Skocz do zawartości

Posiadacze Drag Starów łączcie się


Unek
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Czy może ktoś regulował poziom paliwa w komorach pływakowych w drag star 650 classic i ma jakiś patent na tą operacje ? Bo ja niestety skapitulowałem po 4 podejściach :) Zaworki zamykają dopływ paliw bo sprawdzałem (są OK) zabrałem się za podginanie blaszek tak jak serwisówka podaje i nie mogę utrafić takiego poziomu paliwa jaki powinien być czyli 7,5-8,5mm pod linia zaznaczoną na gaźniku.

Dzięki za jakąkolwiek pomoc.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja tylko powiem wstępnie i ewentualnie w sezonie uaktualnie.

 

Sprowadziłem z USA Draga 1100 2004 rok z przebiegiem 1700 mil i musze przyznać, słuchając innych Dragów a sam posiadając wcześniej 650cm, że... że nie stuka! silnik pracuje bardzo cicho i miarowo, żadnych odgłosów, wspomnianej orkiestry. Wrażenia moje mogą być subiektywne dlatego, że nie byłem motocyklem jeszcze w trasie (zima jest) ale przepalałem go pare razy, chodził dosyć długo specjalnie żeby sie nagrzać, gazowałem, kombinowałem i... i nie stuka. W sezonie uaktualnie swoją wypowiedź a teraz pisze dlatego, że gdzieś tu kiedyś wyczytałem, że Drag z USA właśnie nie stuka.

 

Pozdrawiam!

piękna...Sam mam Yankę-amerykankę z 2000r. tyle tylko, że 650;ale i tak ją kocham.Zdrówko :biggrin:

 

Witam. Czy może ktoś regulował poziom paliwa w komorach pływakowych w drag star 650 classic i ma jakiś patent na tą operacje ? Bo ja niestety skapitulowałem po 4 podejściach :) Zaworki zamykają dopływ paliw bo sprawdzałem (są OK) zabrałem się za podginanie blaszek tak jak serwisówka podaje i nie mogę utrafić takiego poziomu paliwa jaki powinien być czyli 7,5-8,5mm pod linia zaznaczoną na gaźniku.

Dzięki za jakąkolwiek pomoc.

Pozdrawiam

hej.nie wiem jakie masz doświadczenie w grzebaniu, ale ja mam taką metodę, że na pierwszy raz biorę kumpla i patrzę mu na ręce.potem już leci...ale ta stronka to kopalnia wiedzy.czytam od pierwszej stronki.pozdrawiam wszystkich

:cool:

Edytowane przez tatko
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Kupiłem niedawno Drag Stara 650 i jak się okazało w skrzynce/schowku nie ma nawet klucza do świec.

Muszę to uzupełnić. Podajcie, jakie klucze i co wozicie niezbędnego w schowku?

Pozdrawiam.

 

Witam. Ten fabryczny zestaw kluczy na szczescie nigdy w drodze nie byl mi potrzebny. Korzystalem z niego wyläcznie kontrolnie. W 650 klucz do swiec to 12 -o ile dobrze pomietam. Klucz do regulacji tylnego zawieszenia w drodze Ci sie nie przyda, ale w domu warto go miec. Poza tym nie sä potrzebne jakies nietypowe klucze, jedynie imbusowe i plaskie w typowych rozmiarach.

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Ten fabryczny zestaw kluczy na szczescie nigdy w drodze nie byl mi potrzebny. Korzystalem z niego wyläcznie kontrolnie. W 650 klucz do swiec to 12 -o ile dobrze pomietam. Klucz do regulacji tylnego zawieszenia w drodze Ci sie nie przyda, ale w domu warto go miec. Poza tym nie sä potrzebne jakies nietypowe klucze, jedynie imbusowe i plaskie w typowych rozmiarach.

Pozdro

 

 

Witam,

Grzegorz, dziękuję za odzew i podpowiedź. :notworthy:

Również nie chciałbym korzystać z tych kluczy, ale niezbędne powinny być na swoim miejscu.

Jak nie dla mnie, to komuś w drodze mogą się przydać.

Pozdrawiam.

:smile:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmm przyznam sie, ze nawet nie zagladalem czy ja takowe klucze posiadam :biggrin:

 

No a jak w ubieglym roku sprzedawalem swojä xvs650 to w schowku nawet zestaw naprawczy w razie pany odkopalem. :icon_idea: . A i w oryginalnym zestawie sä jeszcze szczypce uniwersalne (taka namiastka "kombinerek"). :rolleyes:

 

U mnie taki komplet znajduje się w schowku pod siedzeniem. Jest tam klucz do świec, jakieś 2 imbusy, szczypce, płaska 12 i 14 i śrubokręt. I jeszcze coś, ale jeszcze nie rozgryzłem do czego jest to coś.

