert

Witaj Robert, z mojego doświadczenia mogę Ci napisać, że jeśli masz wymienione oleje (silnik i amortyzatory) i gumy w dobrym stanie, to możesz śmigać bez obaw. Ja jednego dnia zrobiłem max. 400 km ale nie ze względu na motocykl, a na moje plecy :-) Innych wad nie zauważyłem. Odnośnie prędkości przelotowej, to około 100 km/h jest ok bez szyby. Taki sobie obrałem styl :-) i takie są moje doświadczenia. Koledzy z owiewką pewnie podadzą Ci inne dane.

 

Pozdrawiam

 

Pozdrawiam posiadaczy dargów.

Popieram Cię Greenrider,

empiq

 

Witaj Empiq, jak widzisz zmieniłem temat, na bardziej praktyczny, ponieważ jako żółtodziób chciałem poczytać tu na forum o czymś pożytecznym dla nas - miłośników motocykli i chyba poskutkowało jak widać. Wreszcie temat dotyczy tego, po co tu zaglądamy, tak mi się wydaje :-)

Wyjeździłem się dzisiaj "pod garażem" aż mi kości przemarzły ale Drag cieplutki wrócił do garażu. Mam nadzieję, że nie dam mu zardzewieć w czasie zimy.

Jestem w trakcie przerabiania siedziska, a za tydzień oddaję błotniki do lakiernika. Zostanie jeszcze nowy wydech i mała owiewka, i czekamy na roztopy...

Może cała ekipa z forum zjedzie się w jedno miejsce wiosną na rozpoczęcie sezonu?

Co Wy na to?

pozdrawiam

 

Green Rider

 

 

To teraz ja mam pytanie do posiadaczy Draga 650. :)

Jaka jest procedura wymiany przedniej tarczy hamulca ??? :)

Duzo zabawy ???

 

Witaj Majkelpl, po jakim przebiegu wymieniasz tarcze w swojej maszynie?

 

Pozdrawiawiam

 

Green Rider

green_roder_2007

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...