Skocz do zawartości

Posiadacze Drag Starów łączcie się


Unek
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Ja mam prawie puste (jakaś tam jedna przegroda jest z taką rybią łuską), ale połączone są tą rurką. Nie wiem tylko, czy to yamahowskie wydechy, czy jakaś inna produkcja, bo loga na tym ni hu hu nie widać.

Tutaj widać tą rurkę:

http://w2.bikepics.com/pics/2007/05/15/bik...899044-full.jpg

http://w2.bikepics.com/pics/2007/05/15/bik...899054-full.jpg

 

Dokladnie ta rurka tyle ze w XVS1100 ma ona ksztalt lezacego S a w XVS650 i A jest to niemal pionowa rurka.

 

Pozdrawiam

Kjujik

Od urodzenia skazany na sukces, a jesli teza o zaostrzaniu sie walki klasowej w miare postepu socjalizmu jest prawdziwa,
to w przyszlosci takze na wiezienie. :bigrazz:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niemniej jednak podczas rozmowy o rozwiercaniu wspomnieli tam iz oni tego robic nie robia ale zawoza sprzeta do jakiegos fachmana.

Pozdrawiam

Kjujik

 

Kjujik

Myślę, że mogli mieć z tego tytułu jakiś kłopot i ściemniali.

Jak by nie patrzeć to ASO likwidowało fabryczne dostosowanie wydechu do Euro III.

 

Mnie robili tę przeróbkę na moich oczach za kwote 20 zł.

Do tego naprawdę nie potrzebny jest super fachman.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mnie robili tę przeróbkę na moich oczach za kwote 20 zł.

Rozumiem ze za te rureczke bo za rozwiercenie czyt. za calosc krzyczeli 700 zl :icon_twisted:

 

Pozdrawiam

Kjujik

Od urodzenia skazany na sukces, a jesli teza o zaostrzaniu sie walki klasowej w miare postepu socjalizmu jest prawdziwa,
to w przyszlosci takze na wiezienie. :bigrazz:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozumiem ze za te rureczke bo za rozwiercenie czyt. za calosc krzyczeli 700 zl :biggrin:

 

Pozdrawiam

Kjujik

 

Dramat, ja rozwiercałem samodzielnie wydechy i nie kosztowało mnie to złotówki. Cała operacja jest banalnie prosta. Motor nie potrzebował później nawet minimalnej korekty ustawień a uzyskany dźwięk jest ok. WIęc jak ktoś będzie zainteresowany to zapraszam na PW

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich. Od niedawna (tydzień) jestem szczęśliwym posiadaczem cudnej, wymarzonej 650-tki z pierwszego roku produkcji :icon_rolleyes: Zdjęcia postaram się umieścić w najbliższym czasie, chociaż znając moje umiejętności posługiwania się wszelkiego rodzaju serwerami trochę to może potrwać.

 

I już chciałbym się poradzić. Chodzi o to, że gdy wrzucam pierwszy bieg to motor robi taki jakby skok, rwie do przodu. Myślałem, że to normalne ale gdy wrzucam bieg w cacuszku ojca (Classic 1100 z maja tego roku) to niczego takiego nie wyczuwam. Czymże jest to spowodowane i jak temu zaradzić? Z góry dziękuję za odpowiedź.

 

Pozdrawiam

mlodypablo

Edytowane przez mlodypablo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich. Od niedawna (tydzień) jestem szczęśliwym posiadaczem cudnej, wymarzonej 650-tki z pierwszego roku produkcji :) Zdjęcia postaram się umieścić w najbliższym czasie, chociaż znając moje umiejętności posługiwania się wszelkiego rodzaju serwerami trochę to może potrwać.

 

I już chciałbym się poradzić. Chodzi o to, że gdy wrzucam pierwszy bieg to motor robi taki jakby skok, rwie do przodu. Myślałem, że to normalne ale gdy wrzucam bieg w cacuszku ojca (Classic 1100 z maja tego roku) to niczego takiego nie wyczuwam. Czymże jest to spowodowane i jak temu zaradzić? Z góry dziękuję za odpowiedź.

 

Pozdrawiam

mlodypablo

Wydaje mi się że u mnie było podobnie przed regulacją linki sprzęgła. Regulację zrobiłem kilka dni po zakupie sprzętu (pojechałem do Yamahy na przegląd/oględziny). O ile dobrze pamiętam przez te kilka dni miałem podobny objaw (lekkie szarpnięcie po wrzuceniu jedynki).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witamy - witamy mlodypablo:) U mnie tez szrpie lekko - to chyba normalne. Ano wciaga. Ja w pierwszych tygodniach posiadania tez chcialem ubrac w co tylko sie da moja drazetke ale przeszlo mi na rzecz - gdzie by tu pojechac;) Ciesze sie wiec jazda a na strojenie przyjdzie czas poza sezonem. Szerokiej drogi:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witamy - witamy mlodypablo:) U mnie tez szrpie lekko - to chyba normalne.

