Skocz do zawartości

Posiadacze Drag Starów łączcie się


Unek
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witaj! :icon_biggrin:

mam ten sam problem szukałem, szukałem może słabo bo nic nie widziałem

za to znalazłem tapicera, który robi takie rzeczy na moto, za ok 300 zł przerobi tylny "stołek" na coś dla ludzi

po zakończeniu sezonu chyba go odwiedze (co prawda to w mojej okolicy)... poszukam adresu i powieszę na forum

 

 

 

Super, dziękuję Ci bardzo, tylko u mnie problem polega na tym że ja nie mam żadnego stołka dla pasażera ;-(

taki był zamysł ale moja druga połowa strasznie chce ze mną podróżować ;-))))) co mnie strasznie cieszy bo budżet się odblokował ;-)))))

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam po 22 stronicowej przerwie. Jak się pojawiłem ( 140 strona ) pisałem że za około 2 miesiące kupuję DS 1100. i czas nadszedł. Szukałem bardzo dokładnie no i jest, ale. Właśnie , ale.

Mam prośbę, pytanie. Ma 21000 km na zegarze i wymienioną tylną oponę, oraz co mnie dziwi, wał po naprawie. Czytałem gdzieś tutaj że wał właściwie się nie psuje, to o co chodzi?

Wywrotka ? walnął kołem i wałem np ? i teraz coś nie tak dlatego sprzedaje ? powiedział że coś mu wył więc dał do naprawy

Co myślicie ? jadę go zobaczyć w sobotę, ale dość daleko i nie chcę wycieczki

Pozdrawiam Monitor :icon_twisted:

Edytowane przez Monitor
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Super, dziękuję Ci bardzo, tylko u mnie problem polega na tym że ja nie mam żadnego stołka dla pasażera ;-(

taki był zamysł ale moja druga połowa strasznie chce ze mną podróżować ;-))))) co mnie strasznie cieszy bo budżet się odblokował ;-)))))

 

Witam. Wlasnie widzialem nalesnik dla pasazera-ale dla wersji custom ( na ebay ) cena od zaraz to 70€ plus koszty przesylki. Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Luccass, jak Empiq graty od swojego DSa1100A sprzedaje, to może warto się zgadać i zmierzyć, choć warto to sprawdzić organoleptycznie. Jeździłem kiedyś DS650A, ale szczerze mówiąc nie wiem czy siedzenie tylne od 1100A pasuje do 650A. Wyglądają podobnie. Oba są classic, koła te same, błotniki mają wyprofilowane identycznie (poza końcówką), to jeżeli rozstaw śrub/mocowań byłby ten sam to teoretycznie powinno być OK.

A Empiq'owi może przydałby się Twój bagażnik, bo fajna ta przeróbka ale coś goły ten tylny błotnik u niego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A czy ma ktoś taki problem. Mi też delikatnie cyka na wolnych obrotach jak pisali niektórzy ale jak zapale go zimnego i chcę trochę przygazować to czasami cyknie ale tak pożądnie raz czy dwa i po nagrzaniu to ustępuje. Czy ktos sie spotkal z czyms takim. Jakby ktoś łyżką o garnek brzdękną. Pewno jakies luzy sprowadzilem go z USA i narazie nic nie ustawiałem. A tak wogole to witam wszystkich 5 dni temu stałem sie posiadaczem v-star 1100 2400. I jesli ma ktos działające linki do manuali czy jakiejś literarury to proszę o linki albo na priv albo na email. Dzięki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Luccass, jak Empiq graty od swojego DSa1100A sprzedaje, to może warto się zgadać i zmierzyć, choć warto to sprawdzić organoleptycznie. Jeździłem kiedyś DS650A, ale szczerze mówiąc nie wiem czy siedzenie tylne od 1100A pasuje do 650A. Wyglądają podobnie. Oba są classic, koła te same, błotniki mają wyprofilowane identycznie (poza końcówką), to jeżeli rozstaw śrub/mocowań byłby ten sam to teoretycznie powinno być OK.

A Empiq'owi może przydałby się Twój bagażnik, bo fajna ta przeróbka ale coś goły ten tylny błotnik u niego.

