Skocz do zawartości

Posiadacze Drag Starów łączcie się


Unek
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Wiem ze instrukcja mowi o 2 na przod ale mi lepiej chodzi jak ma wiecej powietrza.

Jakos wtedy ten motór jest stabilniejszy i sie lepiej ( czujniej ) prowadzi.

Zwlaszcza jak smigam na trasie, to wole miec full cisnienie w oponkach.

ISRA: 27062
SREU: 614

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiem ze instrukcja mowi o 2 na przod ale mi lepiej chodzi jak ma wiecej powietrza.

Jakos wtedy ten motór jest stabilniejszy i sie lepiej ( czujniej ) prowadzi.

Zwlaszcza jak smigam na trasie, to wole miec full cisnienie w oponkach.

 

Zresztą w Angli są lepsze drogi, w Polsce jeśli by się jeździło ze zbyt dużym ciśnieniem w kołach to amortyzatory by nieźle dostawały w kość na dziurach, a i jazda by była mniej komfortowa :biggrin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lampy kupiłem na motobazarze w Łodzi po 120 za sztukę ,polskie szkiełko mają takie same jak w romecie lub motorynce.Mogłem kupić chińskie po 95 ale nie podobała mi się faktura szkła nie pasująca do reflektora głównego. Poprzeczkę pod lampy miałem robić sam ale kumplowi siadła giętarka do rur i szczerze mówiąc nie chciało mi sie czekać ,odżałowałem 180 zeta i kupiłem w road styler(wcześniej u nich kupiłem reling na przedni błotnik)

 

http://www.roadstyler.com/pl/index.php?pag...hpshop&Itemid=1

 

Właśnie na tej stronce oferują komplet z lampami co oglądałem na Łodzi ,które mi się nie podobały.Dobrze że można kupić samą podstawę za 180zeta.

 

Włącznik na kierownicę kupiłem taki:

 

http://www.moto-akcesoria.pl/product_info....oducts_id=11819

 

Trzeba go delikatnie rozpiłować bo w dragu jest większa średnica ierownicy.A żeby pasował do wszyskiego prysnąłem go na srebrno.Zamocowałe go na lewej stronie kierownicy.Przewody wciągnąłem w wiązkę z przewodami osprzętu z lewej stronykierownicy. Wpiołem sie w główny przewód świateł(ten co leci do włącznika sygnału świetlnego)czerwono-żółty,oczywiście zamontowałem przekaźnik do 20A ,który schowałem w lamie przedniej.

Świecą bardzo ładnie.

Jedyne ale jakie mam do uchwytu lamp to to ,że mógłby być trochę mniej wysunięty do przodu,tak by lampy były w jednej lini z reflektorem głównym(uchwyt jest zapewne uniwersalny umożliwia montowanie płytkich i głębokich lamp i stąd takie wysunięcie ) ale kiedyś jak mi co odwali to to poprawię ,zwlaszcza że moje lampki umożliwiają zamocowanie ich przy samej szybie przedniej.

Co do fotek wkleję je później ,po prostu nie mam motocykla pod ręką ,garaż mam gdzieindziej niz mieszkam.

 

 

 

Fotki moich nowych lightbarów:

 

http://img408.imageshack.us/my.php?image=p1070824la4.jpg

http://img412.imageshack.us/my.php?image=p1070825uo1.jpg

http://img300.imageshack.us/my.php?image=p1070823ea2.jpg

http://img262.imageshack.us/my.php?image=p1070842pf4.jpg

http://img259.imageshack.us/my.php?image=p1070836fv2.jpg

http://img267.imageshack.us/my.php?image=p1070820xy5.jpg

http://img444.imageshack.us/my.php?image=p1070833td6.jpg

http://img442.imageshack.us/my.php?image=p1070832ad9.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lampki sprzedawała jakaś dziewczyna na motobazarze w Łodzi,miała dużo różnych lampek i kierunków i innych światełek. Nie wiem co to za firma. Mocowanie w firmie Road Styler znajdziesz na necie firma spoko wysyłka zaraz po wpłacie.

Szczerze mówiąc nie spotkałem sie jeszcze z postojówkami w lampach dodatkowych. Widziałem tylko takie co miały niebieskie kontrolki na wierzchu ,które sygnalizowały ,że świecą, ale były tylko w kształcie stożka ,nie takie płytkie jak te.

Podłączyłem po osobnym wyłączniku bo chcę na nich jeździć też razem ze światłami mijania w trasie aby być lepiej widocznym. Ustawie je tak by nie ośliepiały jadących z przeciwka.Zawsze będzie lepiej w nocy widać dziury.A podczas jazdy w ruchu miejskim mogę wyłączać aby nie rozładowywało akumulatora stojąc w korkach.