 

Moze klucz z zäbkiem do regulacji tylnego zawieszenia?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

poskladalem do kupy ten krążownik czarny mat jest jednak za,,,,,,ty

tylko snieg u mnie dzis spadl i nie moge sie nawet karnąc w kolo domu :banghead:

jak pogoda troche sie poleprzy to foty zapodam bo w garazu robic nie bede :bigrazz:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kupowanie motocykla w zimie ma swój plus, bo taniej. Ale jest też minus, bo cholera pogoda nie pozwala posadzic tyłka na nowym nabytku i pocieszyc serca. I tak czekałem i czekałem, a tu mróz, śnieg, lód na drodze... No i dzisiaj patrzę w okno... słońce świeci! Na termometr... plus sześc! Na drogę... sucha! To ja do garażu i w siodło! Nawinąłem ponad 60 kmów i mimo że nieco zmarzłem, jestem pod wrażeniem! Jak to jeździ! Zajekurwabiście! Silniczek cicho sobie świszcze, tłumiki ryczą basowo a przyśpieszenie - żadna puszka nie ma najmniejszych szans! Mam nadzieję, że zima szybko skapituluje. :crossy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to teraz jak się to ma do Chinola?

2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km

2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to teraz jak się to ma do Chinola?

Wyczuwam nutę ironii? Na Yuki nic złego powiedziec nie mogę. Woziła mnie po całym kraju i sąsiednich, cierpliwie znosiła błędy początkującego motocyklisty, w 3 lata zrobiła 20kkm i NIGDY NIE ZAWIODŁA mnie w trasie.

Co do porównania... nie da się porównac! Mała chińska 250tka vs japoński litrowy potfur :eek:

Różnica jest ogromna! Moje odczucia są takie, że nie będę więcej musiał wlec się za puszką, bo nie ma pałera, zakręty "biorą" się same, aż się zdziwiłem bo Yamaszką nie da się powoli pokonywac winkli, motocykl wtedy wali się na bok albo nie chce skręcac, ale za to odkręcając manetkę wystarczy pomyślec gdzie chcę skręcic i jedzie sam. Pomimo zimnej nawierzchni pewnie trzyma się drogi, żadnych tendencji do myszkowania czy uślizgów. A najbardziej podoba mi się pozycja w siodle! Nogi prawie wyprostowane, ręce szeroko i lekkie pochylenie tułowia do przodu. Bardzo wygodnie! Jeszcze podpórka na plecy pięknie trzyma za krzyże przy nagłym i mocnym przyśpieszeniu. Dupsko jak przymurowane, nic się nie przesuwa.

Warto było poczekac przy chińskiej 250 żeby teraz odpowiednio poczuc różnicę. :crossy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W moim pytaniu nie było ani grama ironii. Po prostu nie jeździłem nigdy chinolkiem.Ale podobne odczucia do Twoich miałem gdy przesiadłem się z VZ800 na Road Stara1600.

2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km

2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

słońce świeci! Na termometr... plus sześc! Na drogę... sucha! To ja do garażu i w siodło! Nawinąłem ponad 60 kmów i mimo że nieco zmarzłem, jestem pod wrażeniem! Jak to jeździ! Zajekurwabiście! Silniczek cicho sobie świszcze, tłumiki ryczą basowo a przyśpieszenie - żadna puszka nie ma najmniejszych szans! Mam nadzieję, że zima szybko skapituluje. :crossy:

 

Witam . Moge tylko pozazdroscic. U mnie z pogodä podobnie, tyle , ze maszyna 300km städ :banghead: Dwa tygodnie temu ostatni raz jä przewietrzalem (i zalozylem przewody cham. w oplocie).

Shipp -mam pytanko odnosnie tych podkladek ,ktöre dostales do regulacji gazniköw. A mianowicie: Czy majä one wszystkie otwory wewnetrzne o röwnej srednicy i ksztalcie? (Nie daje mi to spokoju!).

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Shipp -mam pytanko odnosnie tych podkladek ,ktöre dostales do regulacji gazniköw. A mianowicie: Czy majä one wszystkie otwory wewnetrzne o röwnej srednicy i ksztalcie? (Nie daje mi to spokoju!).

Pozdro

Te podkładki są identyczne. To są plastikowe kółka, kolor bródnożółty, średnica 7mm, otwór idealnie w środku o śr. 3mm, grubośc kółka 2,5mm. Na pierwszy rzut oka wyglądają jak kółka z jakiegoś samochodziku-zabaweczki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...