grzegorz9139 Opublikowano 4 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2008 Widzialem Db Killera w katalogu Louisa, ale glöwnie do maszyn sportowo-turystycznych. Ale jak masz dobrego slusarza-spawacza to tez da rade. A jakiej firmy masz wydechy, bo na przyklad "FALCON" sprzedaje tlumiki razem z Db killer. Znam takich co sami dorabiali. Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majkelpl Opublikowano 5 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2008 A tak poważniej, to dla czego chcesz zmienić: 650 jest za mały jest, za słaby, czy po prostu nosi cie doczegoś innego? ;) Tak powaznie ............To sprzedaje swoje auto ktore kupilem tylko na okres deszczowy w UK ( tak wiem, zaraz powiecie ze deszcz w UK pada caly rok :biggrin: ) a wlasciwie na mojej wyspie :D Od stycznia smigam motocyklem non stop, wiec auto mi jest zbedne :lapad: Bede mial w reku gotowke i jak trafi mi sie okazja ( trzy tygodnie temu poszedl ladny 1100 za 3000 funtow czyli 14500 tysiaca ) to kupie ....A jak nie ............. to zostane przy 650 :crossy: :icon_mrgreen: To jest jedyny powod .... trafic okazje i wtedy kupic. Zazwyczaj są w komplecie do wydechów, ale czy do "rurek" są to nie mam pojęcia. Sa, sa.Ja wlasnie kupilem rurki z DK w komlecie: http://cgi.ebay.co.uk/Yamaha-DRAGSTAR-V-ST...1QQcmdZViewItem Cytuj ISRA: 27062SREU: 614 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majkelpl Opublikowano 7 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2008 (edytowane) [...]Wlasnie odebralem gladki klosz przedniej lampy do mojego Draga, Co to znaczy ze "gladki" ???Taki bez zadnych tych pionowych paskow ??? :biggrin: Przeciez te paski na szkle sa specjalnie zrobione aby swiatlo odpowiednio padalo, zarowno przy swiatlach drogowych jak i wtedy kiedy wlaczasz dlugie ....Myslisz ze bedzie dobrze swiecilo ??? Fabryki chyba nie poprawisz ...Zrobiles to z mysla o estetyce czy tez liczysz na poprawe widocznosci ??? :buttrock: ps. A swoja droga, ciekawe kiedy w PL ubezpieczenia AC stana sie dostepne i tanie dla motocykli ??? :icon_mrgreen: Edytowane 7 Marca 2008 przez majkelpl Cytuj ISRA: 27062SREU: 614 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yacey Opublikowano 7 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2008 no jak juz o lampach mowa panowie na jaka odleglosc powina swiecic lampa .... pytam o mniej wiecej i czy da sie to ustawic na stacji diagnostycznej ???Switla drogowe powinny oswietlac droge co najmniej na odleglosc 100m, a swiatla mijania co najmniej na 40m. Kazda stacja diagnostyczna posiada urzadzenie do ustawiania swiatel.Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jankes1977 Opublikowano 7 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2008 (edytowane) Czesc Majkel, tak taki gladki bez zadnych paskow zarowno pionowych jak i poziomych. W tej lampie role zwierciadla zalamujacego swiatlo z zarowki przejmuje odpowiednio uksztaltowane lustro. Swiecic bedzie jeszcze lepiej nawet przy zwyklej zarowce 55/60 wat. Co do poprawy fabryki - pewnie, że poprawie :buttrock: !!! Po to zmieniłem kierownice, filtry, wydechy; kazdy z nas to robi dopasowujac maszyne do swoich potrzeb, wymagan i gustu. W przypadku Yamah'y ciezko poprawic konstruktorow ale sie udaje... Pozdro Edytowane 7 Marca 2008 przez Jankes1977 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yacey Opublikowano 7 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2008 W tej lampie role zwierciadla zalamujacego swiatlo z zarowki przejmuje odpowiednio uksztaltowane lustro. Swiecic bedzie jeszcze lepiej nawet przy zwyklej zarowce 55/60 wat. No to teraz i dla mnie wszystko jasne, wymieniasz caly wklad, a nie tak jak poprzednio pisales "klosz" :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Prałat Opublikowano 7 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2008 Zazwyczaj są w komplecie do wydechów, ale czy do "rurek" są to nie mam pojęcia.No właśnie, że nie ma - pytałem w Marex Motor (mam V&H). Widziałem w Highways Hawk takie wkłady, ale obecnie odpuszczam sobie temat. Co do ubezpieczeń - płaci się słono, ale każda parkingówka zwraca się z nawiązką :D zwłaszcza, gdy porysowany gmol z nierdzewki zostanie uznany za "do wymiany" a wystarczy go przepoloerować. To takie myśli nieuczesane po popołudniowej drzemce. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzegorz9139 Opublikowano 7 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2008 Hej - hej. Mam xvs 650 i wiadomo -mysle teraz o 1100. I pytanko ? Jak jest z awaryjnosciä tych maszyn? Bo znajomy kupil taki 2004r. ,900 km przebiegu (1 wlasciciel 70 lat) i musial wymienic pompe peliwa, präd uciekal, uklad paliwowy i to prawie tyle. Czy to pojedynczy przypadek? Mieliscie cos podobnegoooo???? Na-ra. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Virek Opublikowano 7 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2008 Hej - hej. Mam xvs 650 i wiadomo -mysle teraz o 1100. I pytanko ? Jak jest z awaryjnosciä tych maszyn? Bo znajomy kupil taki 2004r. ,900 km przebiegu (1 wlasciciel 70 lat) i musial wymienic pompe peliwa, präd uciekal, uklad paliwowy i to prawie tyle. Czy to pojedynczy przypadek? Mieliscie cos podobnegoooo???? Na-ra.Moze gdyby kupil taki normalny, ktory po 3 latach mialby np 40 tys. i nie jezdzil by na nim dziadek 70-letni tylko do kosciola, ani kobieta do fryzjera to nie musial by tyle naprawiac :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mausser Opublikowano 7 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2008 Hej - hej. Mam xvs 650 i wiadomo -mysle teraz o 1100. I pytanko ? Jak jest z awaryjnosciä tych maszyn? Bo znajomy kupil taki 2004r. ,900 km przebiegu (1 wlasciciel 70 lat) i musial wymienic pompe peliwa, präd uciekal, uklad paliwowy i to prawie tyle. Czy to pojedynczy przypadek? Mieliscie cos podobnegoooo???? Na-ra. Pech, albo kupił jakiś trefny egzemplarz, składak, bity itp, lub to była jakaś straszna okazja, funkiel nówka nie śmigana, igła, jedyna taka na allegro, motocykl dla kolekcjonera itp Moze gdyby kupil taki normalny, ktory po 3 latach mialby np 40 tys. i nie jezdzil by na nim dziadek 70-letni tylko do kosciola, ani kobieta do fryzjera to nie musial by tyle naprawiac :icon_rolleyes: :biggrin: :biggrin: :clap: Przecież jak ktoś kupuje motocykl to po to by jeździć a nie go oglądać w garażu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jankes1977 Opublikowano 7 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2008 (edytowane) Jeżyk, jasne beda fotki i dam znac jak to bedzie po nocnej jezdzie. Dolozylem zarowke Philips'a plus 30% i sam jestem ciekaw efektu. Wyglad? dla mnie zajebisty, wlasnie o to chodzilo! Co do montazu to idzie gladko, wystarczy zdjac mocowania, pierscien mocujacy i zalozyc na nowy klosz (tu troche podgiac - wewnetrzna przeslona zarowki, tam dokrecic) ale Kuryakyn mimo wszystko sie nie postaral. Albowiem brak w nowej lampie miejsca na zamontowanie postojówki :icon_mrgreen: . I oczywiscie przed kupnem sprzedawca nic nie powiedzial (pewnie sam nie wiedział :icon_mrgreen: ). Dla zainteresowanych: to jest komplet gładki klosz plus lustro. PS. daszki Yamahy zamontowane, wszystko ekstra, pelne zadowolenie :wink: Edytowane 7 Marca 2008 przez Jankes1977 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter 1600 Opublikowano 7 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2008 Brak miejsca na postojówkę to znaczy że to wkład do lampy amerykańskiej,czyli do V-stara . Cytuj 2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
STYK Opublikowano 8 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2008 Macie pomysł gdzie najlepiej zamontować włącznik do lightbar. Mam taki tzw "hebelkowy" (moja-twoja :) ) , ale nie chciał bym wiercić dziury w półce.Wiem, że temat się przewijał, ale nie mogę się dokopać.Może ktoś z Was ma zamontowany właśnie taki ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
x. Maślak Opublikowano 8 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2008 Wywierć np. w czarnym plastiku za główką ramy, tuz obok stacyjki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrpuzicki Opublikowano 8 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2008 Macie pomysł gdzie najlepiej zamontować włącznik do lightbar. Mam taki tzw "hebelkowy" (moja-twoja :banghead: ) , ale nie chciał bym wiercić dziury w półce.Wiem, że temat się przewijał, ale nie mogę się dokopać.Może ktoś z Was ma zamontowany właśnie taki ? w oryginałach jest zamontowany w obudowie jednej z lamp, a całość podłącza siępod przełącznik mijania/drogowe ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.