Motor rozebrany standardowo do przeglądu,regulacja zaworów ,czyszczenie gaźników 12 tys stukneło i pasowało zrobić ,a luz na zaworkach już się zrobił. :cool:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lampki sprzedawała jakaś dziewczyna na motobazarze w Łodzi,miała dużo różnych lampek i kierunków i innych światełek. Nie wiem co to za firma. Mocowanie w firmie Road Styler znajdziesz na necie firma spoko wysyłka zaraz po wpłacie.

Szczerze mówiąc nie spotkałem sie jeszcze z postojówkami w lampach dodatkowych. Widziałem tylko takie co miały niebieskie kontrolki na wierzchu ,które sygnalizowały ,że świecą, ale były tylko w kształcie stożka ,nie takie płytkie jak te.

 

 

Lampy z niebieskimi kontrolkami to właśnie ja takie mam. Przypuszczam że są oryginalnie montowane przez Yamaha.

Żeby zrobić przegląd (typu ustawianie zaworów) należy ściągać bak? :) A ja myślałem że do wszystkiego można dojść bez większego rozbierania motoru. A tak to widze że troche roboty jest (spuszczanie paliwa itd.)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lampy z niebieskimi kontrolkami to właśnie ja takie mam. Przypuszczam że są oryginalnie montowane przez Yamaha.

Żeby zrobić przegląd (typu ustawianie zaworów) należy ściągać bak? :notworthy: A ja myślałem że do wszystkiego można dojść bez większego rozbierania motoru. A tak to widze że troche roboty jest (spuszczanie paliwa itd.)

 

 

A po co spuszczać paliwo?Zamykasz kranik i wsio ok!

Do ustawiania zaworów pasuje jeszcze ściągnąć filtr powietrza ,gaźniki,odręcić osłony z cylindrów te ozdobne ,osłony kół rozrządu na głowicy .... i tak dalej. Ogólnie mówiąć rozedrzeć pół motoru!!!!Ale spoko robota do wszystkiego dobry dostęp i śruby się rozkręcają bez problemu. Nie ma to tamto poprostu japonia!Wszystko dwa razy przemyślane.

A te lampki z niebieskimi kontolkami to raczej tajwan ,przynajmniej ja takie widziałem.

Edytowane przez slaczek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A po co spuszczać paliwo?Zamykasz kranik i wsio ok!

Do ustawiania zaworów pasuje jeszcze ściągnąć filtr powietrza ,gaźniki,odręcić osłony z cylindrów te ozdobne ,osłony kół rozrządu na głowicy .... i tak dalej. Ogólnie mówiąć rozedrzeć pół motoru!!!!Ale spoko robota do wszystkiego dobry dostęp i śruby się rozkręcają bez problemu. Nie ma to tamto poprostu japonia!Wszystko dwa razy przemyślane.

A te lampki z niebieskimi kontolkami to raczej tajwan ,przynajmniej ja takie widziałem.

 

Jak będe już musiał zrobić taki gruntowny przegląd to poprosze cię o informacje typu "krok po kroku". Jak będzie ci się chciało to napiszesz mi wszystko po kolei co i jak się robi żeby poustawiać zawory itp. ;) . Na razie mój motor jest po przeglądzie w Niemczech więc myślę że tam wszystko zrobili jak trzeba i to co trzeba.

 

Mam jedno pytanie dotyczące sprzęgła. Bierze mi pod sam koniec. Linka nie jest napięta podczas całkowitego puszczenia dźwigni sprzęgła. Czy to jest oznaka zużycia tarczy, docisku czy czegoś takiego. Co prawda tarcza nie ślizga jeszcze na biegu w trakcie jazdy. Czy u was też sprzęgło zabiera pod sam koniec?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moje też łapie na samym końcu. Cholernie mnie to wkurzało na początku ale już się przyzwyczaiłem. Tak ma i trudno. Czasami po długim okresie przerwy w jeżdzeniu zwłaszcza gdy przesiadam się samochodu w którym sprzegło łapie wcześniej zaklne parę razy zanim znowu się nie przyjwyczaje. Silnik wyje, moto nie rusza a z tyłu już trąbią :buttrock: Zapewne można to wyregulować ale nie chcę czegoś spieprzyć na amen. :clap:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja właśnie zauważyłem ze mam przetartą linke sprzęgła przy silniku, zamawiam nową

 

Daj namiar skąd zamawiasz, ja też bym chciał zamówić.

 

 

 

Mam pytanie dotyczące kranika. Nie mam narysowanej strzałki na "rączce" która otwiera kranik, tylko jest ona z jednej strony troche ścięta, a z drugiej dłuższa. I teraz nie wiem czy ta strona ścięta wskazuje mi w jakim położeniu jest kranik czy ta dłuższa strona. Kiedy jest zamknięty to wiadomo jest w poziomie, ale chodzi o otwarty i rezerwe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie dotyczące kranika. Nie mam narysowanej strzałki na "rączce" która otwiera kranik, tylko jest ona z jednej strony troche ścięta, a z drugiej dłuższa. I teraz nie wiem czy ta strona ścięta wskazuje mi w jakim położeniu jest kranik czy ta dłuższa strona. Kiedy jest zamknięty to wiadomo jest w poziomie, ale chodzi o otwarty i rezerwe.