 

TATAKIS - siedzonka nie sprzedaję :lalag: może sie przyda jeszcze :notworthy: a ten na zdjęciach - zielony to Szwagra nie mój. Mój to ten "szampan metalic" na zdjęciach przed przeróbkami jeszcze. A teraz od tygodnia już przerobiony i ma coś na błotniku z tyłu ładny bagażniczek malutki ;) jak zrobię foty to wstawię. Super wyszedł.:biggrin:

pozdr

empiq

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Super, dziękuję Ci bardzo, tylko u mnie problem polega na tym że ja nie mam żadnego stołka dla pasażera ;-(

taki był zamysł ale moja druga połowa strasznie chce ze mną podróżować ;-))))) co mnie strasznie cieszy bo budżet się odblokował ;-)))))

 

Tapicer o którym wspomniałem nie tylko przerabia siedzenia oryginalne ale jeżeli taka wola może zrobić fotel od zera, jaki będziesz chciał

poniżej link i wszystkie informacje, włącznie ze wzorami niektóre są całkiem przyjazne :banghead:

http://www.werson.waw.pl/

 

może koś z forum współpracował z ww. i może powiedzieć coś dobrego (lub złego)?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wiecie gdzie można kupić takie oponki w PL :notworthy:

 

w pl to najbliżej w de :icon_razz:

BTW wyszukiwarka się kłania :icon_twisted:

jsz

„Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.”
[R. Kapuściński]
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Racja dzięki za linki :icon_twisted:

 

A do tapicera się omówiłem zobaczymy co wymyśli

pozdrawiam

 

gdybyście byli zainteresowani to zapraszam

 

http://forum.motocyklistow.pl/index.php?showtopic=102479

Edytowane przez luccass
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witajcie,

Koledzy pytanie za 100pkt.!!!!

wiecie gdzie można kupić takie oponki w PL :)

http://www.bikepics.com/pictures/938029/

w moim przekonaniu rewela zwłaszcza do jednego słusznego koloru :icon_mrgreen:

1. można zamówić i założyć w każdym serwisie motocyklowym, ale drogo, za Dunlopy chcieli 1200 zeta + założenie 100,

2. u wulkanizatorów motocyklowych i serwisach oponiarskich, np. w Warszawie tu http://www.wulkanizacja.com.pl abo http://www.wulkanizacja.pl , taniej.

Ja załatwiałem swoje w serwisie oponiarskim w W-wie, ul Narocz 23, tel. 22/8434045 kom 0602391679, Dunlopy do XV1,6 za 1100 zeta komplet z wymianą,

3. albo ściągać z zagranicy np. stąd http://www.mynetmoto.com/ , wysyłają do Polski bez problemu za 30Euro, od nich też ściągałem, było OK, wyjdzie 800-850 zależnie od opon i kursu (który spada).

 

Są dwa oznaczenia:

WWE/WWL - szeroki biały pas

WWN - wąski biały pas

 

Pzdr

Edytowane przez TATAKIS
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

WWN - wąski biały pas

 

Pzdr

 

Chciałem kupić do swojego motocykla WWN, ale nigdzie ich nie mogę znaleść, chociaż znalazłem ale tylko przednią . Czy tylnych nie produkują z wąskim pasem?

Przód- 110/90-18

Tył- 170/80-15

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chciałem kupić do swojego motocykla WWN, ale nigdzie ich nie mogę znaleść, chociaż znalazłem ale tylko przednią . Czy tylnych nie produkują z wąskim pasem?

Przód- 110/90-18

Tył- 170/80-15

O ile wiem to Tobie chodziło o Metzelery. Jak produkują na przód to i muszą produkować też tylne. Może w Twoim źródle zwyczajnie chwilowo nie ma ich dostępnych. Tylne częściej się wymienia. Masz wyżej namiary na ul. Narocz, pogadaj z facetem, ma katalogi wszystkich producentów i ctc z hurtowniami, to Ci sprawdzi czy produkują i czy są. Przecież kupować u niego nie musisz.

U Metzelera są oznaczone:

szeroki pas - WWW (wide white wall)

wąski pas - NWS (norrow white strip)

Jak 1,5 miesiąca temu zmieniałem w swoim, to Dunlopy mieli i z wąskim i z szeroki pasem.

Edytowane przez TATAKIS
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...