Skocz do zawartości

Posiadacze Drag Starów łączcie się


Unek
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

no jestem po przegladzie dyfra... wielowpust przy skrzyni i kole bez problemu, gorzej ten w pierwszej obudowie dyfra, nie mogłem zdjąc tego uszczelnienia, ale widząc że ejst w dobrym stanie dałem sobie spokój, nawaliłem smaru litowego, wymieniłem "fartuch przy kardanie i bedzie latać...

 

ogółem robota dość prosta, ale bez podnośnika nie da rady plus druga osoba pomagająca wsadzić koło + dyfer i kardan na miejsce. należy zwróciś uwagę czy przarwa między dyfrem a kołem wszędzie jest równa. u niektórych bywa z tym różnie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam Wszystkich Dragstarowiczów, którzy tu jeszcze pozostali :) .

Zauważyłem jednak, że coraz mniej tu nas i ten temat jakby pomału umierał.

Szczęśliwie od maja 2011r. sam jestem użytkownikiem tego cudeńka :biggrin: i udało mi się mimo natłoku być na jednym zlocie motocyklowym - fajne przeżycie.

Pozdrawiam Wszystkich , którzy tu pozostali :dry: .

Mam nadzieję, że już niedługo z wiosną spotkamy się na szlakach :wink: .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to korzystając z okazji drugi "świeżak" dołącza się z pozdrowieniami. Już od dłuższego czasu przebijam się przez ten ogromny temat i korzystam z rad i opinii DragStarowych wyjadaczy :)

 

@bacyk1975 - ja też dopiero po pierwszym sezonie, w tym roku obiecuję sobie nastukać więcej kilometrów i pozwiedzać kraj. Zazdroszczę zaliczonego zlotu - mnie jeszcze nie wyszło. Do nadrobienia już niedługo! :) No, ale jeszcze kawaleczek zimy do przetrwania... za to na dniach przyjdą zamówione gmole, potem wizyta ze ślicznotką u pana doktora na synchro gaźników i wio!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam bacyk1975, oraz Orzechowy. Niektórzy koledzy jeszcze pogrążeni w śnie zimowym, dlatego troche tu pusto.

Zreszta lektury macie aż za dużo do czytania. Drag to porządny motórg. Wszystkie jego zalety i wady są opisane na tym wątku. W razie niejasności śmiało pytać. Napewno którys z kolegów odpowie. Cieszę się że mamy nowych kolegów, bo ostatnimi czasy trochę nas ubyło , gdyz ludziska przesiadają sie z małych 650 na 1300 i więcej. Drag 650 jest często traktowany jako motocykl szkoleniowy , a po wyszkoleniu żegnaj maszyno i kupują kredensy i inne takie tam wynalazki. Na szczęście jest grupa zapaleńców którzy nie mogą się z tą gwiazdą rozstać. Mam nadzieję że i wy do tej grupy dołączycie.

Do zobaczenia na trasie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Bedę w swojej wymieniał sprzęgło. Nie jednokierunkowe rozrusznika - na szczęscie... ;)

ślizga mi się juz od dobrych 4 tys km ;) dragiem prawie nie pałuję więc średnio mi to doskwierało ale wypada zrobić.

 

co sądzić o sprzęgłach firmy EBS (nie EBC)? tarcze są za ok 200-230 pln, przekładki trw ok 190 pln. Czy oprócz tego należy wymienić jakieś sprężyny/docisk? Nie moge znaleźc o tym info w necie.

Edytowane przez FhissT
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jestem nowy ,więc na początek się pięknie kłaniam wszystkim.

 

Jestem od soboty posiadaczem motocykla sprowadzonego z USA 2006 r- XVS 1100 /A

To pierwsza moja maszyna w życiu i oczywiście przeżywam strasznie. :biggrin:

Do tego stopnia ,że wczorajszą niedzielę (+8 C) spędziłem w siodle.

 

Teraz do sedna.

Patrząc od przodu ,na cylindrze po lewej stronie wylotu spalin ,coś wystaje.

Jakby czujnik ,ale jest to obklejone czymś w rodzaju poxipolu.

Wygląda jak obcięte i zaślepione.

Zmartwiło mnie to i na dodatek nie mam pojęcia co to jest ,a raczej było....

Co z tym fantem zrobić ?

Inna sprawa - silnik na wolnych obrotach ,na postoju co kilka minut stuka.

Jest to pojedyńcze stuknięcie ,takie "tyk" -czy to normalne ?

Może to to spalanie stukowe, o czym czytałem wczoraj ?

Podczas jazdy ( przejechałem około 100 km.) wszystko było ok ,silnik pięknie mruczy.

No i jeszcze jedno...

Filtr oleju jest wyciągnięty na zewnątrz w celu łatwiejszej wymiany.

Jest chromowany i nie ma na nim żadnych oznaczeń.

Mogę go wymienić na zwykły Filtron o takim samym rozmiarze ?

 

Pozdrawiam

Irek

post-60816-0-25413700-1333350566_thumb.jpg

Edytowane przez 1r3k
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak ,w równych odstępach czasu.

jakby coś się załączało w silniku.

 

Co do tego systemu.

Czy ten system dopalania spalin to coś ważnego z punktu widzenia użytkownika ?

Z punktu widzenia ekologo ,to wiadomo ..... :)

Jak to coś ważnego dla silnika ,to kupie to coś i zamontuję.

 

Podrawiam

Irek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy mogę liczyć na pomoc w kwestii ustalenia modelu filtra oleju ?

Chcę wymienić ,ale nie wiem jaki kupić.

W mojej XVS1100 A poprzedni właściciel "wyciągnął " filtr oleju na zewnątzr silnika

za pomocą zestawu do tego przeznaczonego, aby ułatwić wymianę tegoż.

Filtr jest teraz puszkowy i dla ładnego efektu chromowany.

Jest na nim tylko G30982 i szukanie odpowiednika po tym oznaczeniu okazało się bezskuteczne.

Zmierzyłem go i jest tak:

Otwór z gwintem ma średnicę wewnętrzną 17 mm (18x1,5 ??)

Średnica zewnętrzna uszczelki 70 mm.

wysokość filtra 90 mm.

 

Pozdrawiam

Irek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie jest konieczny, wręcz podobno poprawia charakterystykę silnika, wiele osób go usuwa.

 

Co do stukania, niestety nie pomogę bo naprawdę nie wiem, a nie chce wprowadzić Cię w błąd.

icon5.png

 

KUPIE MOTOCYKL BEZ PRAWA DO REJESTRACJI ROCZNIK 2006< , KONTAKT PW!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...