RIVENN Opublikowano 27 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2007 Również polecam firmę, kupowałem osłonę wału kardana jest dokładnie i solidnie wykonana. Jeśli chodzi o gmole, czy widział ktoś może takie gmole jak w linku poniżej jednak za mniejszą kasę? http://moto.allegro.pl/item275751072_gmol_..._drag_star.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dymsha Opublikowano 27 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2007 To są gmole od Bartłomieja Sępioła: http://www.motoakcesoria.go.pl/ . Też na takie choruję i nie spotkałem jak dotąd nigdzie indziej u nas :D . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PitaM Opublikowano 27 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2007 http://www.motoakcesoria.go.pl/ A jak się "sprawuje" mocowanie gmoli na takich kilku centymetrowych płaskownikach?Napewno zaletą jest wykonanie z nierdzewki :icon_rolleyes: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dymsha Opublikowano 27 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2007 (edytowane) Kumpel ma w Shadowce gmole od Sępioła, wprawdzie te klasyczne, ale też z nierdzewki i bardzo je sobie chwali. Dwa małe szlify zaliczył i gmol z takich opresji wyszedł tylko podrapany, przy drugim większym szlifie dodatkowo lekko się ugiął (mocowania wszystkie wytrzymały). Silnik ochroniony wyszedł bez szfanku. Po takiej przygodzie wystarczyło go tylko naprostować i wyszlifować i gotowy. To jest przewaga gmoli z kwasówki nad stalówkami chromowanymi - wystarczy przy nim trochę posiedzieć i znów jest jak nowy. Wada: lekko żółtawe zabarwienie, ale mi to nie przeszkadza. Edytowane 27 Listopada 2007 przez Dymsha Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
x. Maślak Opublikowano 27 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2007 Chociaż podesty zginają bardziej nogę w kolanie (jak to kiedyś napisałem, z easy ridera zmienia Ci się sylwetka na policjanta), to na dluższą metę, w trasach po kilkaset km dziennie, będziesz za nie wdzięczny Japońcom: bez montowania spacerówek pozwalają zmieniać pozycję stopy i nogi na kilka sposobów. Wierz mi, to się liczy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MariuszJ Opublikowano 27 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2007 uuu to jak z tlumika maja zniknac slady obcasowto chyba na podesty pasazera sie skusze :) dzieki pozdr ale w pierwszej kolejnosci gmol Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LukaszXVS Opublikowano 27 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2007 powiedzcie mi gdzie znajde jakis gustowny i nie przesadnie drogi wlacznik dodatkowych swiatel lightbar? wiem ze to gdzies juz bylo jakis czas temu ale nie moge znalezc.. i przy okazji, chce lightbar podlaczyc bezposrednio pod aku, czy oprocz bezpiecznika i wlacznika dawac jakies przekazniki itp? i jesli tak to jakie, bo nie znam sie na tym dobrze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PitaM Opublikowano 27 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2007 (edytowane) powiedzcie mi gdzie znajde jakis gustowny i nie przesadnie drogi wlacznik dodatkowych swiatel lightbar? Może TUTAJ :icon_mrgreen: Edytowane 27 Listopada 2007 przez PitaM Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MariuszJ Opublikowano 27 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2007 lightbary u mnie sie wlaczaja razem ze swiatlami dlugimiale znajomy ma osobno i faktycznie jakis przekaznik jest potrzebny http://www.bractwo-suzuki.com.pl/manuale/lightbar-gradus.pdf Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kjujik Opublikowano 27 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2007 powiedzcie mi gdzie znajde jakis gustowny i nie przesadnie drogi wlacznik dodatkowych swiatel lightbar? wiem ze to gdzies juz bylo jakis czas temu ale nie moge znalezc.. i przy okazji, chce lightbar podlaczyc bezposrednio pod aku, czy oprocz bezpiecznika i wlacznika dawac jakies przekazniki itp? i jesli tak to jakie, bo nie znam sie na tym dobrzeTen jest fajny: http://www.moto-akcesoria.pl/product_info....oducts_id=11819 pzdrkjujik Cytuj Od urodzenia skazany na sukces, a jesli teza o zaostrzaniu sie walki klasowej w miare postepu socjalizmu jest prawdziwa,to w przyszlosci takze na wiezienie. :bigrazz: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lorenzo Opublikowano 27 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2007 Właśnie.. Wiecie gdzie można kupić dobre i ładne lightbary od razu ze stelażem?? Oprócz Allegro oczywiście :lalag: :lalag: Pozdraxik :lalag: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kjujik Opublikowano 28 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2007 Właśnie.. Wiecie gdzie można kupić dobre i ładne lightbary od razu ze stelażem?? Oprócz Allegro oczywiście :flesje: :) Pozdraxik :flesje:http://www.roadstyler.com/ pzdrkjujik Cytuj Od urodzenia skazany na sukces, a jesli teza o zaostrzaniu sie walki klasowej w miare postepu socjalizmu jest prawdziwa,to w przyszlosci takze na wiezienie. :bigrazz: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ciho Opublikowano 29 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2007 Co do podlaczenia ligtbarow konieczny jest przekaznik chocby ze wzgledu na duze prady ktorych moze nie wytrzymac przelacznik. Jestem wlasnie w trakcie zakladania dodatkowych lamp. Nie moge nazwac ich ligtbarami bo beda zamocowane na gmolach :) Instalacje juz wykonalem a potrzebne byly do tego:- gniazdo przekaznika Gniazdo - przekaznik (im wyzszy prad wytrzyma tym lepiej, byle nie mniejszy niz pobierany przez zarowki)Przekaznik - Gniazdo bezpiecznika nozowego gniazdo - bezpiecznik odpowiedni dla mocy zarowek (u mnie 10A) - przelacznik - ja dalem taki przelacznik tylko ze ON/OFF, bo te wszystkie na kierownice szpecily mi wyglad ;)teraz tylko musze go ladnie "uszczelnic" przed wilgocia i gotowe - troche przewodow (srednica 0,5-0,75mm2), koncowek kablowych, jakas kostka by sie przydala, koszulki termokurczliwe, lutownica W razie pytan sluze pomoca Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrpuzicki Opublikowano 29 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2007 " ... - przelacznik - ja dalem taki przelacznik tylko ze ON/OFF, bo te wszystkie na kierownice szpecily mi wyglad ;)teraz tylko musze go ladnie "uszczelnic" przed wilgocia i gotowe ..." witam, czy mozesz powiedziec gdzie zainstalowales ten przełącznik ? tez rozmyslam na instalacjądodatkowych lamp, tylko ciagle nie mam pomyslu na przelacznik, a dokladnie jego lokacjei wyglad ... ..moze jakies zdjecia ??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ciho Opublikowano 29 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2007 fotek jeszcze nie moge zrobic bo instalacja "lezy" gotowa do montazu. A bedzie on zamontowany na malutkim wsporniku wykonanym z blachy pomalowanej na czarno. Bedzie przykrecony do sruby mocujacej zbiornik z prawej strony przy siedzisku. Sprawdzone doswiadczalnie :) ze nie przeszkadza, nie zawadza no i jest malo widoczny, a przeciez nie przelacza sie go nagminnie wiec nie musi byc pod reka na kierownicy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.