To jak jest w poziomie, zobacz która strona pokazuje napis "off" i życie stanie się prostrze. Wydaje mi się, że ta dłuższa wskazuje, ale najlepiej sprawdź tak jak napisałem...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jak jest w poziomie, zobacz która strona pokazuje napis "off" i życie stanie się prostrze. Wydaje mi się, że ta dłuższa wskazuje, ale najlepiej sprawdź tak jak napisałem...

 

Dzięki ale już wiem :eek: . Twój tekst przeczytałem dopiero wieczorem a do tej pory jeździłem. Myślałem że ustawiam kranik na otwarty, że ścięte wskazuje a nie dłuższe. Teraz wiem że dłuższe bo w trasie brakło mi paliwa :) . Szczęście w nieszczęściu że 10m od stacji benzynowej :bigrazz: . Nie ma to jak nauczyć się czegoś na własnej skórze :crossy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fajną masz stronkę, fajne masz fotki, fajny masz motór :icon_mrgreen:

 

Wiesz ... tutaj potrzebne sprostowanie ;)

Fotki czy strona to rzecz gustu ale Potfur jest po prostu ... zajebisty :icon_mrgreen:

Bo czyż jakiś cruiser/custom jest NIE fajny ? :D

 

A w sprawie kranika:

Nauczyłem się iż to ta u mnie dłuższa część wskazuje położenie gdy w ubiegłym roku brakło paliwa ok. 2-3 km od stacji paliw. Niechaj welkie będą dzięki dla dobrego człowieka na turystyku podróżującego wraz z synem (chyba?) i kolegą syna na drugim turystyku. Dobre dusze nie dość że ofiarowały pomoc w holowaniu Potfura na stację a gdy to nie zdało egzaminu to sprawnie odkręcili u siebie bak by do znalezionej w przydrożnym rowie butelki po coca coli przelać życiodajnego płynu :icon_mrgreen:

Coraz rzadszy fakt bezinteresownej pomocy a jakże sprawny i potrzebny :biggrin:

Wielkie dzięki im składam ... nie wiem skąd pochodzili bo w chwili stresu zapomniałem rejestrację ale ... różne rzeczy się dzieją i może przeczytają ten wpis :banghead:

 

Pozdrawiam

Kjujik

Edytowane przez Kjujik
Od urodzenia skazany na sukces, a jesli teza o zaostrzaniu sie walki klasowej w miare postepu socjalizmu jest prawdziwa,
to w przyszlosci takze na wiezienie. :bigrazz:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:banghead: Kolanka Ci szybko siądą (o krzużu nie mówie)jak będziesz tak pomykał ja już zaliczyłem zapalenie stopki gęsiej w kolanie,nikomu nie polecam ,spać nie daje w nocy niegorzej jak młoda żona :banghead: Dlatego na ciuchy wydałem prawie 2 tyś.,mimo to jak jest poniżej 10 stopni ,prawie nie siadam na moto,a jak juz to sobie popyrkać po mieście spacerowo i nie daleko,ale w pełnym rynsztunku!!! :buttrock:

A co do spalania mi nie udało się jeszcze zejść poniżej 5,5-5l.Więć dla Ciebie :)

Z jakimi prędkościami pomykałeś?

 

Hmm, jeśli chodzi o prędkości to na trasie 100km/h popędzałem, i to było raczej równe tempo. A po mieście... to jak po mieście, od skrzyżowania do skrzyżowania, troszkę szybszych prostych i najczęściej prędkości 50, 60km/h. Staram się nie dusić ile fabryka dała przy ruszaniu, w miare dynamicznie dodaje gazu, biegi zmieniam tak jak instrukcja podaje, jak najekonomiczniej i chyba dlatego moja maszyna odwdzięcza mi się małym zużyciem paliwa. Może źle wyliczyłeś swoje zużycie, bo jak na 650-tkę to troche za dużo pali jak mi się wydaje (5-5,5l). Tyle to chyba ktoś pisał co miał 1100 że mu tyle pali. W lecie mam nadzieje że to spalanie jeszcze się uda torszkę zmniejszyć :banghead: . Jesteś drugą osobą która się skarży na kolana... będe miał to na uwadze jak następnym razem się gdzieś wypuszcze zimową porą :banghead:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolana doskwieraja wielu motocyklistom, ale tu trzeba twardym a nie mietkim byc :)

Wiec malo kto o tym pisze.

Poza tym, jazda w pelnym rynsztunku to niestety podstawa zarówno bezpieczenstwa jak i zdrowia :biggrin:

ISRA: 27062
SREU: 614

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...