 

A mnie nic nie szarpie jak wrzucam jedynke. Jedyne co odczuwam to takie "klik" i wszystko. Pozostale biegi wchodza jak w maselko.

A co do tlumikow: rozwiercanie jest dobre i mozna samemu to zrobic. 2 godzinki i po sprawie, tylko czlek sie meczy aby ze srodka taka dluga rurke wyciagnac !!! :D

Tez myslalem aby odciac ta laczaca tlumiki rurke i zaspawac otwory, ale .............. jak rozwiercilem tlumiki to dzwiek jest juz OK :) :crossy:

ISRA: 27062
SREU: 614

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I już chciałbym się poradzić. Chodzi o to, że gdy wrzucam pierwszy bieg to motor robi taki jakby skok, rwie do przodu. Myślałem, że to normalne ale gdy wrzucam bieg w cacuszku ojca (Classic 1100 z maja tego roku) to niczego takiego nie wyczuwam. Czymże jest to spowodowane i jak temu zaradzić? Z góry dziękuję za odpowiedź.

Pozdrawiam

mlodypablo

Być może silnik zalany jest olejem samochodowym. Wtedy jest inna przyczepność na tarczach sprzęgłowych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W mojej 650 również jest wyczuwalne lekkie szarpnięcie przy wrzucaniu na jedynce, choć z tego co mi widomo zalany został olejem do motocykli. Zauwarzyłem również że dzieje się tak tylko wtedy jak silnik pracuje na ssaniu, przy wyższych obrotach, kiedy już wyłącze ssanie słysze tylku lekki kliknięcie - może tak ma być? nie wiem, ale jak by co to u mnie też tak jest;-)

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W mojej 650 również jest wyczuwalne lekkie szarpnięcie przy wrzucaniu na jedynce, ... Zauwarzyłem również że dzieje się tak tylko wtedy jak silnik pracuje na ssaniu, przy wyższych obrotach, kiedy już wyłącze ssanie słysze tylku lekki kliknięcie - może tak ma być? ...

 

Sprzęgło ulega w pewnym stopniu "sklejeniu" nawet po kilkugodzinnym postoju.

Stąd szarpnięcie przy nierozgrzanym silniku na jedynce.

 

Ja robię w ten sposób, że po lekkim rozgrzaniu silnika, przed zapięciem jedynki gdy wciskam sprzęgło to ze dwa razy wkręcam na dwie, trzy sekundy silnik na wysokie obroty /normalna przegazówka/. Jedynkę wbijam oczywiście jak obroty zejdą do wolnych.

Siła odśrodkowa powoduje wyrzucenie oleju z pomiedzy tarcz sprzęgłowych i u mnie prawa fizyki się sprawdzają.

 

Na marginesie wiedzę taką posiadłem na kursie na kat A. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Macie czasami problem z biegami, tzn. np. jedynka za płytko wejdzie i podczas ruszania wyskoczy lub czasami w ogóle nie chce wejść (muszę puścić sprzęgło i jeszcze raz nacisnąć żeby wrzucić bieg), albo podczas zmieniania z jedynki na dwójkę - wskoczy na luz zamiast na dwójkę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Macie czasami problem z biegami, tzn. np. jedynka za płytko wejdzie i podczas ruszania wyskoczy lub czasami w ogóle nie chce wejść (muszę puścić sprzęgło i jeszcze raz nacisnąć żeby wrzucić bieg), albo podczas zmieniania z jedynki na dwójkę - wskoczy na luz zamiast na dwójkę.

 

 

u mnie jedynka nigdy nie wypadła ale zdarza się ż podczas zmieniania na dwójkę to wskakuje luz

 

jeszce chciałbym zapytać przy jakiej prędkości wasze 650tki mają największe drgania bo u mnie jest to okolice 90 do 110 km/h - czy to normalne?

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeszce chciałbym zapytać przy jakiej prędkości wasze 650tki mają największe drgania bo u mnie jest to okolice 90 do 110 km/h - czy to normalne?

Ano ten typ tak ma ... i drga od 90 km/h - powyżej 120 to ja nie wiem czy drga - nie jeżdżę szybciej booo nie ;)

 

Pozdrawiam

Kjujik

Od urodzenia skazany na sukces, a jesli teza o zaostrzaniu sie walki klasowej w miare postepu socjalizmu jest prawdziwa,
to w przyszlosci takze na wiezienie. :bigrazz:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolejny problem!! :D . Pojawił mi się tłusty brud w okolicach śruby do spuszczania oleju z kardana. Jak łatwo się domyśleć uciekło mi trochę oleju z kardana, a to co uciekło to się przybrudziło. Śrubę mam jednak dobrze dokręconą tą do spuszczania oleju i do nalewania. Czy te upały które teraz mieliśmy aż tak zadziałały że olej wyciska z kardana? Po odkręceniu śruby do nalewania pokazała mi się kropelka olej, więc chyba poziom oleju w kardanie nadal jest w normie. Czy wy też macie takie minimalne wycieki? Macie może podkładki na tych śrubach, bo ja nie mam a wygląda na to że mają być.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...